8

332 33 49
                                    

Jimin şirkete geleceğini söylediğinde karşılamak için aşşağı indim ve beklemeye başladım.

20 dakika sonunda geldiğinde sarıldım "hoşgeldin mochi" dediğimde güldü "hoseok gece oldu ama umarım işinizi bölmem"  kafamı salladım "hayır bölmezsin, bu gün 22.00'a  kadar toplu mesai var"  saat'e baktı "30 dakika kalmış o zaman"  kafamı salladım "hadi gidelim" dediğimde gülerek içeri girdik.

Odama girdik, masayı gösterdim "otur"  etrafa bakarken jungkook geldi "hoseok hyung bu gece bara gidelim mi" diyerek tavşan gözlerini kırpıştırdı, jimin "bar mı, hoseok gidelim lütfen, tavşanı da kırmamış olursun" 

"Sen kimsin, ilk defa görüyorum seni"  jimin sırıtarak saçlarını minik elleri ile geri taradı "park jimin, bu şirketin 3. varisi"

"Patronsun o zaman" dediğinde jimin "evet" diyerek kalktı.

Ben ikisine bakarken jimin "bar işi tamam, gidiyoruz, jungkook shii beni biraz dolaştırsana" diyerek güldüğünde jungkook etkilenmişe benziyordu, yutkundu "olur, dolaşalım" 

"Hadi gidelim" dediğinde gittiler bende işime döndüm.

İşimi bitirmiştim ki yoongi içeri girdi "jimin nerede?"  omuz silktim "bilmem" kalktım, kaşlarını çatarak "nasıl bilmem, karşılamadın mı"  kafamı salladım "benim kuzenim değil sonuçta, neden karşılayayım ki" diyerek odadan çıktım.

Arkasından jimin "hadi gidelim" dediğinde güldüm, yoongi "nereye gidiyorsunuz?" 

"Üçümüz bara gidicez yoongi, sende gel" dediğinde yoongi'nin gözleri parlamıştı resmen, şerefsiz.

Yoongi "olur"  önden ilerledim, jungkook "birimiz ayık kalmalı ama" dediğinde yoongi "şoför ile gideriz" 

"Doğru, hadi acele edin" dediğinde kafamızı salladık, içmeyi çok seviyordu.

Arabaya geçtik, yoongi bar ismi söylediğinde şoför sürmeye başladı.

Bara geldiğimizde normal bir yere benziyordu, içeri girdiğimizde kalabalık ve herkes bir birine yapışmış dans ediyordu, midem kalkmıştı, yoongi belimden tutarak önüne koydu beni ve ilerletti.

Sonunda köşe bir yere geldiğimizde duvar kenarına oturdum, oturduğumuz gibi masaya her türlü içkiyi koydular "özel müşterilere indirimli karışık masa" dediğinde özel müşterinin yoongi olduğu biliyorduk zaten, yoongi kafasını salladığında adam gitmişti.

Herkes içmeye başladığında bende içmeye başladım, jimin sürekli bana shot attırıyordu ve benim kafam artık gidip gelmeye başlamıştı, jungkook ve jimin kalkarak dans pistine gittiğinde yoongi ile yalnızdık, ona bakmaya utanıyordum.

Çenemi tuttu "dayanıksızsın" kafamı salladım, parmağını alt dudağımda gezdirdi "inatçısın ve güzelsin" kafamı salladım, kelimeleri bulup konuşamıyordum.

Aklıma bana bağırdığı gelince tokat attım, yüzü yana savrulduğunda şaşkınca kaldı, bana döndüğünde yutkundum, yanağı kızarmıştı.

Ellerimi omuzlarına koydum, sırıttığında boynuna sarılarak kendime çektim,bunu neden yapıyordum bilmiyordum ama felaket şekilde onu öpmek istiyordum.

Sırtımı duvara yaslayarak dudaklarını öptüm, yoongi geri çekildi, beni kucağına alarak kendisi duvara yaslandı, eğilerek yeniden dudaklarını öptüğümde kalçalarımı okşamaya başladı, parmaklarımı siyah saçlarına daldırdım ve çektim, acı ile inledi.

Kalçalarımı sıktığında sürtünmeye başladım, altımdaki şey büyümeye başladığında korkmuştum, çok büyük birşey di ki net olarak kalçalarıma kendini çok iyi hissettiriyordu.

Yoongi dudaklarımdan ayrıldı boynuma inerek emmeye başladı ama iz bırakmadı, geri çekildi "ileri gidersek seni fena sikerim ve biz bir hafta odadan çıkmayız, o yüzden eve gitsek iyi olur"  kafamı salladım, dediklerinden 1 kelime bile anlamamıştım, o konuşuyor ama ben ne diyor bilmiyordum bile, sadece onaylıyordum.

İlk beni arabaya götürdü, daha sonra jungkook ve jimin'i de getirdi, yanıma oturduğunda kucağına çıkıp sarıldım gülerek belimi okşarken bende uykuya daldım.

///

sope : ligHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin