Chapter final: Nova

137 9 45
                                    

Beğenin asklarim 💋

•••

Yazar'dan;

Kira, Lydia, Stiles ve Scott okula girdiklerinde arkalarından ses gelir.

Hepsi birlikte arkalarını dönünce Lydia ve Stiles bir köşeye gider.

Void Kira'ya gülümseyip kız elinin tersiyle yumruk atınca kız yere düşer.

Scott sinirle Void'in üstüne atlar ama Void onu tutup dolaplara fırlatıp Stiles ve yanındaki Lydia'ya döner.

"İlahi hamle." Void onlara dönüp üstlerine yürüyünce Lydia ve Stiles geriye doğru giderler.

"İlahi hamleymiş. Sence normal bir hamlen var mıdır? Oni'yi öldürebilirsiniz. Ama, beni? Beni öldüremezsiniz! Bin yaşındayım ben!"

"Ama seni değiştirebiliriz." Lydia bağırınca Void ona bakar.

O sırada Void'in arkasından tanıdık bir ses gelir.

"Aynı anda kurt ve tilki olamazsın." Nıva sırıtarak onlara bakıyordu.

"Nova.." Void fısıldayarak konuşurken kız bir büyü yapar ve Void olduğu yere sabitlenir.

O sırada Scott ve Kira arkadan gelir. Scott Void'in kolunu kurt dişleriyle ısırır Kira ise hızla katanasını Void'in kalbine saplayıp çıkartır.

Void bir süre olduğu yerde kıpırdanır ama, işe yaramaz. Nova büyüyü bozup Void'in yanına adımlayınca Void dizlerinin üstüne düşer.

Nova üstten Void'e bakınca konuşmaya başlar.

"Sana ölümün benim elinden olacak demiştim. Değil mi?" Void kafasını yukarı kaldırır.

O sırada Nova Void'in yüzünün bazı yerlerinin çatladığını görünce sırıtır.

Void tam toz olacağı sırada Void konuşur.

"Sende benimle öleceksin Nova." Void bunu alayla söyledikten sonra yere düşer ve toz olup gider.

O sırada Void'in ağzından çıkan sineği Isaac üçlü sarmallı bir kutuya koyup kapağını kapatır.

"Burada ki işimiz bitti. Hadi Allison'ların yanına gidelim.

Hepsi okuldan çıkıp merdivenlere gelince hepsinin savaşıyor olduğunu görür.

Hepsi hızla aşağıya iner ama, Lydia okulun içinde baygınca yatan Stiles'ın yanındaydı.

Çünkü Void tozlaşıp gittikten sonra Stiles bayılmıştı.

Nova hızla koşup Allison'ın arkasından gümüş ok'u alıp büyüyle havaya kaldırır ve bir oni'nin kalbine atar.

Oni sarı bir ışıkla kaybolunca diğerlerine bakar kız. Sadece iki tane oni kalmıştı. Birini Derek tutar ve Chris oniye gümüş ok atar.

Bir tane daha kalınca Chris onada ok atar ama, oni oku ortadan kırar, katanası ile.

"Bu sonuncuydu!" Chris bağırınca Aiden koşucaktı ama, onun yerine Nova koşup oninin açık olan bacaklarının altından geçip yerdeki oku eline alır.

power || Void Stiles || Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin