Hoseok'dan:
Bugün eve gitmeden önce Yoongi ile dolaşmıştık. Yürürken arkamdan sürekli sesler duyduğuma eminim. Durup Yoongi'yi dürttüm.
"Yoongi sesleri duyuyor musun?"
"Ne sesi Hoseok?" dediğinde sesimizi çıkartmadan olduğunuz yerde durduk.
"Bak, duydun mu?"
"Hayır, sana öyle geliyordur."
Ses duyuyorum, buna gerçekten eminim.
Biraz daha yürüdükten sonra Yoongi'ye"Eve gitsek olur mu?" diye sordum.
"Gereksiz korkuyorsun Hoseok... ama peki gidelim." diyip önden yürüdü. Hızlanıp ona yetiştim.
Eve geldiğimizde Namjoon hyung evde değildi.
"Sen otur. Ben bir şeyler hazırlayıp geliyorum."
"Aç değildim Hoseok." diyince yanına geçip oturdum.
Dizi izlemeye karar verdiğimiz sıra kapı çaldı. Yoongi'ye baktım. Tırstığımı fark etmiş olacak ki
"Ben bakayım." diyip kapıya yürüdü.
Kapıyı açınca, kafamı kaldırıp baktım.(Hoseok'un babası)
Jung-Dae'den:Dışarıda Hoseok'u görmüştüm ve yanında ki çocuk dikkatimi çekmişti. Onu eve kadar takip etmiştim. Kapıyı çaldığımda o çocuk açmıştı kapıyı. Hoseok ise içeride oturuyordu.
"Yoongi? Kim gelmiş?"
Hoseok koltuğun başından bize bakıyordu. Beni görünce ayağa kalkıp yanımıza geldi.
"Senin ne işin var burada?"
"Özlemedin sanırım Hoseok, seni merak ettim ve geldim."
İsminin Yoongi olduğunu öğrendiğim çocuk, Hoseok'un yanına iyice yaklaştı. Bana ters bir bakışı vardı.
İçeri geçtiğimde açık televizyondan birşeyler izledikleri belli oluyordu.
"Bu kim?"
"İsmim Yoongi, memnun oldum."
"Ben de Jung Dae. Hoseok'un babasıyım."
Selam verdikten sonra boş bi' koltuğa oturdum.
"Najmun yok mu?"
"Najmun değil, Namjoon ve evet şuan yok."
Yoongi, karşımda ki koltuklardan birine oturdu. Hoseok'da Yoongi'ye yakın oturdu.
"Ben bir şeyler getireyim." diyip kalktı Hoseok.
Hoseok'dan:
"Ben bir şeyler getireyim. " diyip kalktığımda
Yoongi arkamdan geldi."Bunun burda ne işi var?"
"Bilmiyorum ki."
"Tamam. İdare ederiz, sorun yok." diyip gözleriyle rahatlamamı sağladı.
İçeri geldiğimizde bize değişik bakıyordu.
Biraz oturup, boş konuştuktan sonra kalktı.
O gittiğinde Yoongi yanıma geldi
"Boşver sen onu bebeğim. Bak gitti."
Jung-Dae 'den:
Çıkarken dışarıdan onlara bakıyordum. Yoongi ve Hoseok'un arkadaştan daha yakın oldukları belli oluyordu.
Çok emin olmasam da Yoongi'nin 'Bebeğim.' dediğini duydum. Sevgilisi olmalıydı. Tamam da Yoongi erkek?
Oğlumun gay olduğunu öğrenmeleri kötü olurdu.Hoseok'u uyarmalıyım.
Biraz arabadan evlerini seyrettikten sonra ordan ayrıldım.
"Yoongi kimmiş bulun." dedim.
Eğer düşündüğüm şeyse Hoseok'u ciddi uyarmam gerekecekti.
Birkaç saat sonra adamlardan biri yanıma geldi.
"Tam ismi Min Yoongi. Hoseok'un sınıftan arkadaşı ama ilişkiler var mı bilmiyoruz."
"Öğrenin."
Kafasını sallayıp çıktı. Hoseok'u takip edip, en ufak hareketlerinden haberim olmalıydı.
"Min... hiç yabancı değil." diye mırıldandım.
Hoseok'dan:
Yoongi'den bugün burda kalmasını istedim.
Namjoon hyung bugün gelmeyecekti ve evde yanlız olacaktım."Baban hiç sevimli değil."
Güldüm.
"Biliyorum Yoongi, biliyorum.En son Namjoon hyungun yanında kalmaya başladığım gün görmüştüm. Birden bire nerden çıktı anlamadım."
"Neden sevmiyorsun babanı?"
"Sana tam anlatmadım değil mi?"
"Hiç anlatmadın ki."
Aslında o gün tam olmasada anlatmıştım ama hatırlamıyordu.
Gözleriyle sorusuna cevap beklediğini söylüyordu.
Anlattırken Yoongi beni çok dikkatli dinliyordu. Anlatırken sürekli duraksıyordum. Yoongi en son
"Tamam. Yeter bu kadar, sonra anlatırsın." dedi. Kafamı salladım.Yanımdan kalkıp mutfağa gitti. Elinde su ile geri döndü.
"İster misin?"
Başından birkaç yudum aldım.
Bardağı masaya koyduğunda dışardan bir ses duydum."Yoongi. Bak, yine ses geliyor."
Biraz sessiz kalıp duymaya çalıştı.
"Sanırım biri var." diyip pencereden dışarı bakmaya çalıştı.
"Gel uyuyalım. Sabah bakarız." diyerek hafif kolumdan tutarak kaldırdı. Yukarı çıktığımızda "Fazladan yastık var mı?" diye sordu.
"Bekle, getireyim." diyip odamdan bir yastık getirdim.
Yastığı verdiğimde koklayıp
"Senin gibi kokuyor." dedi.
Gülümseyip odadan çıkmaya yeltendiğimde Yoongi'nin sesi beni durdurdu.
"Beraber uyusak?"
___________________________________
Dün bölüm atasım yoktu özür dilerim.
Okul başladığı için yazmak daha zor oluyor ama her akşam yeni bölüm atmaya çalışıyorum. Belki atmadığım günler için günde iki bölüm atabilirim.
Bunla idare edin olayları karıştırıcam ehe.
Görüşürüz.Bu arada ficde Jung-Dae, Hoseok'un babası ve homofobık.