Jin babam beni çağırdığı için onlar ile gitmiştim, namjoon babam arabayı kullanmak istediğini söylediğinde bir şey söylemedik, yaşı ile fazla şaka yapmıştık herhalde.
Yoongi elini baldırama koyup okşadığında yutkunarak baktım "ne yapıyorsun gerizekalı" dediğimde güldü "bir şey yapmıyorum" diyerek sıktı , kaşlarımı çattığımda namjoon babam "bir şey mi oldu hoseok" kafamı salladım "sadece evrakları düşünüyordum" diyerek güldüm.
Yola baktığında yoongi ensemi tutarak dudaklarımı öpüp bıraktı, şaşkınca kaldım, yüznü ittiğimde güldü, eve geldiğimizde kendime gelerek indim, babam arabadan inmedi "siz gidin ben geliyorum" onayladık.
Gittiğinde yoongi belime sarıldı "yemek yerine seni yemek istiyorum" diyerek boynumu öptü, göz devirdim "yürü hadi" çenemi tutarak kafamı kendine çevirdi "öpücük" dediğinde kafamı salladım, dudaklarını öptüğümde hemen karşılık verdi, ayrıldık, burnumu öperek elimi tuttu.
Eve giderek kapıyı çaldık, taehyung açarak "hyunlar" diyerek sarıldı, gülerek bizde sarıldık, geri çekildi "her gün de görüyom niye sarıldıysam" gittiğinde şaşkınca "nankör" diyerek arkasından gittim.
Jin babam ve jimin sofrayı hazırlıyorlardı, jin babam "namjoon nerede? Jimin sevgilisini de çağırdı, tanışıcaz" kafamı salladım "gelir birazdan da jimin'in sevgilisimi vardı?" dediğimde jimin "ehe" diyerek güldü.
Yoongi "neyse ne açım ben" taehyung "hoseok hyung sana yemek koysun" kafamı salladım "sofra hazır, beş dakika daha bekle, ölmezsin" dediğimde omuz silkti.
Jin babam "kapı çaldı baksanıza" yoongi ile gittik, kapıyı açtığımızda jungkook gülerek bakıyordu, yoongi "ne işin var senin burada"
"Y-yemek için geldim" dediğinde yoongi'yi geri çektim "gel jungkook" korkarak içeri girdi.
Yoongi'ye baktım "ne kızıyorsun çocuğa, öküz herif" dediğimde güldü "neden kızmayayım, zamanında onu öpmüşlüğün vardı" kafamı salladım "yoongi çocuğa senin yüzünden tokat attım ayrıca o benim kardeşim saçmalama" belime sarılıp beni kendine çekti "olabilir, ben kıskanç bir adamım" diyerek yanağımı öptü.
Kalbim patlayacaktı, gülerek baktığında gözlerimi kaçırdım, burnumu öperek "hadi gidelim" kafamı salladım, kapı çaldığında yoongi açtı, namjoon babam elinde çiçekler ile geldi, içeri girdiğinde bizde ilerledik.
Çiçekleri jin babama verdiğinde kafamı yoongi'nin omuzuna koydum "kıskandım" omuz silkti "şerefsiz" diyerek salona geçtim.
Masaya geçtik, jin babam jungkook'u zaten tanıyordu, taehyung "ya niye tavşan çocuk ile çıktın jimin o senin için fazla" ona baktım "taehyung ayıp" dediğimde omuz silkti.
Jimin "yolarım seni maymun, ben onun için fazlayım" dediğinde jungkook "jimin" dediğinde namjoon babam "ne oluyor, taehyung kuzenin ile düzgün konuş, gayet yakışıyorlar" yoongi kafa salladı.
Jin babam "artık bir kedimiz, bir sincabımız, bir kaplanımız, bir civcivimiz şimdi ise bir tavşanımız var" namjoon babam ile gülmeye başladılar, yoongi'ye eğildim "bu espirimiydi?" dediğimde "galiba evet" dediğinde kafamı salladım.
Taehyung "neye gülüyonuz" dediğinde namjoon babam "boşverin" dediğinde kafamızı salladık, yoongi "biz" ona baktım "ne?" dediğimde "biz, açıklayacakmıyız" kafamı salladım "biz sevgili değiliz ki" dediğimde kalktı "işim var" diyerek gittiğinde öylece baktık.
Yanlış birşey mi demiştim şimdi?
Ben teklif almamıştım ki.
//