28.Bölüm (Smut)

154 8 17
                                    


"Deniz kızları varsa, deniz erkekleri de var mıdır?"

"Vardır." Hoseok, Yunjae'nin sorusu ile gülümsemişti.

"O zaman büyüyünce deniz erkeği olacağım!"

Yoongi sigarasını yakarken konuştu.
"Senden olsa olsa deniz hıyarı olur."

Yunjae elleri ile Yoongi'nin saçlarını yakalayıp, kendine doğru çekti.

"Ne yapıyorsun lan?!
Yoongi, Yunjae'ye vurmak için hazırlandığında Yunjae, Hoseok'un üzerinden, arkasına yuvarlanmıştı.

"O daha çocuk Yoongi!"

"Banane, saçımı ne diye çekiyor?! Başım ağrıyor sonra!"

Hoseok, arkasına saklanan Yunjae'ye döndü.
"Yoongi amcan çocuk daha hayatım, anlayış göster."

"Bana çocuk mu diyorsun?!"

"Bını çıcıkdıyırsın?!"
Hoseok, Yoongi'yi taklit ediyordu.

"Honi uykum var benim! Gürültü çıkarmayın." Yunjae söylediği şeyden sonra yorganı kafasına kadar çekmişti.
"Ne haliniz varsa görün."
Yoongi dil çıkarıp, balkona yönelmişti.

Bir kaç dakika sonra Yunjae uykuya dalmıştı ve Hoseok' da balkona çıkmıştı.
Yoongi ellerini demirlere yaslamış dışarıya doğru bakarken, sigaranın dumanını dışarı üflüyordu. Hoseok'da, Yoongi gibi ellerini yaslamış aynı şekilde dışarıyı seyrediyordu.

"Sigara içtiğini bilmiyordum."
Rüzgar estikçe sigara dumanı yüzlerine çarpıyordu.

"Sen yokken içmeye başladım. Yokluğunda dudaklarıma değen tek şey bu aptal sigaralardı."  Sigarasını yere attı ve üzerine basarak söndürdü. Sigara tamamen söndüğünde Hoseok'u bileklerinden kendine doğru çekip, sırtını demirlere yasladı. Hoseok artık demirler ve Yoongi'nin arasındaydı.

"Ama artık sigaralara gerek yok, yanımdasın."
Sözünü bitirdikten sonra Hoseok'un kalp şeklindeki dudaklarına daldı uykusuzluktan morarmış gözleri.

"Yanındayım."
Yoongi, Hoseok'un suratına yaklaşıp, dudaklarını birbirine değdirdi.

"Özleminle tutuşuyorlar."

"Fark ettim."
Hoseok'u kendine çekti ve ellerini Hoseok'un zarif sırtına sardı,
Hoseok ise kollarını Yoongi'nin boynuna sarmıştı.

İkisininde dudakları alev almıştı sanki.
Aralıksız öpüyorlardı birbirlerini.
Hoseok ,Yoongi'nin alt dudağını ısırırken

Yoongi dilini Hoseok'un damaklarında dolaştırıyordu. Yoongi bu defa Hoseok'un dudaklarını ısırdığında, Hoseok'un ağzından bir inleme çıkmıştı. İnlemesi Yoongi'nin hoşuna gitmiş olacak ki daha sert ısırmıştı bu defa.Ellerini Hoseok'un kalçalarına indirmişti.

Visal/SopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin