GELECEK DEDİĞİN, OLUVERİR ŞİMDİN...Uyandığımda hastanedeydim, Odada yatıyordum. Dünü hatırlamaya çalışırken... halüsinasyon geçirmiştim galiba. Taşlar kafamda oturmaya başlıyordu. Bir anda aklıma geldi, o adam kimdi? Beni tutan adam neredeydi? Yoksa gitmiş miydi? Kafamda sorular dönüp durdu. O sırada Mucize ve Ahmet içeri girdi. İkisi de birden –İyisin değil mi? -Gayet iyiyim, de dün ne oldu tam olarak bana anlatın lütfen. Ahmet; –Hayır şimdi olmaz biraz daha dinlenmen gerekiyor. –Ahmet şimdi sırası değil beni düşünmenin, bunları bilmek zorundayım. Ahmet; -Tamam sakin ol. Anlatıyorum, biz dün eğlenirken sen sanırsam halüsinasyon gördün. Daha sonra bir adam tam sen bayılırken seni tuttu ve biz yanına geldik. Ambulansı aradık gelmedi bir süre. O çocukta seni arabasına bindirdi ve hastaneye geldik. –Peki o nerde şimdi? Ahmet; -Bizona gitmesini söyledik ama dışarıda bekledi iyi olduğunu görüp gidecekmiş. –T-tamam çağırın gelsin onunla konuşacağım... Haydi ne bakıyorsunuz lütfen çağırın onu. Mucize ve Ahmet çıkmıştı bir süre kimse gelmedi yalnızca 5 dk sonra kapı tıklandı; -Gelebilirsin Bana tek kaşı havada dudağını büzmüş garip bir şekilde bakıyordu. Sanırsam inceliyordu beni. –Merhaba, iyi gördüm seni. Bu arada ben Berk, Berk AYDIN. –Merhaba ben öncelikle dün için teşekkür ederim. Bende Derin yani Derin KARA. Memnun oldum. –Rica ederim, bende memnun oldum. Fakat ben artık gideyim Derin2 gitme dememi söylüyordu. Nedenini bilmesem de yanımda olup biraz konuşması bana iyi gelecekti. Salakça bir fikirdi galiba ama onun aklına uydum; -Gitme Berk gitme yani işte bilmem durabilirsin yani belki... Biraz daha sohbet edebiliriz. Önce güldü ve; -Gitmiyorum ve gitmeyeceğim yani en azından taburcu olana kadar, sadece odandan çıkmak anlamında demiştim ama... Derin 2'ye öyle sinirlenmiştim ki neyse ona karşılık vermem gerekiyordu; -Çok pardon kusura bakmayın. - -yın derken, bir anda resmiyet mi geldi yoksa burada 3. Bir kişi mi var? Yani az önce böyle demiyordum şaşırdım. Dedi gülümseme içinde -Yani bilmem bir anda ağzımdan çıktı. Kusura bakma. Diye düzelttim. –O zaman sonra görüşürüz. –Görüşürüz. Berk odadan çıkınca derin bir oh çektim. Çünkü heyecanlanmıştım. Ve yaptığım rezillikten sonra derin bir oh çekmek hakkımdı. Ama hiç belli etmemiştim. Derin 2; Aynen hiç belli etmedin. Diye gıcıklaşıyordu. Onu umursamadan, Biraz daha uyuyup dinlendim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH SERİSİ
ChickLitÖlümü üreten yalnızca kader midir? Yoksa bir katil midir kaderinizi ölüm yapan? Tesadüf müdür bütün ölümler, kader denilip geçilmeli mi bütün toprağın altındakiler? Gerçekleri bilmek her zaman bize gurur mu verir? Pişman olmaz mıyız bazen öğrend...