5 ~bar ve pembe saçlı çocuk~

575 38 10
                                    

bir kez daha nefes nefese uyandım kabuslar peşimi bırakmıyordu o anları tekrar tekrar yaşıyordum sanki ayaklarımı yataktan sarkar bir biçimde oturur pozisyona geldim ve elim ile yüzümü ovuşturdum telefonumdan saate bakınca gece 3 olduğunu gördüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

bir kez daha nefes nefese uyandım kabuslar peşimi bırakmıyordu o anları tekrar tekrar yaşıyordum sanki ayaklarımı yataktan sarkar bir biçimde oturur pozisyona geldim ve elim ile yüzümü ovuşturdum telefonumdan saate bakınca gece 3 olduğunu gördüm .

yataktan ağır hareketlerle kalktım ve odadan çıkıp lavaboya doğru ilerledim kabus gördüğüm için terlemiştim kendimi kirli hissediyordum kısa bir duş alıp  siyah zincirli bir  pantolon ve siyah bir tişört giydim ve aşağıya indim ve sessiz bir şekilde dış kapıyı açıp dışarı çıktım .

motoruma binip her zaman gittiğim barın yolunu tuttum yavaş yavaş havalar soğumaya başlamıştı bu iyi bir şeydi benim açımdan soğuk havaları severdim bana yaşadığımı hissettirirdi .

bara geldiğimde bir baş selamı verip içeri girdim beni tanıyordular artık ki şu detayı vermeyi unutmayayım bar lgbt bardı . 

içerde herkes coşmuş bir şekilde dans ediyor içiyor yada yiyişiyorlardı tabi kimse bu durumu garipsemiyordu . onları es geçip patronun odasına doğru yol aldım patron yani Ilgaz abi onunla on üç yaşında yani o olaydan 3 yıl sonra tanıştım kendisinin barlar zinciri olduğu gibi asıl mesleği se müzik öğretmeniydi bir gün okulda kimse yokken müzik odasına girmiş ve müzik aletlerini incelerken gitar diğerlerinden daha çok dikkatimi çekmiş ve gitarı elime alıp sanki biliyormuş gibi tıngırdatmıştım tabi bunu yaparken Ilgaz abiye yakalanmıştım ve eğer istersem bana öğretebileceğini söylemişti bende onun için sorun olmayacaksa olmayacaksa olur demiştim ve ondan sonra bana gitar dersleri vermiş ve benim çabalarımla ise kısa sürede profesyonel olmuştum artık bir yerlerde çalmak istediğimi aynı zamanda para kazanmak istediğimi söylediğimde bana kendi barında çalmayı teklif etmişti bende kabul etmiştim .

Ilgaz abinin odasının önüne gelince kapıyı çalıp içeri girim na geldiğimi ve gitar çalacağımı söyledim ve geri odadan çıktım aşağıya indim ve sahneye çıktım önce notları ayarladım  ve mikrofonun önüne geldim büyük bir gülümsemeyle 'MERHABA MİLLET HERKES İYİMİ ? BİR KEZ DAHA SİZİNLEYİM BUGÜN BELİRLİ PARÇALARIM YOK O YÜZDEN 5 DAKİKA BOYUNCA BU FANUS ARKADAŞLAR ARANIZDA GEZDİRCEK VE İSTEK ŞARKILARINIZI YAZICAKSINIZ BİLDİKLERİMİ SİZİN İÇİN ÇALIP SÖYLEYECEĞİM O ZAMANNN SÜRE BAŞLASIN BEKLİYORUM SİZİ HADİ BAKALIM GÜZEL ŞEYLER YAZIN GÜVENİYORUM SİZE '  dedim ve süreyi başlattım bunu arada yapardım ve hoşuma giderdi bildiklerimi söyler bilmediklerimi ise dinler ve öğrenir daha sonrasında söylerdim .


mikrofonu tekrar elime aldım ' EVETTTT MİLLET SÜRE DOLDU ŞİMDİ BURDAN 5 TANE KAĞIT YANİ 5 TANE ŞARKI SEÇİCEM HAZIRMISINIZ ' diyip kulağımı kalabalığa doğru çevirdim .

' EVETTTTTTTT' ses hep bir ağızdan çıkmıştı .

ben ' EVET SÖYLÜYORUM O ZAMAN İLK MÜZİĞİMİZ SHAPE OF YOU GÜZELL EN SEVDİKLERİMDEN O ZAMAN 2. ŞARKI SAKLI CENNET OFF BUNU BAYA BAYA SEVERİM RESMEN BURDAKİ BANA HİTAP EDİYOR O ZAMAN 3. ŞARKI AKLIMDA BİR KÖRDÜĞÜM BU SEFER CİDDENŞARKILARIN HEPSİ ÇOK İYİ SON 2Yİ MERAK EDİYORUM O ZMAN 4. MÜZİK MAKE YOU MİNE WOW SONUNDA BİR YABANCI ŞARKI DAHA SON ŞARKIMIZ İSE AKLIMDA BİRİ VAR BUNU KİM YAZDI ALLAH AŞKINA GEL DERTLEŞEK BENİMDE VAR AKLIMDA BİRİ NEYSE FAZLA UZATMIYIM O ZAMAN BAŞLIYORUM ' 

böylece gece başlamış oldu tüm benliğimle çalıp söylüyordum müzikle bir bütündüm gözlerimi kapattım müziği hissettim ve gözlerimi açtım ve gözlerim birinde takılı kaldı pembe saçlı çocuk peri oğlan gözlerindeki pırıltılar benim göz yanılsamam mı bilmem ama yüzündeki gülümseme çok güzeldi gülümsemem büyüdü o tarafa doğru göz kırpttım ve önüme döndüm bütün şarkılar bitene kadar ara ara göz göze gelmiştik sonunda şarkılar bitmişti . 

ben 'EVET BUGÜNLÜK BENDEB BU KADAR BİRDAHAKİ SEFERE GÖRÜŞÜRÜZ KENDİNİZE İYİ BAKIN ' dedim ve sahneden indim ve yavaş adımlarla 

dışarı çıktım 2 gün sonra iznim bitiyor ve yeni okuluma başlıyordum derin bir nefes alıp yürümeye devam ettim birden biri beni tuttu o tarafa baktığımda peri çocuk olduğunu gördüm nefes nefese kalmıştı .

ben ' bir problem mi var acaba'  dedim onun gibi biraz eğilerek iri mavi gözlerini bana bana çevirmişti yanakları kızarmıştı .

iri gözlerini benden kaçırarak ' şey acaba telefon numaranı alabilir miyim acaba senin içinde problem olmazsa ' onun bu haline küçük bir kıkırtı bıraktım  o ise bana şaşkın şaşkın bakıyordu 

ben ' şöyle yapalım mı ben kadere inanırım eğer kaderimizde varsa tekrar karşılaşırsak2 sana numaramı veririm nasıl sence ' dedim .

oda bana bakıp kafasıyla onayladı ' olur o zaman umarım tekrar görüşürüz ' dedi ve el sallayarak gitti . 

yürüyerek motorumun yanına gittim ve kaskımı takarak motora binip eve sürdüm .

eve varınca anahtarla kapıyı açtım sessizce ve içeri girip kapıyı kapattım odama girip kapıyı kapattım ve duşa girip soğuk suyla duş aldım .

havlumu belime sarıp duştan çıktım boxer ımı giydim üstüme beyaz t şort altıma ise siyah eşofman giydim .

başıma havlumu koydum ve çalışma masamın başına geçtim ve ders çalışmaya başladım .

taki sarp ın gelip beni yemeğe çağırmasına kadar .

evettt yeni bölüm geldi 

olaylar yavaş yavaş gelişiyor

SORİN AHZER (DÜZENLENECEK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin