Chapter eight: to betray

92 11 26
                                    

"Hey Malia." Stiles karşısındaki kız'a seslenince kız ona döner. "Belki beni hatırlamıyorsundur. Ben Stiles, Scott'ın arkadaşı." Stiles daha sözünü tamamlayamadan Malia Stiles'a yumruk atar.

Görevliler gelip Malia'yı uzaklaştırınca stiles'ın yanına birisi gelir. "O kız tam bir baş belası. Ondan uzak dur." Adam gidince Stiles arkalarından baka kalır. Babası ve nova onu buraya zorla kapattığından beri Stiles babasından değilde Nova'dan nefret etmeye başladı.

Aslında Nova Stiles'ı buraya zorla kapattırmadı kız manipüle edildi. Kız asla sevgilisinin böyle bir yere kapatılmasını istemiyordu hatta Scott ve Lydia ile kavga bile etmişti fakat manipüle edildiği için ne yaptığını bilmiyordu.

Şimdi ise evinde yatağında uzanıyor bir vaziyetteydi. Yanına baktığı zaman masanın üstündeki Stiles ile olan fotoğrafını görünce kız, gözleri dolar. Pişman olmuştu onu manipüle eden kişiyi bulunca yaşatmayacağına yemin etmişti kız.

Fakat hiçbir'i kız'a kimin yaptığını söylemiyorlardı. Nova ise buna sinir oluyordu. Kız dolan gözleri daha fazla tutamaz ve Stiles'sız geçen tam bir hafta boyunca yaptığı her gece gibi şimdide göz yaşlarını akıtır.

•••

Stiles bodrum kata inince birisiyle çarpışır. Önüne bakınca bunun Malia olduğunu görünce derin bir nefes alır. "Senin burada ne işin var?" Stiles sorunca Malia'da sorar. "Asıl senin ne işin var burada?" Stiles derin bir nefes alır ve kızın elinden tutup daha öncede geldiği yere gidip koltuğa oturur. Malia'da yanına oturunca Stiles konuşmaya başlar. "Kız arkadaşım ve babam yüzünden buraya hapis oldum ve buradan çıkmaya çalışıyorum." Malia ona dönünce konuşur. "Kız arkadaşın mı var?" "Vardı ama artık yok." Malia Stiles'a gülümseyince Stiles'da ona gülümser.

İkili orada gülerken Nova yatağına gömülüp sessizce ağlıyordu...

•••

"Burası çok soğuk." Malia ellerini birbirlerine sürterken konuşur. Stiles kızın elini tutunca kızın buz gibi olduğunu anlar. "Buz gibisin." Malia ona bakınca Stiles'ın gözleri kızın dudaklarına kayar. Malia Stiles'a yaklaşıp dudaklarını öpünce Stiles'da ona karşılık verir. Geri çekildiklerinde Malia tekrar öpmeye yeltenlenirken Stiles geri çekilir.

"Gerçekten istiyor musun?" Stiles sorunca kız başını olumlu anlamda sallar. Stiles kız'a yaklaşıp dudaklarını öpmeye çalışır fakat Malia ondan uzaklaşıp tişörtünü çıkartır. Stiles kızı bir süre süzdükten sonra tekrar kızın dudaklarını öper.

Stiles kızın üstüne çıkar ve dudaklarından ayrılıp boynunu öpmeye başlar. Malia zevk içinde inleyince Stiles kızın boynundan ayrılınca bir an olsun pişmanlık duyar ve kalp'i sıkışır ama sonrasında geçince tekrar kızı öper

•••

Nova kalp'ine giren ağrı ile yatağında doğrulmaya çalışınca ağrı giderek dahada çok artar. Kızın 1 hafta önceki attığı çığlıktan önce hissettiği gibi çığlık atma istediği gelir. Kız kendini tutmaya çalışır fakat en sonunda dayanamayıp çığlık atar.

Çığlık'ı o kadar yüksek sesliydiki camları kırılmıştı. Kızın çığlığı bitince kızın ağlaması daha şiddetlenir ve kız yatağına tekrar yatıp yüzünü kapatıp ağlamaya devam eder. Çünkü kız çığlık atarken resmen bir film gibi Malia ve Stiles'ın yaptıkları gözünün önünden geçer.

Nova Stiles için birini öldürmeye yemin bile etmişken Stiles'ın ona böyle bir şey yapmasını algılayamıyordu. Kız onu canından çok sevmişken sadece manipüle edilip onu oraya kapattı diye Stiles'ın böyle bir şey yapması onu fazla üzmüştü. Hatta öldürmüştü...

Kız sonunda yatağından kalkıp banyoya gitti ve aynadan kendisine bakınca Stiles ve Malia'nın yaptıkları tekrar tekrar gözünün önüne gelince kızın sinirden gözleri parlar ve cam'a yumruk atar. Cam'a yumruk atınca arkasında Void'in olduğunu görür. Fakat kırık camdam bu fazla belli olmuyordu. Kız hemen bir büyü yapar ve cam eski haline gelince arkasında Void olduğu daha net anlaşılır.

"Görüyor musun Nova? Sevgilin senin bu halde olmana rağmen başka bir kadınla yattı." "Kes sesini." "Hadi ama Nova ikimizde ne istediğini biliyoruz. İntikam istiyorsun." "Ben buna bir kere kandım ikinci defa olmaz." Kız hızla arkasını dönünce Void gülerek kaybolur.

Kız artık yorulmuştu. Sevgilisinin onu aldatmasından, arkadaşlarının ona yalan söylemesinden ve her defasında da arkadan bıçaklanmaktan yorulmuştu. Kız son kez aynaya bakarak konuşur. "Hissiz ol Nova."

•••

Selam uzun bir aradan sonra Power kitap'ına bölüm attım

Bölüm biraz sad olabilir zaten amacımda oydu OCJFOEJĞQJWPWOCJDPWK

Neyse oylamayı unutmayın ve yorumlarınızı bekliyor olacağım 💗

power || Void Stiles || Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin