Chapter eleven: school

106 14 19
                                    

"Hey okula gitmeye ne dersin?" Void Nova onun kucağında kafasını onun boynuna gömmüşken sorar. "Neden ki?" "Derslerden geri kalıyorsun." Nova gülünce kafasını kaldırır. Void'de onun gülmesini görünce güler.

Nova onun dudağından öpünce Void'de ona karşılık verir. "Hadi hazırlanda gidelim." "Şimdi mi?" "Evet." "Ama ben böyle rahattım." Kız bunu diyip Void'e daha çok sokulur. Void gülüp kızın saçını okşar. "Hadi hadi mızmızlanma." "Of pekiii." Kız Void'in kucağından kalkıp odasına gidip 5 dakika sonra geri gelir.

"Hadi gidelim." İkiside evden çıkınca güzel havayla karşılaşınca yürüme kararı alıp okula kadar yürürler. Sürü karşıdan gelen Nova ve Void ikilisini görünce şok olurlar. Nova hiçbirine bakmaz sadece Allison'a bakıp ona gülümseyip el sallar. Allison'da ona gülümseyip el sallar.

Nova hissediyordu hepsi onun bu davranışı yüzünden ondan nefret ediyorlardı. Ama kız biliyorduki Allison onunla her zaman gurur duyuyordu. İkiside okula girince Void toz olup gitti. Kız derin bir nefes alıp sınıfa girip sırasına oturur. İki yanındada sıra çekilince kız onlara bakmadan kim olduklarını anlar. Scott ve Stiles.

"Neden Void, Nova?" Stiles sorunca kız ona donuk bir şekilde bakıp konuşur. "Sevgilin varken neden Malia, Stiles?" Stiles birşey söylemeyip önüne dönünce Nova'da sırıtarak önüne döner.

Hoca ders'e başlayınca kız dersin kimya olduğunu fark eder. Kimya dersinden nefret ediyordu. Kız kafasını sıraya koyunca uykusu gelir ve gözlerini kapatır. Kız tam uykuya dalacakken birinin onun izlediğini hisseder. Kafasını kaldırınca bunun hoca olduğunu görünce özür dileyip sırasında dikleşip elini ağzına koyup esner. "Bu kadar uykunuz geliyorsa Bayan Li, okula gelmeseydiniz." Kız kafasını önüne eğince hoca yanından ayrılır.

"Hocayı öldürmek istiyorum." Kız zihninde yankılanan ses ile çaktırmadan gülümser. Void hoca onu azarladığını görünce kızın zihnine girip onunla konuşmuştu. Kızın gülümsemesi ise Void'in onu izliyor olmasıydı. "Neden gülümsüyorsun?" Kız yan tarafındaki sese dönünce bunun Scott olduğunu görür.

Kız derin bir nefes alır ve konuşur. "Gülümseyemez miyim?" "Sana ne oldu Nova? Sadece seni kandırıp manipüle ettik. Eskiden olduğun kızı özlüyorum." "Herkes özleyecek. Ama onu öldürmek daha kolaydı." Kız önüne dönünce Scott ve Stiles duyduğu şeyler karşısında şok olurlar.

•••

"Benle gel." Void kızın elinden tutup onu depo gibi bir yere götürür. İçeriye girince kızın kalçasından tutup onu kucağına alır. "Seni özledim." Void konuşunca Nova gülümser ve Void'in dudaklarını öpmeye başlar. Void'de ona karşılık verince Nova Void'in tişörtünü çıkartır.

Void kızın boynuna öpmeye başlayınca Nova kesik kesik inler. Void kızın boynundan ayrılıp Nova'nın tişörtünü çıkartır. Nova Void'in boynunu öpmeye başlayınca Void kızın kalçasını sıkar. O sırada kapı açılır ve ikiside kapıyı açan kişiye bakar. Stiles.

"Oha! Noluyor lan burada!?" Kız ve Void sinirle yerden kıyafetlerini alıp giyerler. Kapıdan çıkarken Nova Stiles'a bakıp konuşur. "Seni ölüme terk etmeliydim." Nova Stiles'a omuz atıp çıkarken Void'de Stiles'a dönüp konuşur. "Seni öldürmeliydim." O da Stiles'a omuz atıp çıkınca Stiles derin bir nefes alıp o da depodan çıkar.

•••

"Nova ve Void'i mi bastın?" Malia sorunca Stiles ona bakar ve konuşur. "Evet hem de üstsüz bir şekilde." Allison kimseye çaktırmadan sırıtmaya başlar fakat bunu Malia görünce şüphe ile kız'a sorar. "Allison neden sırıtıyorsun?" Allison sırıtmasını büyüterek Malia'ya bakar ve konuşur. "Arkadaşımın her zaman arkasındayım ben. Ona asla ihanet etmedim etmemde o da bana etmezki biliyorsunuz öldüm ve o beni canlardırdı." Allison Stiles'a bakarak konuşmasına devam eder. "Ve dediğim gibi ben ihanet etmem." Allison 'ihanet' kelimesi bastırarak söyleyince herkes sus pus kesilir.

•••

Selam yine bir bölüm ile
karşınızdayımmm

Oylamayı unutmayın kıçlarını ısırdıklarım ŞCKPFSJPWKWPWKĞWLQ biliyorum saçma oldu ama neyse

Btw Allison iyi geçirdi haa
THAT'S MY GIRL
THAT'S MY GIRL

PCKFPDJWPWKĞWLWĞW neyse iyi gecelerr iyi akşamlarr sonra görüşürüz aşklarımm 💗

power || Void Stiles || Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin