Chapter ten: Void&Nova

143 13 19
                                    

"En yakın arkadaşımı öldürdün! Şimdi ise bana aşık olduğunu mu söylüyorsun?" Void bağıran kız'a bıkkın bir şekilde bakar. "Senin onu iyileştireceğini biliyordum Nova. Sadece gücünü diğerleri umursamıyordu, seni güçlü göstermek istedim." "O zaman beni öldürseydin de Allison'a bir şey yapmasaydın!" "Ne saçmalıyorsun Nova! Aşık olduğum kadın'ı nasıl öldürebilirim!"

Nova hâlâ şaşkındı çünkü Void'in onu aşık olmasını hâlâ imkansız buluyordu fakat imkansız değildi. Nova gayet güzel bir kızdı ve bu gayet normaldi tabi Nova dışında, çünkü Nova, Kötü bir ruhun hatta eski sevgilisinin ruhunda olan bir kötünün ona aşık olduğunu duyuyor.

Nova bir süre boyunca sessizce Void'e bakınca Void'de ona bakar. Ağızlarını bıçak açmıyordu ikiside sus pus kesilmişti. "Yani sen... sen gerçekten bana aşık mısın?" Nova şaşkınlığını üstünden hâlâ atamamıştı. Void gülümseyerek kız'a yaklaşır. "Evet. Sana aşığım. Stiles seni hak etmiyor. Baksana, sırf oraya kapattınız diye seni aldattı." Nova Void ile olan yakınlığından dolayı asla rahatsız olmamıştı ama Allison'ı tekrar canlandırdığı gün yanına Stiles yaklaştığın çok fazla rahatsız olmuştu.

•••

"Nova nerede!" "Bilmiyorum! Allison'ı canlandırdıktan sonra onunla konuştum beni tersledi ve bir anda yok oldu." Scott sinirli duruyordu. Nova Allison'ı canlandırdıktan sonra Void onu kaçırmıştı ve sürüde Nova'yı üç gündür arıyorlar.

"Hey önemli değil bence. Kız ölüyü dirilti bence kendisine sahip çıkabilir." Malia konuşunca hepsi ona baktı. Kız susunca Kira konuşmaya başladı. "Evet ama Void'in yapacakları daha kötü. O 1000 yaşında Nova ise 116." "Nova 116 yaşında mı?" "Evet kendisi dedi ya. 'Ailem 100 yıl önce öldürüldü.' Dedi ya. Yani o 16 yaşındaydı 100 yılda eklenince 116." Allison öyle diyince hepsi kafasını aydınlanmış bir şekilde sallamaya başladı.

"Yani o Void'den daha genç bu yüzden kendisini koruyabilir." Malia konuşunca herkes kafasını tekrar sallar ama hâlâ tedirginlerdi.

•••

Void kız'a biraz daha yaklaşınca aralarında artık mesafe yoktu. Nova elini kaldırıp Void'in boynuna koyunca Void hızla hızla kızın dudağından öper. Kızda ona karşılık verince Void'in dudağı yana doğru kıvrılır.

Void kızın belinden tutup kendisine mümkünmüşçesine yaklaştırmaya başlar. Void kızı kucağına alıp odaya gider. Kızı yatağa yatırınca üstüne ağrılığını vermeden çıkar. Nova Void'in tişörtünü uzanıp çıkartırken Void elini kızın tişörtünün içene geçirip sırtını boydan boya eller.

Void üstsüz kalınca uzanıp kızında üstünü çıkartır. Nova Void'i ensesinden tutup kendisine çeker ve dudaklarını öpmeye başlar. Kızın kalbi yanar ama hızla geçer.

Stiles'da ona aynısını yapınca Stiles'ınkininde acıdığını biliyordu, Nova. Ama kendisininki daha az sürmüştü. Kız buna anlam veremedi ama bir süre sonra umursamadı. Void kızın dudağını ısırınca kız kendine gelir.

•••

"Kalbim ağrıyor. Hayır yanıyor." Stiles acıyla bağırınca Malia yanına koşar ve acısını almaya çalışır. "Neden böyle oluyor!" Malia bağırarak soruca Stiles aydınlanmış bir şekilde dona kalır. Stiles hızla yerinden kalkıp diğerlerinin yanına gidince Malia'da arkasından gelir. "Nova ve Void!" Stiles bağırınca bütün dikkatler ona kesilir. "Nova ve Void şu anda şey yapıyorlar." Lydia gözlerini kocaman açıp bağırır. "Aman Tanrım!" Allison kimseye çaktırmadan gülümser. Diğerli ise değişik sesler çıkartıp konuşuyorlardı.

•••

Selamm yine bir bölüm sonuu
Neyse nasılsınız? İyi bende sağolun OCKFPEJWPKWPWLWP

Neyse oylamayı unutmayın ve bir kaç bölüm sonra final olacak haberiniz olsun
Bugün iki üç bölüm atmak istiyorum çünkü bir kaç gündür aktif değildim be aktif olamaya çalışıyorum

O yüzden iki üç bölüm atabilirim
Neyse sonra görüşürüzz 💗🫶🏻

power || Void Stiles || Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin