Chapter five: llluminated

117 11 14
                                    

"Isaac bana bak Isaac." "Ona ne oldu?" "Isaac, haydi." Chris Isaac'in dönüşmesi için onu yumruklamaya başlar. "Dönüş!" Isaac hırlayarak onlara bakınca kendine gelip belini yatağa yaslayıp oturur.

"Onları gördünüz mü?" Isaac gözleri dolu bir şekilde konuşur. "Kimleri?" Allison endişeyle Isaac'e sorar. "Beş taneydiler. Siyah giyinmişlerdi. Göremedim. Yüzleri örtülüydü, göremedim." "Nasıl örtülü, maskeli mi?" "Bir tanesinin gözlerini gördüm. Yeşilimsi bir sarıydı. Sanki ateş böceği gibi." Chris hızla ayağıya kalkıp camları kontrol eder.

"Güvenlik sistemi harekete geçmedi." Allison babasına sorar. "Nasıl girdiler?" "Girmediler. Sanki gölgelerin içinden çıktılar." Allison kafasını kaldırıp babasına bakar. "Bu ne demek biliyor musun? Baba?" "Emin değilim."

•••

"Oraya ne zaman vardınız?" Rafael sorunca Stiles onu cevaplar. "Aynı zamanda." "Kiminle aynı zamanda?" Scott araya atlar. "Benimle." "Şans eseri mi?" "Şans eseri nasıl oluyor?" Nova'da araya girince Rafael derin bir nefes alır ve konuşmaya başlar. "Ben de onu soruyorum. Üçünüz aynı anda gelmişsiniz. O rastlantı mıydı?" "Sorunuz bana mı?" Scott öyle diyince Nova ona dönüp. "Bana soruyordur." Lydia'da araya girip konuşur. "Bence üçünüze soruyor." "İzin verin, sorulara cevap vereyim. İzin verin soruları ben sorayım."

•••

Birisi kapıyı açınca içeride çılgınca dans eden kişileri gören Nova,Stiles,Scott,Isaac,Kira, Allison ve Lydia şok olur. "Eminim Derek'in haberi olmaz." Isaac tedirgince konuşunca sürü dans eden insanların arasına girerler. Herkes birbiriyle öpüşüyor, dans ediyor ya da birbirlerinin vücutlarını boyuyorlardır.

Stiles ve Nova içki yerine gidip kim daha çok içer diye yarışmaya yapmaya başlarlar. Scott ve Kira ise ortalıkta eğleniyor, Lydia bir köşede duruyor ve Allison ile Isaac ise vücutlarını boyamış dans ediyorlardır.

"Ben kazandım!" Nova heyecanla ellerini havaya kaldırıp resmen çığlık atmıştı. Stiles onun bu haline güler ama bir yandan da kaybettiği için üzülüyordur. İkiside çok fazla sarhoş olmuşlardır ve ne yaptıklarını tam olarak kestiremiyorlar. Nova Stiles'ın elinden tutup konuşmaya başlar. "Hadi vücutlarımızı boyayalım." Kız heyecanlar Stiles'ı boyaların olduğu yere götürür. Stiles kıyafetini çıkarır ve fırçayı Nova'ya verir. Nova Stiles'ın vücudunu boyarken çok yakınlardı ama ikisi çok fazla sarhoş olduğu için ne yaptıklarını tam olarak bilmiyorlardı.

"Sıra bende." Nova fırçayı bırakıp üstünü tek hamlede çıkartır. Stiles bir süre onu süzer ve gözleri kızın göğüslerinde takılı kalır. "Gözlerim burada, Stiles!" Kız bağırınca Stiles kendine gelir ve fırçayı alıp kızın sütyenin biraz açık bıraktığı göğüsünün üstüne boyayı sürmeye başlar. Bir süre sonra işi bitince ikiside dans eden insanların arasına karışırlar.

Stiles Nova'yı belinden tutup kendine çekince Nova'da ellerini onun omzuna koyup çılgınca dans etmeye başlarlar. İkiside birbirlerine yaklaşınca birbirlerini öpmek isterler. "Seni öpmek istiyorum." Stiles açık sözlü halini takınca Nova şaşırır ama sonradan umursamaz ve dudaklarını Stiles'ın dudaklarına bastırır. İkiside etraftakileri umursamadan tutkulu bir şekilde öpüşmeye başlarlar.

Stiles kızın belini daha sıkı tutup kendisine daha çok bastırır ve Nova ise ellerini Stiles'ın ensesine koyup saçlarıyla oynamaya başlar. Bir süre sonra nefessiz kalınca ayrılırlar. Birbirlerine bakıp utanırlar. Kız fazla utanmaz çünkü sarhoş ve ne yaptığını bilmiyordur fakat Stiles çok utanmıştı kızın aksine.

İkiside gidip merdivenlere otururlar ve konuşmaya başlarlar. "Aslında sana bir şey söylemem gerekiyor Nova." "Dinliyorum." "Ben aslında-" Stiles'ın sözü yanlarına gelen başka bir kızla kesilir. "Selam. Stiles'ı iki dakikalığına alıyorum tatlım." Kızın Stiles'ın kolunu tuttuğu elinin üstüne Nova'da elini koyar ve Stiles'ı arkasına çeker. "Napıyorsun ya!" Kız sinirle bağırır fakat Nova ona sakince cevap verir. "Aslın onu alamazsın. Çünkü sevgilimle işlerim var anlarsın ya." Kız sinirler onlara bakar ve yanlarından kaybolur.

"Bu da neydi böyle. Sen az önce beni mi kıskandın?" Stiles sorunca Nova umursamaz bir şekilde elindeki bira şişesinden içkisini içer ve konuşur. "Ne gördüysen o." "Neyse ben en son sana bir şey söylüyordum." "Dinliyorum." "Ben senden h-hoşlanıyorum Nova." Kız ağzındaki içkiyi şok olmuş bir şekilde püskürtür. "Ne! Ciddi misin?" Kız şaşkınlıkla sorar ve Stiles ona cevap verir. "Ne duyduysan o."

Kız yaşadığı deja vu ile gülerken bir anda Stiles'ın dudaklarını öpmeye başlar. Stiles ilk başta biraz şaşırır fakat sonra alışıp kız'a karşılık verir. Bir süre sonra ayrılınca Nova konuşmaya başlar. "Ben de seni seviyorum Stiles." Stiles kızın sözünden sonra onu bacaklarından tutup kucağına alır ve tekrar öpüşmeye başlarlar.

•••

Lydia tam çığlık atacağı sırada oni elini yumruk yapıp Lydia'nın yumruğunu kendisine çeker ve elini Lydia'nın kulağının arkasına koyar. Bir süre sonra hep toz olup giderler fakat Lydia yerde titremeye başlar. Ethan hızla koşup kızın yanına gelir ve sürünün yanına gider. Onların yanına gidince Allison'ın Aiden'i taşıdığını görünce Lydia'yı Scott'a bırakır ve Aiden'in yanına gider.

"Onlarda neydi öyle?" Kira şok olmuş bir şekilde konuşunca Nova bir yere donuk bir şekilde bakıyordur. "Oniler." Nova konuşunca hepsi ona bakar. "Oniler kendi efendilerini arıyorlar o yüzden herkesin kulağının arkasına dokunur eğer efendisi o değilse o kişinin kulağının arkasında ters 5 vardır." Nova gidip Lydia'nın kulağının arkasına bakar ve ters 5 vardır. "Aynı şey Aiden'de de var." Allison konuşunca Nova hâlâ aynı şekilde bir yere bakıyordur. "Peki sen bunları nereden biliyorsun?" Scott sorunca kız ona korkuyla döner ve onu cevaplar. "Ailemin katili onlardı. Onlardan her zaman intikam almak istemişimdir ve tam yüz yıl sonra ortaya çıktılar." Stiles şaşkınca sorar. "Yüz yıl mı? Sen 17 yaşındasın ama." "Ben ölümsüz bir cadıyım Stiles. Ben istersem bin yıl bile yaşayabilirim." Hepsi Nova'ya şok olmuş bir şekilde bakıyordur.

•••

Hemen Stiles ve Nova ikilisine yaptığımı biliyorum ama işte napalım

Bı bölümde full demeyeyim ama full Stova -Stiles ve Nova- ship'i vardı

power || Void Stiles || Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin