1.Bölüm

773 45 92
                                    

Hoseok için yine lanet bir Pazar akşamı. Pazar akşamları babası ve annesi evde olur. Buda felaket demektir. Bugün annesi evde yoktu. Babası, Hoseok'a seslendi.

"HOSEOK BURAYA GEL!!!"

Ne istiyordu bu manyak adam?
Zaten varlığıyla Hoseok'a acı veriyordu.

"Geliyorum."

Hoseok'tan:
Yine berbat sesini duymuştum. Gebertmek istiyordum bu adamı. Neden susmuyordu?
Daha fazla sinirlendirmeden aşşağı indim. O zaman henüz on dokuz yaşındaydım. Babam beni dövmesede laflarıyla dövmekten beter ederdi. Annemde işine geldiğinde iyi, gelmediğinde kötüydü.

"Neden uyumadın sen?"

Manyak adam sen çağırdın ya?

"Uykum yoktu, uyumadım."

"Defol git odana!"

Ashh öldüreceğim ben bunu. Yine içmişti belli ki. Ona aldırış etmedim ve uyumak için odama gittim. Üzerimi değiştirdim ve yatağa yattım. Gece birinin ellerini hissetim ve uyandım. Bu adam burda ne arıyordu? İğrenç sesiyle "Çok güzelsin... Hoseok."  dedi. Ne yaptığını anladım ama biraz geçti  -biraz mı emin değilim-.
Hemen onu ittirdim ve sinirle ağlamaya başladım. Ne yapıyordu o aptal? Elimde olsa onu oracıkta öldürürdüm.Kalkıp tekrar yanıma geldi ve saçlarımı öptü. Hemen odamdan çıktım ve kapıyı sertçe kapatıp, ceketimi geçirdim sırtıma. Bir sinirle evden çıktım. "SENDEN NEFRET EDİYORUM! SİKTİR GİT ARTIK HAYATIMDAN!" Berbat hissediyordum. Herkesten nefret ediyorum. Neden diğerleri gibi düzgün bir ailem yok?
Ağlaya ağlaya en yakın durağa geldim. İnsanların garipser bakışları umrumda değildi. Bir tanesi bana bakıp güldüğünde "NE BAKIYORSUN APTAL?! KOMİK OLAN NE HA???"
diye bağırdım. O gün eve gitmedim.Bir sahil kenarında oturup sabaha kadar ağlamıştım. Annem olacak kadın da beni bir kere bile aramadı. Gerçi arasada açmazdım ki. Olsun merak etmeliydi.
Bu olayla hayatıma yeni bir bela daha girmişti.Haphephobia olmuştum. En ufak temasta dahi ölecek kıvama geliyordum. O adamdan iğreniyordum.

---------------------------------------------------------

Küfür için özür dilerim ama diğer türlü içten olmuyor.
Bu ilk ficim korkuyorum ayol.
Neyse bunu kısa tuttum çünküüüü bilmiyorum. Biliyorum boş yaptım ama napabilirim. Neyse sonra görüşürüz!!!

Visal/SopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin