Yoongi'den kaçmak için lavaboya saklandım, 2 gün mükemmel şekilde onu atlatmıştım, çöp kutusuna saklan, otomatın yanında yere çök ve birşey arıyormuş gibi yap, koltukların arkasına saklan, insanlar ile konuşuyormuş gibi yap, mükemmel bir şekilde kendimi yok etmiştim.
Şimdi ise bana seslendiğinde koşarak lavaboya geldim, kapı açıldı "hoseok" diye seslendiğinde yutkunarak ses çıkartmadım, kapı kapandığında derin bir nefes aldım ve kabinden çıktım ki keşke çıkmasaydım kollarını bağlamış bana bakıyordu.
Yutkunarak bakarken üstüme geldi "neden benden kaçıyorsun" götüme kaçan sesimi bularak "k-kaçmıyorum" beni duvara sıkıştırdı "kaçıyorsun hoseok inkâr etme, bunu ikimizde biliyoruz"
İtmeye çalıştığımda güldü, saçlarını tuttum.
"Uzak dur"
Çenemi tutarak kafamı kaldırdı, yakınlaşarak "neden kaçıyorsun?" yutkunarak "b-ben" dışında bir şey diyemedim, çenemi okşadı "hatırladın değil mi? O yüzden benden kaçıyorsun" kafamı eğdim ve parmaklarım ile oynadım.
Geri çekildi "pişmansın" "evet" gözleri titreşti, hüzün gözlerini kapladığında geri çekildi.
Ne pişmandım nede değildim, bilmiyordum, öpücük hoş hissettirmişti ama ben bilmiyordum işte, güldü "merak etme hatırlıyorsun diye seni yine öpmem, benden kaçmana gerek yok" diyerek kapıyı açarak gitti.
Bende çıkarak namjoon babamın yanına gittim, o bana yardım ederdi, kapısını çaldım onay verdiğinde girdim, beni gördüğünde güldü "oğlum bir şey mi oldu" kafamı salladım "oldu ama anlatmaya korkuyorum lütfen kızma" güldü "sana asla kızmam , anlat bakalım babana" dediğinde yutkundum.
Ellerime baktım "ben biri ile öpüştüm ama bu şey iyi hissettirdiği kadar bir şey hissettirmedi, tamam kalbim hızlandı ama o kişi beni sinir edip sürekli kırıyor, o kişiyi sevmeye başlarsam diye korkuyorum, bana yardım et lütfen" kafasını salladı "bu kişi kim bakalım" dediğinde ona baktım.
Kelimeler boğazımda düğümlenmişti, zorluk ile "yoongi, kızma lütfen biliyorum bu bir hata ama ben çok içmiştim baba özür dilerim yemin ederim özür dilerim" göz yaşlarım aktı, ben iğrenç bir çocuktum.
Yanıma gelerek sarıldı "ağlama hoseok, bunu yoongi'de anlattı, neden bir şans vermiyorsun ha, belki mutlu olursun" burnumu çektim "yoongi'de mi anlattı" dediğimde güldü "evet, senin ondan kaçmalarınıda anlattı, bence bir şans ver, yakışıyorsunuz da, güzel bir çift olursunuz" dediğinde yutkundum.
Göz yaşlarımı sildi "yoongi seni kırmış olabilir hoseok ama o gün bana 'hoseok'u öptüm ama beni abisi gibi görüyor, ona ihanet ettim' dediğinde gözlerindeki ışıltı bir anda sönmüştü, onun neşesi sensin, bunu bilmesekde artık biliyoruz, ona bir şana ver" kafamı salladım.
Odadan çıktığımda duvara yaslanmış evraklara bakıyordu, bu çocuk neden oturmuyordu, yanına gittim "neden hep ayaktasın, götünde kurt mu var?" bana baktı "oturmayı sevmiyorum" kafamı salladım "anladım" dosyayı kapattı "gözlerine ne oldu?" dediğinde kafamı salladım "bir şey olmadı" baş parmağını göz altımda gezdirdi "ağlamışsın, neden?" yutkunarak baktım.
Onu öpsem çok mu olurdu, ama dibimde duruyor ve dudaklarım öpmek için yanıyor, yakasında tutarak dudaklarını öptüğümde öylece kaldı, daha sonra karşılık verdiğinde boynuna sarıldım.
Ayrıldığımızda güldü, elimi tutarak lavaboya götürdü, kapıyı kilitleyerek "nereden çıktı bu cesaret" kafamı salladım "bir yerden çıkmadı, istedim ve yaptım, sonuçta sürtüksün" burunlarımızı sürttü "öylemi" dediğinde gözlerimi kapattım "öyle" dudaklarımızı birleştirdi.
Sıkıca boynuna sarıldığımda beni kucağına alıp duvara sıkıştırdı, kalçalarımı okşarken bende saçlarını çekiyordum, neden bu kadar iyi hissettiriyordu?
Kaçtığım, beni 6 yıldır bin parçaya bölen daha sonra 3 yıl beni insan yerine koymayan bir adam neden bana şimdi iyi hissettiriyordu bilmiyordum ama namjoon babamı dinleyecektim.
Ayrıldığımızda çenemi öperek boynuma indi, burnunu bastırarak "kokunu çok seviyorum, kullandığın parfümden 4 şişe almıştım"
şaşkınca "ciddimisin" dediğimde kafasını salladı, güldüm "aptal" diyerek yeniden dudaklarını öptüğümde yanağımı okşadı, cidden aptaldı ama benimdi.//