Chapter nine: Allison

101 13 35
                                    

Nova daracık koridor gibi tünelde arkasından gelen Void'den kaçmaya çalışıyordu fakat yaralı olduğu için bu biraz zor olur. "Sesler sana ne söylüyor?" Void Nova'nın peşinden giderken konuşuyordur. "Stiles'ın öldüğünü mü söylüyorlar?" Kız Stiles çığlıklarını duyunca bağırır. "Ben ölüm perisi bile değilim!" "Belki de öylesin."

•••

"Nova'nın aracına arama emri çıkardık. Tüm birimler onu arıyor." Noah odaya girince konuşur. "Bizim yapabileceğimiz bir şey var mı?" "Bu saatte mi? Yok." Stiles araya girer. "Kaçırmasının bir sebebi vardı. Nedenini anlarsak yerini de anlarız." "Peki. Bir Nogitsune bir Cadı'ya ne yapar?" "Bilmem, Nova iyi bir cadı herşeyde çok iyidir. Belki büyü yapması için kaçırmıştır." "Scott, hepimizden çok biliyorsun sen." "Ben mi?"

"Tüm hikayeyi Noshiko'dan dinlememiş miydiniz?" "Ama o, 2. Dünya Savaşı'nda oldu. 70 yıl önce." Stiles Scott'ın sözünü böler. "Hayır 70 yıl önce değil. 100 yıl önce, Nova'nın ailesini katletti."

•••

"İşte bu. Nova'nın arabası bu." Allison ve İsaac arabaya doğru yürürken Allison konuşur. "Kokusu duygu dolu." "Korku mu?" "Öfke." Allison kapıyı açıp sürücü yerine oturur İsaac ise yan tarafına. Allison bir şey fark eder ve cam'a ağzından buhar üfler ve camda bir yazı belirir.

BENİ ARAMAYIN

•••

"Doğruyu söyle bana. Ne yaptın?" Stiles eli titrerken derin bir nefes alır. "Nova'yı üzdüm." "Dostum, ne yaptın kıza?" Scott sinirle ayağıya kalkar. "Onu.." "onu, ne Stiles?" "Onu Malia ile aldattım." "Dostum senin ben." Scott sinirle bağırır ve yanındaki sandelyeye tekme atar. "Kız seni seviyordu Stiles. O seni oraya göndermek istememişti biz onu manipüle ettik senin iyiliğin için." Stiles hızla kafasını kaldırıp Scott'a bakar. "Ne dedin sen?"

•••

"Ben en yakın arkadaşımı kurtaracağım." Allison konuşunca Scott'da konuşur. "Ben de." "Benim ödev yapasım yok." İsaac konuşup önden gidince hepsi arkasından gider.

"Kira, arkanı dönüp eve git. Arkadaşlarını da yanında götür." "Olmaz. Oyuna baktığımda aslında kiminle oynadığımı anladım. Seninle."

•••

"Burada. Bu taraftan." Scott önden koşunca Stiles'da arkasından koşar. "Nova? İyi misin?" "Hayır. Neden geldini?" "Senin için geldik." "Gelmemeliydiniz. Mesajımı almadınız mı?" "Nova, ne oluyor?" "Başka kim burada? Sizinle kim geldi? Başka kim burada?"

•••

Oni İsaac'i yaralayıp kenara atar. Allison gelip oninin kılıcını engelleyip oniye vurur ve oni geriye doğru yere düşer. Kira'da karşısındaki iki oni ile dövüşmekle meşguldü. İki oni İsaac'i sıkıştırıp kılıçlarını ona doğru savurmaya başlarlar. Allison son okunu çıkartıp nişan alır ve oni'nin tam kalp'ine atar.

Oni kılıcını düşürünce ondan sarı ışıklar yayılırken heryer sallanır. Oni toz olup uçunca Allison gülümser ve tam o sırada diğer oni ise arkadan gelip kızın karnına kılıç saplar.

"ALLİSON!!" Lydia bağırınca herkes şok olur. O sırada Scott ve Nova gelir. Scott hızla kıza koşar ve onu kucağına çeker. "Buldunuz mu onu? İyi miymiş? Nova güvende mi?" "Evet, iyi." Scott elini Allison'ın elinin üstüne atar ama acısını alamaz. "Yapamıyorum. Acını alamıyorum."

Allison gülümseyip konuşur. "Çünkü acımıyor." "Hayır." "Üzülme." "Allison." "Üzülme. Üzülme. Böylesi çok iyi. İlk aşkımın kollarındayım. Sevdiğim ilk insanın. Hep seveceğim insanın. Sevi seviyorum. Scott... Scott McCall." "Lütfen yapma. Allison, yapma lütfen." "Babama söyle. Babama söyle mutlaka." Kız son nefeslerini verince eli yere düşer.

"Allison!" Nova hızla kız'a koşar ve kızın yere düşmüş elini tutar. "Bırakma beni lütfen! Tek ailemsin!" Kimse bilmiyordu fakat Allison Nova'nın ölmüş ailesinin yerine geçmişti fakat şimdi o da ölmüştü. "Hayır!" Scott bağırır. "Nova bir şey yap! Ölmesini istemiyorum!" Nova gözleri yaşlı bir şekilde Scott'a bakar.

Kızın aklına şimdi gelmişti cadı olduğu. Kız gözleri buğulanmış bir şekilde Allison'a bakar ve elini kızın kalp'ine koyup büyüyü söylemeye başlar. "mortuos revocet, mortuos revocet, mortuos revocet,"

Kız büyüsünü söyledikten sonra Allison'ın elini tutup anlına dayar. "Ölme..." kız fısıltı ile konuşurken Scott ikisinden uzaklaşır. O sırada ikisinden de ışıklar çıkarken Lydia ve Stiles onların yanına gelince gördükleri manzara karşısında şok olurlar. Işık giderek çoğalınca herkes gözlerini kısar.

Allison derin bir nefes alır ve gözlerini açar. "Yaşıyorsun!" Nova hızla kız'a sarılınca Allison gülümser ve o da kız'a sarılır. Nova geri çekilince Scott'da Allison'a sarılır. O sırada Lydia ve Stiles'ta yanlarına gelir. Lydia'da Allison'a sarılınca Stiles Nova'nın yanına gider.

"Affettin mi beni?" "Siktir git Stiles! Seni görmek bile istemiyorum." Kız nefretle konuşunca Stiles başını öne eğer ve diğerleride Allison'dan ayrılınca o da kız'a sarılır.

•••

Umarım Allison'ı öldüreceğimi düşünmemişsinizdirr

Allison'ı öldürmem abi o benim hayatımın anlamı ya of ölürüm ben o karıya

Neyse oylamayı unutmayın olayları biraz erken yazdım ama final vereceğim artık çünkü yazmam gereken bölümlerde var

Ve sonraki bölüm ise final bölüm hem üzücü hem de heyecanlı gibi bir şey

Neyse sonraki bölümde görüşürüzzz 💗

power || Void Stiles || Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin