11

60 4 0
                                    

Felix Yoongiyi işe aldığından beri ona aşıktı. Ona yakın davranırsa ona aşık olacağını düşünüyordu. Her dakika maaşına zam yapıyordu istediği herşeyi yapıyordu. Yoonginin onu kullandığını biliyordu ama onu çok seviyordu. Yoongi onun için başarı basamaklarının en üstündeki kupaydı. Ona ulaşmak zor ama zevk vericiydi. 

Yoongi: Jimin-shiiiiiii sana bir süprizim var.

Jiminden ses gelmiyordu. 

Yoongi telaşlı bir şekilde yine bağırdı.

Yoongi: Jimin!

Jiminden hala ses yoktu. 

Yoongi: İMDAT DOKTOR YOK MU BURAYA BAKIN LÜTFEN

Doktorlar koşmaya başladılar. Jimin yine yoğun bakıma alındı. 

                                                                  45 dakika sonra

İçeriden çıkan ilk doktora sordu Yoongi

Yoongi: Doktor bey lütfen iyi haberler verin noldu Jiminime

Doktor: Nefessiz kalmış ve bayılmış şuan komada

Yoongi: Koma mı...

Doktor: Ne kadar süreceğini bilmiyoruz bir hastamız 7 yıl komada kalmıştı. Ama moralinizi bozmayın tahmini 2 ay sürer. Ama şunu unutmayın TAHMİNİ 2 AY kesin değil

Yoongi gözyaşlarını tutamadı. Jimin onun yaşam kaynağıydı ve ona zarar gelmişti. Jiminin kendi kendine nefessiz kaldığına inanmıyordu. Burda bir oyun vardı.

Jiminin kaldığı odaya girdi. Yerde bir kağıt vardı. Yatağın altındaydı. Kağıdı aldı ve okumaya başladı.

Sevgili Yoongi

Seni severim bilirsin. Ama Jimin... Jiminin peşini bırakmamı istiyorsan benimle 2 hafta sonra NXDE barda buluş. Cevabın evetse 1 hafta sonra buraya tekrar geleceğim o zaman burda siyah güller olsun. Cevabın hayırsa odada kırmızı güller olsun. Ve Jiminini son kez öp.

Seçim sana kalmış. Vaktin azalıyor tik tak tik tak

Sevgiler THV

Thv kimdi ve ne istiyordu. Jimin için canını bile verirdi. Acaba bugün Jimini boğan thv miydi?


Gambler in love//YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin