Chapter thirteen: bandaged man

90 9 21
                                    

🔪BEĞENİN LÜTFEN🔪

Yorumda yapın lo

•••

Nova'nın anlatımı ile;

Sabah gözüme güneş ışığı girmesi ile uyandım. "Ha sikeyim seni."

Sinirle küfür ettikten sonra kakmaya çalıştım fakat bir kol tarafından kalkamadım.

Yanıma baktığımda bunun Void olduğunu görünce gülümsedim ve yanağından öptüm.

Gözünü açıp bana bakınca o da gülümsedi. "Günaydın."

"Günaydın. Saat kaç?" Yanımda ki masanın üzerinde ki telefonumu elime alıp saatte baktığımda saatin 11 olduğunu gördüm.

"Saat 11." "Oha o kadar olmuş mu ya?" "Aslında ben daha fazla yatardımda güneş ışığı yüzüden kalktım."

Void gülümseyerek yerinde doğrulunca bende kalkıp banyoya girdim. İçerdin düşme sesi gelince odaya geri döndüm.

Yatağa baktığımda boştu. Yerde bir kıpırdanma görünce yere baktım. Void yataktan yere düşmüştü. Kendimi tutamayıp kahkaha attım.

"Ya gülme." Void mızmızlanmaya başlayınca bir yandan gülüyor bir yandan da onu kaldırıyordum.

Void dudaklarımı öpünce sustum ve bende ona karşılık verdim. Bir süre sonra ayrılınca Void sırıtmaya başladı.

"Bence ben hep bu taktiği deniyim. Susturdum seni." Void daha çok sırıtınca gözlerimi kısıp ona bakınca ağzında sanki fermuar varmış gibi çekti ve sırıtmayı bıraktı.

"Hadi gel kahvaltı hazırlayalım." Bunu dedikten sonra Void hoplaya zıplaya mutfağa gitmeye başladı. Bende arkasından gülerek gidiyordum.

"YA VOİD NAPIYORSUN BE!? ORAYA MI DÖK DEDİM BEN SANA!?" Sinirle Void'e bağırıyordum çünkü bana dediki 'Nova bir değişiklik yapalım' bende dedim ki 'ne yapalım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"YA VOİD NAPIYORSUN BE!? ORAYA MI DÖK DEDİM BEN SANA!?" Sinirle Void'e bağırıyordum çünkü bana dediki 'Nova bir değişiklik yapalım' bende dedim ki 'ne yapalım.' O da şey dedi. 'Sen kulaklık tak bende göz bandı takim sen bana tarif et bende pankek yapalım.' Dedi. Bende salak gibi kabul ettim.

Olan şu ki; ben Void'e kaseye dök dedim ama o tezgaha döktü, unu. "YA BEN NAPİM! KÖRÜM ŞU ANDA!" "Duymuyorum seni mal." Şu anda dediklerinden hiçbir şey anlamıyordum.

Bana döndü ve baktı tabi gözdü bandı takılı bir şekilde nasıl bakabilecekse, neyse. "Bakma bana öyle." "Nasıl bakıyorum ki amına koyim?" "Ben senin amına koyim!" Void dediği şey'i duymuştum çünkü şarkı bitmişti.

power || Void Stiles || Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin