Bir haftadır o geceyi hatırlamaya çalışıyorum ama olmuyordu ve bir haftadır yoongi beni süzüp sırıtıyordu, umarım onun ile yatmamıştım, hayır yatmamıştım yatsaydım üstümde yorgunluk ve kalçamda ağrı olurdu, ama yoktu.
Jimin'e sorduğumda bizden ayrıldıklarını dans pistine inip dans ettiklerini söylemişti, yoongi yine duvara yaslanarak sırıtıp bana bakarken kaşlarımı çatarak yanına gittim "ne oluyor sana, bir haftadır bana sırıtıp bakıyorsun" güldü "geceyi hatırlamanı beklerdim" yutkunarak "ne olmuş gecede" çenemi tuttu, eğilerek boynumu öptü "belki hatırlamana yardımcı olur" boynumu emdi ve geri çekilerek gitti.
Şaşkınca öylece kaldım, o az önce boynumu öptü üstüne emdi mi?
Tanrım umarım yanlış anlamışımdır, olamaz bu olamaz, hemen geceyi hatırlamam gerekiyordu hemde hemen.
Bütün gün hatırlamaya çalıştım ama yok, olmuyor du, eğer bara tekrar gidirsem hatırlarmıydım acaba?
Hatırlardım her halde, jungkook'un yanına gittim "jungkook bara gidiyoruz" şaşkınca "ne barı?" dediğinde kafamı salladım "hani şu dördümüz gitmiştik ya oraya, acil gitmemiz gerek" güldü "tamam gideriz de neden?" yutkunarak "bir şeyimi kaybettim, hadi gidelim yürü" diyerek çekiştirdim.
Otoparka gelerek arabama bindik, direkt bara sürdüm, hızlı sürdüğüm için jungkook'dan azar işitmiştim ama hatırlamam gerekiyordu.
Geldiğimizde içeri girdik, oturduğumuz yere baktım, hadi hatırla, hatırla, yok olmuyor du, hafızamda yoktu gece ve ben deliricektim.
Barmen'in yanına gittim "bakarmısınız" dediğimde güldü "elbette buyurun" yutkunarak "şey şu köşenin" diyerek oturduğumuz köşeyi gösterdim "kamera kayıtlarına bakabilirmiyim?" kaşlarını çatarak "bir şey mi oldu?" kafamı salladım "hayır, bir hafta önce biz gelmiştik ve benim o geceyi hatırlamam gerek ama hatırlamıyorum lütfen izleyebilirmiyim, bu çok önemli" diyerek dolu gözlerim ile baktım.
Adam "ah tamam, gelin benim ile" gülerek takip ettik, adam söylediğim günü açınca "ş-şey arkanızı dönseniz" dediğimde domatese döndüğüme emindim, arkalarını döndüklerinde geldiğimiz saati açtım, biraz ilerttim ve izlemeye başladım.
Çenemi tutup birşeyler diyo, ben onaylıyorum sonra tokat atıp boynuna sarılarak kendime çekip onu öpüyorum "bu, tanrım bir de adama atarlanıyorum ilk adımı ben atmışım" dediğimde ikisi de kaydı izledi.
Adam gülerken jungkook anırıyordu salak, kafasına vurdum "gülmeyin amk, adama birde kafa tutuyordum ilk ben şey etmişim" yüzümü kapadım, adam "geçmiş olsun" dediğinde kalktım "teşekkür ederim kaydı izlettirdiğin için" dediğimde güldü "rica ederim" odadan çıktık.
Şirkete gidene kadar jungkook benim ile dalga geçmişti, şirkette ise nerede yoongi'yi görsem kaçmıştım.
///