Nova uykusundan gelen arama yüzünden uyanır. Yan tarafına dönüp Stiles'ın onu aradığını görünce yan tarafında Stiles'ın olmadığı anlar. Hemen telefonu eline alıp aramayı cevaplar. "Stiles, nerdesin?" Ses gelmiyordur. "Stiles?" Stiles'ın kesik kesik nefes aldığını duyunca kız yataktan kalkar. "Stiles? Orada mısın?"
"Nova?" "Buradayım. İyi misin? Duyuyor musun beni?" "Nova, ben.. nerede olduğumu bilmiyorum. Buraya nasıl geldiğimi de. Sanırım uykumda yürüyordum." "Tamam, peki. Herhangi bir şey görebiliyor musun? Bana ne gördüğünü söyle." "Çok karanlık. Görmesi çok zor. Galiba bir sorun var benim..." telefon kapanınca kız tekrar tekrar Stiles'ı arar ama telefon çalmaz. "Hadi ama."
Telefonu çalar arayan Stiles'ı. Hemen telefonu açar ve konuşmaya başlar. "Stiles?" "Nova, galiba buradan çıkamayacağım. Hareket edemiyorum." "Neredesin?" "Bilmiyorum, burası çok karanlık. Hiçbir şey göremiyorum. Bacağımda da bir sorun var. Bir yere sıkışmış sanki. Ve sanırım... sanırım kanıyor." "Ne kadar kötü? Stiles, çok mu kanıyor?" Stiles'ın sesi gelmeyince kız daha da tedirgin olur. "Stiles, orada mısın? Beni duyabiliyor musun?"
"Burada çok kötü bir koku var. Bir şey çok fena kokuyor. Çok iğrenç. Gözlerim sulanıyor." "Tamam, şimdi babanı arıyorum." "Hayır, arama." "Ama baban.." "Yapma. Lütfen onu arama. Arama, söz ver. Zaten benim için çok endişeleniyor." "Ama ya deni bulamazsam? Stiles, söz veremem." "Hayır, lütfen. Lütfen onu arama. Gel ve beni bul. Yapabilirsin. Bilmesine gerek yok. Sen yaparsın." "Yapabilir miyim bilmiyorum." "Seni sonra ararım, telefonu kapatmam lazım." "Ne? Hayır, dur, bekle." "Seni tekrar arayacağım." "Stiles, bekle!"
•••
"Melissa!" Nova hastanenin boş koridorunda koşup Melissa'yı aramaya başlar. "Nova? Ne oldu?" Melissa kızın ağladığını görünce hemen yanına koşar. "Stiles'ın kanını bana verebilir misin? Acil lütfen." Melissa kızdan daha sonra öğreneceğini bildiği için hemen kanı getirir. "Çok teşekkür ederim." "Scott'ı arıyayım mı?" "Hayır. Lütfen. Onu arama." Melissa kafasını tamam anlamında sallar. Nova hızla kendine evine gider. Ama Melissa bu seferlik kız'ı dinlemez ve Scott'ı arar.
•••
Kız hemen Beacon Hills haritasını masaya koyup Stiles kanının olduğu şişenin kapağını açıp birazını eline döker. Hemen sonra ise elindeki kanı haritanın üzerine akıtıp büyü mırıldanmaya başlar. "locate scapos, locate scapos, locate scapos." Kan haritada ilerken kız büyüyü durdurur ve kanın nereye doğru aktığına bakar. Eichen House.
•••
Kız Eichen House'a gidince arkasında polis arabası ve Scott'ları görünce şok olur. "Sizin burada ne işiniz var?" "Seni takip ettik." Noah kız'ın yanına gider ve saçını okşamaya başlar. "Nova Stiles burada mı? Emin misin?" "Evet, eminim. Onun kanını haritaya döktüm ve bana burayı gösterdi." "O zaman girelim." Hepsi birlikte içeriye girerler ve Nova onlardan önce davranıp bodrum kat'a iner.
Herkes ayrı bir yerlere dağılmıştı bodrum'da. Ama hiç kimse Stiles'ı bulamamıştı. Kız artık ağlamaktan çok kötü olmuştu ve bir duvarın kenarı çökmüştü. "Burada olmalıydı. Anlamıyorum." "O zaman nerede?" Noah kız'a dönüp bağırır. "Nerede o?!" Noah'ın bağırmasından dolayı kız korkar ve otururken geri doğru gitmeye çalışırken yere düşer.
Noah kız'ın halini görünce kendisine lanetler okuyup kızın yanına gider ve kızın saçlarını okşayıp kız'a sarılır. "Üzgünüm." "Anlamıyorum."
•••
"Şu an uyuyor. Ve durumu iyi." Noah konuşunca hepsi derin bir nefes alırlar. Stiles'ı onlar gittikten sonra Melissa ve Rafael bulmuştu. Nova'yı ise başka bir odaya almışlardı. Nova bayılmıştı o yüzden başka oda da.
•••
"Haklısınız. Bu Japonca. Bunu kim bıraktı?" "Bilmem. Hepsi aynı ve bilinmeyen numaradan." "Çevirebilir misiniz?" "Çoğunu. Konuşan kişi emirler veriyor çoğunlukla. İlk cümle... 'Tahliye edilen herkes güvenlik çitlerinden üç metre uzakta durmalıdır.'" "Bu ne anlama geliyor? Ne güvenlik çiti?" "İkinci Dünya Savaşı'nda bir Japon tutsak kampı. Pearl Harbor'dan sonra Japon Amerikalılar toplanıp kamplara kondu. Bu adam yeni gelen tutsaklara kuralları okuyor." Adam telefonda ki ses'i kapatıp Allison'a verince Allison konuşur. "Böyle bir mesaj nereden gelir ki?" "Fikrim yok. Çünkü sahte. Oak Creek isimli bir kamptan bahsediyor. Kaliforniya'da Oak Creek diye bir kamp yoktu."
•••
Nova yanında ki dolap kapanınca tırsar ve sesler duymaya başlar. Yanındaki Scott kızın korktuğunu anlayınca ona döner. "İyi misin? Tekrar hasteneye gidelim mi?" "İyiyim. Bugün seslere karşı aşırı duyarlıyım." Kız öyle söyleyince Scott ona anlamaz şekilde bakar ve tekrar dolap kapanma sesi duyunca kız yine tırsar. "Öğleden sonra Stiles üzerinde testler yapacaklar. Saat altı gibi ziyaretine gidecektim. Gelmek ister misin?" "Hayır. Bütün gün oradaydım. Ben eve gitsem daha iyi olur."
Kız tekrar aynı sesi duyunca gözleri kocaman açılır ve kafasını korkudan arkasındaki dolaba yaslayınca Scott hızla etrafına bakıp tedirgince tekrar kız'a bakar. "İyi olduğuna emin misin?" "Evet. Sana mesaj atarım." Kız Scott'ın yanından ayrılınca masaya konulan kitapların kapatılan dolapların ve kilitlerin seslerini aynı bir kurt adam'ın duyduğu şekilde duyunca koşarak okuldan ayrılıp evine gider.
•••
Kız yatağındayken duyduğun çivi çakma seslerinden dolayı yanındaki telefondan şarkının sesini daha çok açmaya başlar. Kız daha fazla seslere dayanamayıp ellerini kulaklarına bastırır ama fayda etmez. Nova içinden gelen çığlık atma isteğiyle daha fazla beklemeyip ellerini kulaklarından çekip yatakta doğrulup sesi kesilene kadar çığlık atmaya başlar. Kızın çığlığıyla beraber hastanede olan Stiles gözlerini açıp etrafa bakar. Etraftaki ışıklar kesilince Nogitsune Stiles'ı ele geçirmişti bile.
•••
"Eğer Oni seni alt edemezse edecek birini tanıyorum." Bayan Yukimura öyle söyleyince Void arkasını dönüp kadına bakar. "Nova.."
•••
"Aman Tanrım!" Kira hızla yere düşen elektrikli kabloyu görünce söylenir ama kablo onun yanından hızla geçip gidince yere eğilir.
•••
Oylamayı unutmayınn
Biliyorum şimdi dediğim şey için bana kızacaksınız ama sanırım Stova ship'i ayrılacak
Malia'yı ekleyeceğim için ikisinin arasını açağım yani planlarım var bununla ilgili kızmayın banaa lütfennn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
power || Void Stiles ||
Short Story"Beni kandırdın." "Bir tilkiye güvenmemelisin, Nova."