7

343 35 46
                                    

Jin babamın ısrarı yüzünden kahvaltı için onlara gittim, yoongi yoktu ve rahattım.

Masada oturur iken kapı açıldı, içeri yoongi girdi, akşamdan kalma olduğu belliydi, bana baktı ve daha sonra yukarı çıktı, jin babam "onu takma hoseok, insanları kırmayı sevdiğini biliyorsun" kafamı salladım "biliyorum baba, sorun değil" dediğimde güldü.

Namjoon babam "bu gün burada kal, ailece vakit geçirelim"  kafamı salladım "işler duruyor"  jimin kıpırdandı "işler hep var hoseok, bir gün den bir şey olmaz" kafamı salladım "tamam kalayım o zaman" dediğimde güldüler.

Taehyung okulda olduğu için onu görememiştim, yoongi gelerek yanıma oturduğunda ona bakmadım.

Namjoon babam ciddiyet ile yoongi'ye bakıp tek kaşını kaldırdığında bende kaşlarımı çattım, önemli bir şey olursa ciddiyet ile tek kaşını kaldırırdı ve jin babam bunu çok sevdiğini söylediğinde gülmüştük, bu hareket 'çok seksi' bir hareketmiş, gerçi bende yakıştırıyordum, ikisi de 45 yaşlarındaydı ama hala 30 yaşında gibi görünüyorlardı.

Yoongi "laflarımın arkasındayım baba"  namjoon babam "yoongi beni daha fazla sinirlendirme, sinirlenir isem senin için iyi olmaz, anladın mı beni"  gözlerinden alev çıkacaktı resmen.

Korkarak jimin'e baktığımda rahat rahat yemeğini yiyordu.

Yoongi bana baktı "hak etmesen de özür dilerim"  jin babam "yoongi" diyerek uyardığında onlara baktım "o haklı sonradan geldim ve sizin oğlunuz değilim"  namjoon babam "hoseok ikinizi de sokağa atarım beni sinir etmeyin, yoongi adam gibi özür dile yoksa yatacak kulübe bile bulamazsın"  yoongi sinir ile bana baktı "özür dilerim hoseok kabalık ettim affet" dediğinde yutkunarak "affettim"  diyerek önüme döndüm.

Yoongi'de önüne döndüğünde jin babam "aferin size, kardeşler arasında küslük olmaz" dediğinde yoongi "o benim kardeşim değil"  namjoon babam bir şey söyleyecek iken kafamı salladım, sinir ile susup yemeğe devam etti, jin babam da öyle.

Günü nasıl bitiricektim bilmiyordum.

Yemekten sonra salona geçtiğimizde bana iğrenç birşeye bakar gibi baktığında diğerlerine baktım, hepsi başka bir şey ile uğraşırken ona orta parmağımı çektiğimde şaşkınca baktı, gülerek jin babama sarılığımda saçlarımı öptüğünde gözlerimi kapattım.

/

Bayağı eskiymiş kitap, şimdi fark ettim ve hemen bitirmek istiyorum, yeni kitaba başladımm,onu okumanızı istiyoruuumm

sope : ligHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin