Hoseok'dan:
Sabah anahtar sesi geldiğinde aşşağı indim. Jimin daha uyanmamıştı. Namjoon hyung kapıyı açınca kocaman gülümsedi."Günaydın Hoseok. Özlediniz mi beni?"
Çantasını koltuğa atıp konuştu.
Cevap vermeden ifadesiz şekilde, nolduğunu anlamaya çalışan bakışlar attım."Oh, dudağına noldu Hoseok?"
diyip yanıma yaklaştı."Sonra anlatırım hyung. Bu arada sana da günaydın."
"Özledin mi beni?"
"Çooooook." diyip gülümsedim.
Arkadan ayak sesleri duyunca arkamızı döndük.
"Namjoon!"
Jimin pijamasıyla koşarak merdivenlerden iniyordu.
Son üç basamakta ayağı takıldı ve yere düştü.Tam Namjoon yanına gidip kaldıracakken hiçbirşey olmamış gibi koşarak gelmeye devam etti ve Namjoon'un kucağına atladı.
İkisini gülerek izledim. Namjoon üstünde ki Jimin ile cebelleşirken
yukarı çıktım. Duş alacaktım.Namjoon'dan:
Jimin nihayet üzerimden indiğinde giden Hoseok'u izledim. Morali bozuk gibiydi.
"Jimin, ne oldu Hoseok'a?"
"Yoongi ile kavga etmişler sanırım."
"Anladım. Giderken konuşmaya çalışırım." dedim.
Yarım saat sonra Hoseok aşağı indi. Beraber gidecektik. Bu yüzden Hoseok ile rahatça konuşabilirdim.
Araba da Hoseok'a anlatmasını söyledim. Hepsini anlatmıştı.
"Tamam, şuan iyisin değil mi?"
"Evet hyung, iyiyim. Sadece boğazım ağrıyor."
"Dikkat et lütfen."
Gülümsedi sadece.Okula geldiğimizde hepimiz sınıflarımıza gittik.
Yoongi'den:
Hoseok sınıfa girdiğinde dudağını fark ettim. Ne olmuştu ki? Dün yoktu bu yara diye düşündüm.
Teneffüsde Hoseok dolabıyla ilgilenirken yanına gittim. Küs olabilirdik ama merak ediyordum.
"Hoseok. Dudağına ne oldu?"
"..."
Konuşmadı ve yanında yokmuşum gibi davrandı. Kırıldı mı yoksa trip mi atıyordu anlamamıştım.
"Hoseok, sana diyorum.Cevap verir misin?"
"Hayır. Seni ilgilendirmez, değil mi?"
"Söyler misin artık!?"
Tam birşey söyleceği sıra öksürmeye başladı.
"İyi misin?"
Soruma cevap vermedi. Git gide daha çok öksürmeye başladı ve sonunda öksürmenin şiddeti ile olsa gerek kan gelmişti beyaz zeminlere. Kan, Hoseok'u tutuyordu ve kanı görünce titremeye başladı.
Elleri titredikçe gözleri dolmaya başladı.
"Tamam Hoseok, sakin ol tamam mı?"
Dememin ardından bayıldı.
Hemen Namjoon ve öğretmenlere haber verdim ve ambulans geldi.(Yazardan:)
Namjoon, Hoseok ile beraber hastaneye gitmişti. Yarım saat geçmeden Jimin'de gelmiş.
Hoseok hastane odasında uyuyordu.
Uyandığında Namjoon içeri girdi."İyi misin Hoseok?"
"İyiyim hyung.Yoongi... gelmedi mi?"
"Hayır, gelmedi." dedi Namjoon.
Hoseok surat astığında Jimin'de geldi odaya."Neden üzgün bu hyung?" diye fısıldadı Jimin.
"Yoongi'nin gelmemesine bozuldum Jimin. Ayrıca sağır değilim."
Jimin ve Namjoon birbirine bakıp sırıttı. Akıllarına birşey gelmişti.
Yarım saat sonra:
Namjoon öğretmenler odasından çaldıkları döner sandalye de oturmuş bi' tur dönüp,Yoongi'ye bakıyordu.___________________________________
Yaşasın şerefsizlik