"Gelmedim mi hiç aklına?Merak etmedin mi, nasılım, neredeyim, ne yapıyorum?" Annesi, Hoseok ile konuşmak istediğini söylediğinde beraber bir kafede oturmuşlardı.
"Oğlum, babanla boşandığım za-"
"Boşandığınızı bile yeni öğreniyorum anne? Fazla sorumsuz değil misiniz?"
"Ah Hoseok, hepsinde haklısın ama ben babanı sevmiyordum oğlum. Sen ayrı eve çıktıktan bir kaç sonra hafta boşandık. Kızmakta çok haklısın farkındayım ama sende beni anla."
"Madem beni unuttun anne, neden şimdi geri geldin ki?"
"..."
"Cevap bile veremiyorsun." Hoseok elinde ki telefonu kıracak derece sıkıyordu.
Annesi ortamı yumuşatmak adına soru sordu.
"Peki sen...nasılsın?""İdare eder."
"Okul nasıl, arkadaşların var mı, sevgilin var mı?"
"Var anne, var."
"Oh, kim o şanslı kız?"
"Şanslı kısmını bilmem ama kız değil anne."
Annesi gözlerini büyüterek baktı.
"Herkes gay olmuş!" Sesli şekilde söylediğinde Hoseok araya girdi.
"Anne bağırma, bize bakıyorlar.""Sustum, ismi ne?"
"Min Yoongi."
"Yoongi mi..?" Hafızasını yokladı.
"Min, Min Yoongi mi?" dedi Dora. Hoseok onayladı."Senin adına sevindim bebeğim!"
Hoseok anlam veremeden baktı. "Neden böyle söylüyorsun ki?""Ailesini tanıyorum, hatırladığıma göre iyi insanlar."
"Ah evet, öyleler.Bugün Tayland'a gittiler. "
"Gitti mi..? Ayrıldınız mı yani?"
"Hayır, dönecekler."
Annesi oh çekmişti. "Baban ne yapıyor?""Babam değil o. Piçin teki işte." Hoseok bir elini kafasına yaklaştırıp, deli hareketi yaptı.
"Şu masayı ağzına sokarım da.Eski de olsa baban...diyeceğim de, haklısın sanırım. Sözümü geri alıyorum."
Babası ile ilgili ne biliyorsa hepsini anlatmıştı.
"Çok şerefsizmiş."
"Anne kaç yıllık kocan, şerefsiz olduğunu yeni mi fark ettin?"
"Ben yokken daha da şerefsiz olmuş."
"Babamın a-"
"Ayıp Hoseok. Eve bırakayım seni."
***
Arabanın kapısından el salladı.
"İstediğin zaman benimle kalabilirsin oğlum!"
Hoseok gülümseyip içeri girdi."Keyfiniz yerinde Bay Jung."
"Evet! Artık babama , 'baba' dememe gerek yokmuş!"
"Hoseok salak mısın? Babana anne diyecek halin yok ya? O nasıl oluyor?"
"Seninle yaşamaya başladığımdan bir kaç hafta sonra boşanmışlar, boşuna baba demişim."
"Mantıklı."
"Benim Yoongi'yi aramam lazım. Odamdayım, görüşürüz."
Acele ile odasına çıktı. Telefon bir süre çaldıktan sonra kapandı.
'İnmediler herhalde.' diye geçirdi içinden."Ben geldim lan." Hoseok aniden açılan kapıyı görünce irkildi.
"Neden bağırıyorsun salak?"