2

436 52 16
                                    

Taehyung' dan yoongi'nin nerelere gittiğini öğrendim ve telefon numarasını aldım, neyseki taehyung ile abi kardeş gibiydik, bana hep 'hyung yoongi abim çok soğuk ama sen benim ile ilgileniyorsun, seni daha çok seviyorum' diyordu ve istisnasız haftanın 3 günü bu kelimeyi duyuyordum.

Yoongi şimdi bilardo oynamaya gitmişti, bende şuan odanın önündeydim, elimdeki evrakları düzelttim, kapıyı açtım ve içeri girdim, bir kaç kişi kaşlarını çatarak bakıyordu, etrafa bakarak yoongi'yi aradım.

Üvey abime Bay Min diyecektim, komik.

Bulduğumda yanına ilerdim, atış yapmaya hazırlandı ve topa vurdu, yutkunarak "Bay Min" bana döndü, göz devirdi "hoseok ne var"  kafamı salladım "işlerinizin başına geçmeyi düşünüyor musunuz yoksa biriktirecek misiniz?"  güldü "babam hallediyo işleri"  bende güldüm "babanızın ve sizin dosyalarınız ayrı ve sizin 3 yıllık birikmiş işiniz duruyor, bizzat hesapladım" diyerek evrakları uzattım.

Başka biri "atışını yapıcakmısın yoongi?" yoongi evrakları alma zahmetine girmeden masaya döndü "şimdi işim var sonra konuşuruz"  sopayı tuttum "benimde şimdi işim var ve şimdi konuşmalıyız" dediğimde bana baktı.

Sopayı çekerek elinden aldım "önce iş sonra eğlence" sopayı masaya bıraktım, sinir ile üstüme geldi "sen kimsin de benim işime karışıyorsun" diyerek dibime girdi, yutkunarak "özel asistanın gerekirse sülüğün o yüzden önce işler"

Yaklaştı "sinirimi bozma hoseok sonun iyi olmaz"  güldüm "sonu beni ilgilendirmiyor şuan beni ilgilendiriyor o yüzden işlerinizin başına geçseniz iyi olur"  onu iterek masaya evrakları bıraktım "2 saat sonra arıyacağım, evraklar hazır olsun yoksa bütün gün peşinizde dolaşırım ve emin olun o kadar sinir bozucu biri olurum ki benden kaçmak için çok uğraşırsınız, beni tanıyorsun" diyerek çıktım.

Tanrım koca cüssesi beni korkutmuştu,ilk defa bu kadar yakındık, kafamı sallayarak arabaya geçtim ve şirkete gitmeye başladım umarım evrakları yapmıştır yoksa cidden sülük olurdum.

/

sope : ligHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin