Chapter fourteen: Void

88 8 15
                                    

Beğenin aşklarım 💋
Yorumda yapınn

•••

Yataktan esneyerek kalktığımda yanımda bir hareketlik hissetim.

Yanıma baktığımda bunun Allison olduğunu görünce gülümsedim.

Hemen telefonumu elime alıp saatte baktım. Saat 11'e geliyordu.

Hemen kalkıp pijamalarımı değiştirip Allison'a gideceğime kağıda bişeyler yazdım ve odadan çıktım.

Hızla arabama bindim ve Void ile birlikte oturduğumuz eve doğru sürmeye başladım.

•••

"Void?" Odaya girdim ama, oda boştu. Biraz daha etrafa bakınca Void'in evde olmadığını anladım.

Mutfağa gittiğim zaman arka tarafımdan sesler geliyordu. Hemen arkama döndüm.

Karşımda 3 tane oni vardı. Ben bana bir şey yapmayacaklarını biliyordum.

Çünkü Void onları tembihlemişti ama, hepsi bir anda üstüme yürümeye başlayınca bana zarar vereceklerini anladım.

"Ventus." Büyümü yaptıktan sonra açık mavi renkte bir dalga hepsine çarptı ve hepsi geriye doğru savruldu.

Hızla koşup kapıdan çıkacakken önümde bir anda Void belirdi.

Beni korucağını sandım ama, kolumu sert bir şekilde tutunca işlerin başka yere gideceğini anladım.

"Napıyorsun sen, Void!?" Bağırdımda bana sırıtarak bakıyordu. "O sargılı adam haklıydı Nova."

Şaşırmış bir şekilde ona baktım. O nereden biliyordu onu?

"Sen... bunu nerden biliyorsun?" Şaşırmış bir şekilde sorunca dahada gülümsemeye başladı.

"Sen en başından beri hataydın, Nova. Gerçektende ailenin katili ile birlikte olman biraz şaşırttı beni."

Şaşkın yüz ifadem gitmiş onun yerine öfke basmıştı her tarafıma.

"Seni öldüreceğim!" Bağırdığım sırada Void onilerin o tarafa ışınlanmış gibi bir şey oldu.

Hızla o taraf bakınca iki elimi yana açınca ellerimden ateşler çıkmaya başladı.

"Seni öldüreceğim, Void. İstediğin kadar ölümsüz ol. Ölümün ellerimden olacak." Sırıtıp ona bakınca yutkunduğunu gördüm.

Daha sırıtmaya başladım. Void öne doğru adım atınca konuşacağını anladım.

"Imitantor pupulus." Büyü yaptıktan sonra Void tam konuşacağı sırada elimi ağzıma götürdüm ve o da elini ağzına götürdü.

Bana şaşırmış bir şekilde bakınca sırıttım ve elimi ağzımdan çektim.

"Kopyacı." Diye konuştuğunda sırıttım.

Ne ara bu hale gelmiştik anlamış değildim? "Neden böyle davranıyorsun, Void?"

"Sadece seni kandırmak kolaydı." Dediğinde hayal kırıklığına uğradım.

"Beni kandırdın.."

"Bir tilkiye asla güvenmemelisin, Nova." Diyip sırıttığında büyüyü bozdum ve hızla evden çıkıp arabama bindim.

Bu kadar arkadan bıçaklama yetti ve arttıda. Ailemin intikamını alacağım senden, Void.

Er ya da geç ölceksin ve bu benim isteğim ile olacak.

•••

"Ne yani Void en başından beri seni kandırmış mı?" Allison şaşırmış bir şekilde sorunca kafamı evet anlamında salladım.

"Birde onunla mutluyum diyordun. Adam seni başından beri kandırmış kızım!" Malia bağırıp konuşunca hızla ona döndüm.

Diğerleri bir şey yapacağımdan korktuğu için hazırda bekliyorlardı.

"Kızım, ben en azından sevgilisi olan bir adamla sevişmedim, tamam mı?!" Bende ona bağırınca sesi kesilde ve olduğu yerde kaldı.

Çünkü sinirden gözlerim kızarmıştı. Hemen kafamı yere eğdim. O sırada Allison bana sarıldı.

Çünkü sinirim onun bana sarılması ile geçiyordu.

Bunu diğerleride biliyordu. Stiles bana şaşırmış bir şekilde bakıyordu.

"Bana öyle bakma, Stiles. Ne olduysa senin yüzünden oldu zaten."

"Ben ne yaptım ya!"

"Bana güvenip o kızla yatmasaydın bende Void ile sevgili olmayacaktım!"

•••

Evime girip kapımı hızla kapatıp odama çekildim.

Ağlıyordum. Hem de deli gibi ağlıyordum.

Yoruldum. Her şeyden. Ailem yoktu. Bana her zaman destek çıkan küçük kardeşim Lia yoktu.

Hayatın artık hiç bir anlamı kalmamıştı. Kolumda hissettiğim eller ile kafamı dizlerimin üstünden kaldırdım.

Kaldırmam ile şok'a girdim çünkü karşımda şeffaf renkte bir şekilde küçük kardeşim Lia duruyordu.

Gülümseyip ona sarılmaya çalışınca toz oldu ve gitti. Ben de boşluğa düştüm.

Bağırdım. Boğazım yırtılana kadar bağırdım. "Sokayım böyle hayata!"

•••

Bölüm biraz kısa oldu
ama bu kadar tek
ilhamım vardı

Bölüm biraz üzücü oldu
gibime geldi

Ama neyse öptüm sizi ve sonraki
bölüm final bölüm olacak 💗

power || Void Stiles || Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin