"Herkese olmadı, kurt adamlara saldırdılar." Scott öyle diyince Allison babasına pansuman yaparken konuştu. "Lydia'ya da." Chris aralarına girip konuşur. "Doğaüstü gücü olan herkese." Chris öyle diyince Nova kafasını kaldırıp adam'a bakar. Ailesinin intikam'ını almak istiyordu. Gözlerinden resmen saf kötülük akıyordu kızın.
•••
"Bütün gün beraber miyiz?" "Bütün gün." "Bütün gece." Scott ikizlere dönüş konuşmaya devam eder. "Sürüye ait olmak için mi?" "Şeytani ninjaların hedefi olduğunuz için." "Göğüslerinden kılıç çıkartıp bizi benzeten ninjalar mı?" "Evet, işte o şeytani ninjalar." Scott aralarına girip konuşur. "Evet, ama sadece bizi benzettiler. Nova hâlâ ayakta."
•••
"Doktor Gardner bu hafta izinli. Acil yardım doktorlarından birini ister misin?" Melissa sorunca Stiles gözleri dolu bir şekilde masadan uzaklaşır. "Stiles." Melissa ayağıya kalkıp tekrar konuşmaya başlar. "İyi misin?" "Bilmiyorum. Galiba değilim." "Tamam, evladım. Tamam, benimle gel. Çaresine bakarız." Melissa Stiles'ın koluna girip yürümeye başlarlar. Melissa Stiles'ı alıp bir odaya gider ve kalemi çıkartıp kağıda Stiles'ın dediği şeyleri yazmaya başlar.
"Bayılmalar yeni başladı. Uyurgezerlik çocukluğumdan beri var. Ve şiddetli endişe hali." "Panik atak mı?" Melissa sorunca kapıdan Nova girip onu cevaplar. "Birkaç tane." Nova Melissa'nın yanından geçip Stiles'ın önünde durup ellerini Stiles'ın boynuna koyup okşamaya başlar. Stiles ise başını kızın göğüsüne yaslar ve konuşmaya devam eder. "Bir kere okuma yeteneğimi kaybetmiştim. Galiba sorun büyük sihirli ağaçla ve insan kurban etmekle ilgili." Melissa gülüp konuşur. "Evet, hayal meyal hatırlıyorum. Melissa önüne dönüp tekrar konuşmaya başlar. "Günde kaç saat uyuyorsun?" "Sekiz." "Bir gecede mi?" "Son üç gündür." Stiles kafasını kaldırıp Melissayla bakıştıktan sonra Nova'nın da yüzüne bakar ve kızın şok olduğunu görür.
Melissa iki genç'i tek başlarına bırakıp odadan çıkar. "Hey bana kızma lütfen." Stiles konuşunca Nova gülümser ve Stiles'ın dudağına hafif bir buse kondurup konuşur. "Bundan sonra seninle uyuyacağım." Melissa elinde iğne ile gelip Stiles'ın kolunu açar. "Bu nedir?" "Bana güveniyor musun?" "Elinizde iğne yokken." Melissa gülümser. "Bu Midazolam. Yatıştırıcı."
Melissa iğneyi yapıp iğneyi çöp'e atar. "Neden yatıştırıcı verdiniz?" "Çünkü Stiles, ileri derecede uyku bozukluğu olan bir gençsin. Dinlenmen gerekli, hem de hemen." Stiles yatağa yatar ve Melissa yanındaki Nova'ya dönüp konuşur. "Sen de onunla birlikte yat." Melissa odadan çıkınca Stiles yorganı kaldırır Nova gülümseyerek Stiles'ın yanına yatar. Nova kafasını Stiles'ın boynuna koyar Stiles ise bir elini kızın saçına bir elini ise kızın beline koyup güzel bir uyku çekerler.
•••
"Konuşmak istiyorum." Chris silahını adam'a doğrultur adam ise ona doğrulturken konuşur. "Güvenliği etkisiz hâle getirmek iyi bir başlangıç değil." "Beni hatırlamadınız. Allison, silahı al." Allison elindeki demir tutmaçlı iple adam'ın silahını tutup yere atar. "Şimdi, konuşabilir miyiz?" "Beyler..." bir adam pençesini Isaac'in boynunda tutarken Isaac'i içeri getirir. "Onlarda da bir kurt adam var."
•••
"Size yardım edeyim. Bu çeşit durumlarda genellikle şöyle cümlele kurulur: 'göründüğü gibi değil' ya da 'açıklayabilirim'." "Baba, dışarı çık, gitmen gerekli." "Tatmin edici bir açıklama duyarsam gideceğim." "Git bir arama emri getir." "Gerek yok, senin babanım." "Hayır, sadece genlerimiz aynı. Saç rengim senden geliyor, hepsi bu. Bana sert baba rolü oynayamazsın." Melissa arkadan gelip konuşmaya başlar. "Hey, neler oluyor?" "Siz açıklasanız daha iyi olur." Kira dışarının karanlık çöktüğünü görünce konuşur. "Scott." Scott etrafa bakarken etraf kapkaranlık olur. "Bu da ne böyle?" Rafael karşısındaki oniye doğru yürürken Scott konuşur. "Baba, hayır. Baba, dur." Arkadan gelen bir oni kılıcıyla Rafael'ı yaralar. Kira çığlık atar ve Scott ise hemen babasının yanına koşar. Melissa Rafael'ı kolundan tutup başka bir odaya sürükleyince Derek içeriye kükreyerek girer. Scott'ta ona katılıp kükreyince hepsi dövüşmeye başlar.
"Anne, küller." Melissa külleri eline alınca bir oni Kira'nın yanına gider o sırada ikizler camdan içeri atlayıp onlarda dövüş'e katılırlar. "Şimdi anne, haydi." Melissa Derek'inde son oniyi dışarıya atmasıyla beraber kül kavanozunu yere atar. Kira kapıya yaklaşıp elini uzatır ama aradaki görünmez duvar yüzünden elini şok olmuş bir şekilde geri çeker.
•••
"Oni'ler doğanın bir gücüdür. Tsunami ile dövüşemezsiniz. Sağ kalmaya çalışırsınız. Önünden çekilip sizi yok etmesine engel olmaya çalışırsınız." Allison araya girip konuşmaya başlar. "Nasıl sağ kalacağız?" "Biriniz bunu becerdi bile." Hepsi kimden bahsettiğini anlamıştı. Nova sağ kalmıştı. "Oni'ler kendisi olmayan birini arıyorlar." "Kendisi olmayan ne demek?" "Karanlık bir ruh tarafından ele geçirilmiş demek."
•••
"Adın Kira mı?" Kira kafasını evet anlamında sallar. "Sen nesin?" "Ne? Bu ne demek?" Ethan kızın elini tutup kapıya yaklaştırınca görünmez duvar tekrar etki eder. "Gördün mü?" "O da geçemiyor." "Sen nesin?" Derek arkadan gelip konuşmaya başlar. "O bir Kitsune, ahmak. Görmüyor musun? Çevresine bir bak."
•••
"Sorunuza cevap vermek isterdim, Bay Argent. Size hayatımdan fazlasını borçluyum. Size şerefimi borçluyum. Yine de söylemek istediğim bir şey var." Hepsi dikkatle adam'ı dinlemeye başlar. "Aranızda bir Nogitsune varsa.. izin verin, Oni'ler onu yok etsin." Adam göz ucuyla Allison'a bakıp tekrar Chris'e döner. "Kızınız bile olsa." Chris tedirgin bakışlarını Allison'a çevirir.
•••
"Nova hemen buraya gelmen gerekli." Scott telefonda Nova ile konuşurken Oni'ler üvez ağacı külünü geçmeye çalışıyorlardı. "Sana ihtiyacımız var. Hemde hemen. Oni'ler buradalar onları hapis ettik ama kurtulmalarına az kaldı. Bırak Stiles uyusun sen gel hemen." Kız son bir kez Stiles'a bakıp dudağından öpüp tekrar Scott'la konuşur. "Geliyorum."
•••
Oni'ler içeriye adımlarını atınca hepsi tedirgince geriye adım atarlar. Oni'ler biraz daha yaklaşırken Nova arka kapıdan içeriye girer ve büyü mırıldanır. "Red ignis." Kızın iki avcunda da kırmızı bir ateş belirmeye başlayınca Oni'ler ona kafalarını yan yatırıp bakarlar. "Nova, dur!" Scott arkadan bağırınca kız elindeki kırmızı ateş'i söndürmeden Scott'a cevap verir. "Neden!" "Biz'e zarar vermeyecekler." Scott ve Kira oni'lere yaklaşınca Nova yine saldırı pozisyonda bekler. Oni'ler ellerini kaldırıp ikisininde kulaklarının arkasını bir süre tuttuktan sonra ikiside yere düşer.
Nova onlara doğru gidecekken Derek onu tutup ikizlerin yanına götürür. "Bırakın onlara yardım etmeliyim." Aiden kızın kulağına eğilip konuşur. "Bırak ne oluyorsa olsun. Her şey'e yardım etmek zorunda değilsin." Aiden uzaklaşınca Nova Aiden'e keskin bir bakış atınca Aiden başı tutup inleyerek yere düşer.
•••
Stiles uyanır yanında Nova'yı görmeyince bir şey olduğunu anlar ve odadan dışarıya çıkar. Stiles karanlık bir odaya girince arkasında iki tane Oni belirir. Stiles korkuyla öne doğru gidecekken önündede bir Oni belirir. Oni elini Stiles'ın kulağının arkasına uzatınca Stiles Oni'nin elini yakalayıp kendisinden uzaklaştırır. Diğer elini ise Oni'nin kalp tarafının içine geçirir. Oni yok olunca Stiles elini açar ve avcundaki ateş böceğini görür. Scott ve Nova oda'nın içine girince Stiles'ı boş kapıya bakarken görürler. Nova öne doğru adım atarken konuşur. "Stiles, iyi misin?" Stiles hiçbir şey olmamış gibi arkasını dönüp kız'a şirince gülümser ve konuşur. "Evet, iyiyim." Hepsi odadan çıkınca yere düşen ateş böceği kül olup gider.
•••
Oylamayı unutmayın 💗