1

793 55 26
                                    

Bay Min beni çağırdığın da yanına gittim, kapıyı çaldım, izin verdiğinde içeri girerek karşısında durdum.

"Beni çağırmışsınız Bay Min bir şey mi oldu?"

Gülümsedi.

"Otur da konuşalım"

Kafamı sallayıp yutkunarak oturdum.

Ne oldu ki şimdi, umarım kötü birşey yoktur, bana baktı.

"Hoseok yoongi'yi biliyorsun"

Eafamı salladım.

"Evet"

Onayladım, sorumsuz, soğuk ve gıcık adamın tekiydi ve namjoon hyung onu başa geçirmeyi kafasına koymuştu.

"Onun asistanı olucaksın, özel asistanı, işe çok bağlı sın belki bu bağlılıktan biraz da ona aşılar sın, kabul edermisin, hem patronun olarak hem hyung'un olarak bunu senden istiyorum"

Kafamı salladım, ben o dengesizi nasıl dize getiricem tanrım.

Yutkunarak "tamam kabul ediyorum hyung"

"Teşekkür ederim hoseok, yoongi o kadar sorumsuz ki belki sen bu sorumsuzlu luğu ortadan kaldırabilir sin"

"Biraz zorlanıcam gibi ama elimden geleni yapacağıma emin olabilirsin hyung" 

"Biliyorum hoseok, sana güvendiğimi biliyorsun" kafamı eğdim.

Beni sokaktan alarak ev, araba ve iş vermişti namjoon hyung ve bende o ne derse harfiyen yapıyordum, güldüm.

"Biliyorum hyung"

Kalktı, yanıma gelerek saçlarımı karıştırdı "sende yoongi gibi benim oğlum sun" kafamı salladım.

Kollarını açtığında kalkarak sarıldım, 6 yıl bana bakmıştı, her şeyimi ayarlamıştı, jin hyung ile bana aile olmuşlardı, onlara minnettardım, gerçek ailem beni sokağa atmış ken onlar bana aile olmuşlardı.

Ayrıldık gülerek yanaklarımı sıktı "eh hadi iş başına biraz daha oyalanırsak para kaybedicez"  güldüm "sanki gözün para da"  kafasını salladı "ama sizin geleceğiniz için yatırım yapıyorum hoseok, 1 dolar bile değerli" göz devirdim "bana yeterince yardım ettin biliyorsun değil mi"  omuzumu sıktı "edemedim, hadi hadi sonra oğlunu odasından kovdu demesinler"  sıkıca sarıldım.

Geri çekilerek oda dan çıkıp yerime geçtim, ah Min Yoongi ben senin ile nasıl başa çıkıcam.

////////

Yine başladık bir fice pcşxlcşcşdömxmx

sope : ligHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin