"Selam, ben Kira. Bunu biliyorsun. Bildiğini biliyorum. Neden söyledim ki! Neyse, sana bir şey getirdim." "Bana mı?" "Evet." "Bardo hakkında. O günkü açıklamalarım biraz dağınıktı. Bu yüzden biraz araştırdım ve senin için çıktısını aldım." Scott kız'a gülümser ve konuşur. "Yapmana gerek yoktu." "Sadece birkaç saatimi aldı." "Vay canına, gerçekten buna gerek yokmuş." "Bunu yazdırmıştım." Kız çantasına bakar fakat bulamaz. "Kira. Şu hoşlandığın çocuk için yaptığın araştırmaları unutmuşsun." Bay Yukimura kız'a elindeki dosyayı verir. Kız ve Scott ağzı açık bir şekilde don'a kalırlar.
•••
"Stiles, iyi misin?" Nova yerinden kalkıp tahtada duran Stiles'ın yanına gider. "Onu revire götürmeliyim." Nova hızla Stiles'ı tutup soyunma odasına götürür. "Stiles, iyi misin?" Stiles kız'a ses vermez ve yere oturur. Nova'da gidip Stiles'ın karşısına oturup Ellerini Stiles'ın yanaklarına koyar. "Stiles! Bana bak. Gözlerime bak." Stiles Nova'ya zorlukla bakar ve hızlı hızlı nefesler almaya başlar. "P-panik atağım var." Stiles zar zor konuşur. "Tamam, onu anladım. Peki nasıl geçecek bu!" Nova sorar fakat Stiles daha kötü olmaya başlayınca kız Stiles'ın yanaklarını daha sıkı tutup kendisine yaklaştırır ve dudaklarını kendi dudaklarına bastırır.
Stiles şok olmuş bir şekilde gözlerini sonuna kadar açar. Kızın kapanan gözlerini görünce oda gözlerini kapatır. Kız dudaklarını yavaşça Stiles'tan ayırır ve gözlerini açar. Stiles'da gözlerini açıp kız'a bakar.
"Bunu nasıl yaptın?" "Seni öpünce nefesini tuttun." Stiles kız'a gülümser ve kafasını sallar. Kız ellerini Stiles'ın yanaklarından indirip omzuna koyar.
•••
Kapı bir anda açılır ve kız adamın silahını elinden alıp adama vurur. Adam kız'a yumruk atar fakat kız adamın karnına silah ile vurunca adam'ın yumruğu boş'a gider. Kız adam'a tekme atar ve adam karşısındaki duvara çarpar. Kızın arkasında bir kız daha çıkınca bağlı olan iki adam şok olur. Nova hızla bir büyü mırıldanır. "fibulatis removere" kız büyüyü bitirince Peter ve Derek'in bağlı olduğu kelepçeler çözülür.
Novanın arkasından gözüken kadın ise Braeden'dı. Kadın Dereklerin yanına gider ve Derek konuşmaya başlar. "Isaac'i kurtaran sensin." "Isaac'i kurtarmak için tutuldum." Peter araya girip konuşmaya başlar. "Biri seni bizim için mi tuttu?" "Derek'i buradan çıkarmam için tuttu. Seni burada ölüme terk edebilirim." Nova arkadan gelip Peter'ın yanına gider. "Ben senin için geldim Peter." Peter onarla güler. "En azından birisi beni seviyor." Novada Peter'a gülümser ve onu çözer. "Parmağını unutma Peter." Kız güler ve Peter onun alaylığına yüzünü buruşturur.
"Seni kim tuttu." "Deucalion." "Deucalion mı? Sana bunu yapan adam mı?" "Hadi buradan çıkalım." "O olmadan buradan çıkamayız." Nova arkasını dönüp Derek'e bakar. "Kim olmadan?"
•••
"Isaac, bekle!" Isaac Scott'a yetişmeye çalışıyordu Allison ise Isaac'e yetişmeye çalışıyordu. Isaac en sonda bir kapana yakalanınca bağırmaya başlar. Scott motorla giderken onun bağırmaları yüzünden motordan yuvarlanarak düşer. Allison hızla Isaac'in yanına gider. "Allison, işte burada." Lydia'da yanlarına gelince Allison'a adamı göstermişti. Allison hızla silahını kaldırıp arkası dönük adama tutup nişan alır.
"Tate'i vur. Sakinleştiriciyi kullan." Isaac öyle söyleyince Allison kafasını olumlu anlamda sallar. Allison ateş eder ama ağaca saplanır. "Allison! Nefes al." Lydia Allison'a söyleyince Allison derin nefes alıp tekrar nişan alır ve Fransızca konuşmaya başlar. "Kendini koruyamayanları koruruz." Allison Fransızca mırıldanıp ateş eder ve adam'ın beline sakinleştirici saplanır.
•••
"Stiles?" "Efendim." Stiles Nova'ya bakar ve kızın yere baktığını görünce kızın bir kapana bastığını görür. "Nova, kıpırdama." "Uyarı etiketine bak." "Uyarı etiketi mi?" "Etkisiz hale getirmek için." "Nova, tuzağa neden böyle bir şey koysunlar?" "Çünkü hayvanlar okuyamaz." Kız ne dediğinin farkına varınca Stiles'a bakar Stiles ise başından beri ona bakıyordur.
Stiles yere eğilip kapanın etrafındaki yaprakları kenara çeker. "Nova, bir sorunumuz var." "Ne?" "Ben de okuyamıyorum."
"Okumana gerek yok. Sen çok zeki birisin Stiles. Her zaman bir yolunu bulmuşsundur. Şimdide bir yolunu bul." Kız Stiles'a teselli verirken Stiles yerde bir şeye bakar. "Pekâlâ, işte başlıyoruz. Hazır mısın?" Stiles hızla kapağı çevirir ve Nova'yı tutup geriye çeker. Kız Stiles'a tutunur ve derin nefesler almaya başlar.
•••
Scott Malia'nın karşısında durur ve ona bakar. Malia Scott'a kükrerken Scott kafasını kaldırıp ona kükremeye başlayınca Isaac duyduğu kükreme sesiyle bağırıp ayağındaki kapanı çıkarır.
Nova ve Stiles arkasını döner ve aynı anda konuşurlar. "İşte budur." "İşte bu be."
Malia kafasını yere eğer ve insan formuna döner. Kız kafasını kaldırıp ellerine bakar.
•••
ŞİMDİ OKUDUĞUN
power || Void Stiles ||
Short Story"Beni kandırdın." "Bir tilkiye güvenmemelisin, Nova."