Stiles nefes nefes'e uyanır ve derin nefesler almaya çalışır. "İyi misin?" Yanındaki kız Stiles'ın kolunu tutar "stiles." Stiles rahatlar ve konuşur. "Evet, rüyaydı sadece. Garipti. Rüya içinde bir rüya varmış gibiydi." "Kabus muydu?" Stiles kızın elini tutar "evet." Stiles sonradan fark edip yanındaki kız'a bakar.
Yanında Nova vardı. Peki kız buraya nasıl gelmişti? "Bir saniye, Nova?" Nova Stiles'a bakar. "Burada ne yapıyorsun?" Stiles sorar kız tam ağzını açıp bir şey diyecekken kapı yavaşça açılır. "Bekle." "Stiles nereye gidiyorsun?" "Kapıyı kapatıp geleceğim." "Uyumaya devam et." "Hayır. Kapatmam gerekiyor." "Endişelenme." "Ya biri içeri girerse?" Stiles yerinden kalkıp yavaş adımlarla kapıya yaklaşır.
"Kim mesela?" Nova Stiles'a sorar fakat Stiles hâlâ kapıya doğru gidiyordur. "Yatağa geri dön, Stiles." Stiles Nova'nın uyarılarını ciddiye almaz ve kapıya daha çok yaklaşmaya başlar. "Hayır. Ya içeri girerlerse?" "Ya kim girerse?" Nova Stiles'ın arkasından gitmemesi için yalvarıyordur fakat Stiles ısrarla kapıdan dışarıya çıkar.
Stiles kapıdan dışarıya çıkınca etraftaki ışıklar yanar ve şiddetli bir rüzgar çıkar. "Bu sadece bir rüya." Stiles derin nefesler almaya çalışır. "Bir rüya, Stiles. At şunu kafandan artık." Stiles kendi kendine konuşuyordur. "Rüya görüyorsun, tamam mı? Uyan artık, Stiles." Stiles kafasına vurmaya başlar. "Uyan, Stiles." Stiles iki eliyle kafasını tutup bağırmaya başlar. "Uyan."
•••
Scott kot ceketini kollarından geçirip çantasını alır. Tam kapıdan çıkacağı sıradan arkasından vuran güneş ışığı yüzünden kapıda gölgesi vardır. Scott kapıdaki elinin gölgesine bakınca pençeleri çıkmıştı. Elini yumruk yapıp açınca elinin gölgesinde pençeleri gitmişti. Kapıyı açtı çıkacağı sırada karşında Isaac vardı.
"Selam." "Merhaba." "Okula mı gidiyorsun?" Isaac sorunca Scott onu yanıtlar. "Evet." "Tamam, ben de." "Güzel." Isaac Scott'ın yüzüne bakar ve konuşur. "Sana bir şey sorabilir miyim?" "Evet." "Bana kızgın mısın?" "Hayır." "Emin misin?" "Hayır." Isaac gözlerini kısar ve konuşur. "Bu ne demek?" Scott yere bakar. "Sanırım, ne hissettiğimden pek emin değilim." "Nefret mi ediyorsun?" "Hayır." "Bana vurmak istiyor musun?" "Hayır." "Bence bana vurmalısın."
"Vurmak istemiyorum." Scott ısrar edince Isaac'te ısrar eder. "Emin misin?" "Neden sana vurmak isteyeyim? Bir şey yapmadın, değil mi?" "Hayır. Demek istediğim.. nasıl yani?" "Yani onu öpmedin, ya da başka bir şey yapmadın. Değil mi?" "Hayır! Kesinlikle yapmadım." Scott kafasını tamam anlamında sallar ve konuşmaya başlar. "Yapmak istedin mi?" "Evet, kesinlikle." Scott dudağını ısırır ve Isaac'i karşısındaki duvara iter.
Isaac duvara çarpıp tabloyla beraber yere düşer. Melissa yanlarına gelir ve Isaac'i yerde görünce konuşmaya başlar. "Sizi gidi iki doğaüstü ergen. Doğaüstü olmayan sabrımı test etmeyin." Melissa elleriyle tabloyu gösterir ve gider. "Daha iyi misin?"
•••
"Gitmeliyim. Geç kaldım." Allison asansör'e binip son kata basar ve beklemeye başlar. Kız'a bir üşüme gelir ve kendisine daha çok sarılmaya başlar. Işık yanıp sönünce etraf karanlık olur ve asansörün kapısı açılır. Kız kendisini hastanede görünce şok olur ve asansörden yavaş adımlarla çıkarken arkasında onun kopyası belirir ama saniyesinde yok olur.
Kız koridorda yavaş yavaş ilerlerken açılan bir kapıdan içeriye girer. Kapı arkasından kapnınca kız morgada olduğunu görür. Önden ses gelince kız oraya bakar ve bir cesedin olduğu yerin kapağının açıldığını görümce oraya yavaşça adımlayıp kimin olduğuna bakınca kız dahada şok olur. Kate Argent. Kız aklına gelen anılarla olduğu yerde don'a kalır. Kız derin nefes alıp oraya doğru adımlar.
Kız kapağı açıp içeriye doğru bakar. İçerisi bom boştu. Kız ses duyunca oraya dikkatle bakar ve kendine doğru gelmekte olan Kate'i görünce korkuyla kapağı kapatır ve kapıdan çıkar.
Kapıdan çıkınca kendisini okulda bulunca dahada şok olur Allison. Lydia kızı görüp yanına gider. "Allison. İyi misin?" Lydia Allison'a sorunca kız yutkunup kafasını olumlu anlamda sallar.
•••
"Selam, özür dilerim. Konuştuklarınıza kulak misafir olmadan edemedim." Kira konuşunca hepsi dönüp ona bakar. "Ve ne konuştuğunuzu biliyor olabilirim." Kız tekrar konuşmaya başlar. "Bunun için Tibetçede bir kelime var, Bardo."
Lydia gözlerini kısarak kız'a bakar ve Kira konuşmasına devam eder. "Tam olarak arada kalmak anlamına geliyor. Yaşamla ölüm arasında bir yerde." "Adın neydi senin?" Lydia Kiraya sorar fakat kızın yerine Scott onu cevaplar. "Kira." Kira gülümseyip Scott'a bakınca Nova, Allison ve Lydia üçlüsü Scott'a aynı anda dönüp bakar. Scott hepsinin ona baktığını anlayınca durumu kurtarmak için açıklamaya yapar. "Aynı tarih dersindeyiz."
"Bu Bardo, Tibet Budizm'inde mi yoksa Hint Budizm'inde mi?" Lydia sorunca Kira Stiles'ın yanına oturur. Nova sert bakışlarıyla Kiraya bakar fakat Kira bunu görmez ve konuşmasına devam eder.
"Sanırım ikisi de. Ama o konuştuğunuz şeyler var ya. Hepsi Bardo'da oluyor. Halüsinasyonun farklı aşamaları var. Görür ya da duyarsınız. Huzurlu ve öfkeli varlıklar sizi ziyaret eder." Kız konuşmasını bitirince Isaac konuşmaya başlar. "Öfkeli varlıklar mı? Peki onlar nedir?" Isaac Kiraya sorar fakat Kira yerine Nova ona cevap verir. "İblisler gibi." "İblis demek. Neden olmasın?" Stiles Novaya bakar aralarında bir bakışma geçerken Allison konuşmaya başlar. "Dur biraz eğer farklı aşamalar varsa, son aşama ne?" Kira kız'ı cevaplar. "Ölüm. Ölürsün." Hepsi birbirine tedirgince bakar.
•••
"Sadece hayvan kokusu alıyorum." "Ne tür bir hayvan?" Bir köpek hırlamaya başlar ve Scott tekrar konuşmaya başlar. "Köpek." Stiles ve Nova köpek'i görünce Nova Stiles'ın arkasına saklanır. Kız'ın köpeklerle arası hiç iyi değildir. En son onu bir köpek kovalayınca onlardan her zaman kaçmıştır.
"Merhaba köpekçik." "Kurtul ondan!" Nova Scott'a söylenir. "Ben mi?" "Evet, sen. Gözlerini falan parlat. Alfa ol." Stiles'ta Nova'ya katılır. "Yapamam. Kontrol edemiyorum." "Pekâlâ ben parlatırım." İkiside kız'a şaşkınca bakar ve kız tekrar konuşur. "Ne cadıyım ben. Ben de gözlerimi patlayabiliyorum." Kız onlara göz devirip Stiles'ın arkasından yutkunarak yavaşça çıkar ve köpeğe biraz eğilip gözlerini parlatır.
Köpek kız'a havlamaya başlayınca kız geriye düşer. Stiles hızla kızı yerden kaldırır ve arkasında alır. Köpeğin sahibi bağırıyordur fakat köpek hâlâ havlıyordur. Köpek bir anda havlamayı bırakır ve karşısındaki üç kişiye bakar. Scott ağzı açık bir şekilde Stiles'ı tutuyordur. Stiles ise arkasında ona sarılıp kafasını kendisine yaslamış olan Novayı tutuyordur. Köpek gidince hepsi derin bir nefes alır.
•••
ŞİMDİ OKUDUĞUN
power || Void Stiles ||
Historia Corta"Beni kandırdın." "Bir tilkiye güvenmemelisin, Nova."