6

388 44 87
                                    

+yoongi+

Seni asla kardeşim gibi görmedim, sevmem ve sevemem, ben sana aşık olmuşken senin beni abin gibi görmen acıtıyor hoseok ve özür dilerim sana düşmanım gibi davranmaktan başka şansım yok.

Namjoon babam sinir ile "nasıl böyle konuşursun yoongi, o çocuk senin için neler yaptı, hepimiz biliyoruz bunu, nasıl böyle davranırsın" omuz silktim, masaya vurduğunda yutkundum, bu sefer çok sinirliydi "kredi kartlarının hepsi iptal, git köpek gibi çalış ve paranı kazan, hoseok gibi" diyerek kalktığında şaşkınca kaldım.

Kafamı salladım "baba lütfen yapma"  güldü "git hoseok'dan özür dile yoongi, köpek gibi davranılması gereken kişi sensin hoseok değil" diyerek yukarı çıktığında sinir ile arkasından baktım, jin babam "yoongi nasıl böyle saygısızlık yaparsın, çocuğumu nasıl kırdın haberin var mı? Yarın onu buraya getiricem ve sende özür dileyeceksin" yukarı çıktığında yumruğumu sıktım.

Jimin taehyung'u odasına götürmüştü, evden çıkarak bahçeye yaptırdığım spor salonuna gittim "lanet çocuğunuz, lanet hoseok, onu sevmiycem, kabullenmiycem, kardeşim olarak görmiycem, asla özür dilemiycem"  oturdum "aşık olduğum adama kardeşim demiycem" diyerek ağlamaya başladım.

Kalbim parçalanıyordu, bana her 'o senin kardeşin' dendiğinde kalbim parçalanıyordu, her erkek arkadaş yaptığında ve başkasının onu öpme düşüncesi kalbimi parçalıyordu, neden ben değil de onlar, neden beni hiç görmedin hoseok, neden.

Kalkarak garaja gittim, Rolls-Royce Sweptail 'i alarak bara gittim, yine birini hoseok'u hayal ederek sikicektim ve bundan nefret ediyordum ama önce sarhoş olmalıydım, kendimi kaybetmeliydim başka yolu yoktu.

//

Yb erken salıcam, şimdi lik idare ediiinn ❤

sope : ligHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin