פרק 14- דם חם

174 19 5
                                    

ברגע שעזב הזאב את גופתו הקרה ושברירית של אייר, הפנה ליאם את מבטו אל אדוארד, והסתכל ישירות בעייניו. המבט המלא שנאה ששלח ליאם אל אדוארד היה מבט השנאה הכי עמוק שישר אל מישהו אי פעם, אפילו לאחיו לא ישר מבט שכזה.

הוא קם באיטיות ממקומו, ושולף את טפריו מחדש, הפעם, במכוון. הרגשות געשו בו, העצב, הכעס, והשנאה, המילאו את ראשו בזמזום חד. "אתה" ירה ליאם לעבר אדוארד, שחייך אליו באכזריות. "אתה רצחת אותו. למה לעזאזל?? למה שתעשה דבר כזה?? הוא לא עשה לך שום דבר רע!! מוות, על מוות." הוא היכה את אדוארד , מחדיר את טפריו לתוך צד בטנו, ושולף אותן כאשר הן מגועלות בדם.

אך אדוארד לא זז ממקומו, וצחוקו ההרסני רק המשיך להתחזק. "מעמצייך מיותרים, איני מרגיש כאב. והכאב- לא משפיע עלי. מוזמן לנסות כמה שתרצה גור קטן" צעק אדוארד בנימה משועשעת והדף את המכה של ליאם שבאה וקרבה. "אתה באמת חושב שתצליח להרוג אותי?" שאל אדוארד.

ליאם לא ענה, והמשיך בקרב ההדוק. הזאב עלה על גבו של הנחש, והמשיך לשרוט אותו ולקרוע את גבו לגזרים. ליאם כבר לא היה אותו הליאם, לפחות לא כרגע. עייניו זהרו בזהוב בוהק, והחיה שבתוכו פרצה החוצה, מוציאה את כל זעמה הפנימי על אדוארד.

חבלות הצתברו על גבו של אדוארד, אבל אדוארד לא פרש, ולא נפל מרגליו. הוא ניסה למשוך את ליאם מגבו, אוחז בקרועו בכוח אשר משאיר סימנים אדומים על ידו השזופה של ליאם ומשך אותו על פניו.

ליאם, אשר תקע את טפריו בבשרו של אדוארד, גורם לשבילי דם כהה לרדת על גופו, לא זז ממקומו על גבו. הוא הוריד את ידו השמלית מן האחיזה בבשרו של אדוארד, והטיח את אגרופו בפניו, משאיר על פניו סימן אדום.

אדוארד זע מעט, אך מיהר להתייצב מחדש. ניבי הנחש שלו נטפו כבר ארס, ואורכם היה ארוך פי שלוש מאורכם המקורי. הוא הרגיש, לשם שינוי, את הדחף שלו לנעוץ אותם במשהו, או במישהו, לא היה לו אכפת.

מבטו של אדוארד נע מיד אל ליאם שעל גבו, והוא ראה בו מקור פוטציאלי לשק איגרוף. הזאב אמנם אחז בו בחוזקה, אך אדוארד היה בחור גדול וחזק. ובהחלט יכל לגבור על כוחו של ליאם.

הוא אחז בזרועתו של הזאב בחוזקה רבה יותר ומשך אותו לכיוונו, גורם לטפריו של ליאם לצאת מהמקום בו היו תקועים העורו, ולקרוע אותו. אך אדוארד הצליח למשוך את ליאם מעליו, והחדיר את שיניו בצווארו השזוף. ליאם נאנק בכאב, וניסה להדוף את אדוארד ממנו, ללא הצלחה. ניביו של אדוארד חדרו עמוק לתוך גופו, וגרמו לארס שלו לחלחל בעורקיו.

ליאם מיד הרגיש בשינוי החל על גופו מאז שהארס הוכדר. היה נדמה לו שהוא שורף את כל איבריו מבפנים, מחלחל עד לפינה הכי נידחת בגופו ושורפת אותה. גופו נחלש אוטומטית, וליאם לא ידע עד כמה הארס של אדוארד חזק, אך הוא ידע בוודעות שהוא חזק. הרי גופו, איבד שליטה כמעט מיד.

when the world breaks... its just you and me(Hebrew)Where stories live. Discover now