7 ~mavi kafa ~

466 31 25
                                    

öncelikle merhaba hoş geldiniz canolar  bölüm geç geldiği için üzgünüm 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

öncelikle merhaba hoş geldiniz canolar  bölüm geç geldiği için üzgünüm 

yeni telefona geçtim ve düzgün bir şarkı yok içinde o yüzden sizden şarkı önerilerini bekliyorum 

öyleyse bölüme geçelim


aşağıdan yasemin hanımın beni çağıran sesini duyunca elimdeki kitabı bir kenara koydum ve aşağıya inmeye başladım .

yasemin hanımın yanına varınca bana gülümsedi hazırlanmıştı ve ayakkabısını giyiyordu ' sorin benim acil işim çıktı baban ve abilerin işte alpte arkadaşlarıyla buluşmaya gitti elisaya bakar mısın bir kaç saate gelirim dolapta yemek var acıkırsanız ısıtır yersiniz dikkat edin kendinize bir şey olursa ara beni ' dedi ve evden çıktı .

orda boş boş dikilmeye bir son verip salona elisanın yanına geçtim ve onu kucağıma aldım ' evett abicim ne yapalım beraber ' dedim .

elisa dudaklarını büzüp ' bilmeym ki abiş ' dedi .onun bu haline küçük bir kahkaha attım ve yanaklarını öptüm ' neden bu kadar tatlısın  ya yerim seni ' dedim . 

ona hala gülümserken ' parka gidelim mi beraber hm ne dersin ' dedim elisa ise ellerini bir birine çarparak ' oluyyyyyy ' diye bağırdı onun . bu haline bu sefer kocaman bir kahkaha attım ve onu kucağıma aldım ' pekala parka gidelim ama önce şu elbiseden kurtulup daha rahat bir şeyler giyelim ' dedim .

oda beni başıyla gülümseyerek onayladı ve elisanın odasına girip ona sportif bir şeyler giydirdim bende hazırlandım ve evden çıktık .

oda beni başıyla gülümseyerek onayladı ve elisanın odasına girip ona sportif bir şeyler giydirdim bende hazırlandım ve evden çıktık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( bunu giyiyor) 

elisayla birlikte  mahalledeki parka doğru yürürken bir market gördüm ve ' abicim hadi atıştırmalık bir şeyler alalım olurmu ' dedim .

elisa gülümseyerek kafasını salladı markete girip onu bir arabanın içine oturtturdum ve sırayla marketteki tüm yiyicek ve içecek raflarını gezdik ve elisanın istediği her şeyi aldım .

nihayet marketten çıktıktan sonra parka gittik .

ben ' elisa önce yemek mi yoksa oyun mu ' dedim . elisa işaret parmağını yanağına koydu ve düşünmeye başladı o düşünürken onun bir fotoğrafını çektim .

elisa ' abiş önce oyun oynayalım sonya yemek yiyelim ' dedi onu gülümseyerek kafamla onayladım ve onunla bereber parkta oynamaya başladım .

                                                ✡🔯✡🔯✡🔯✡

elisa bana doğru kollarını açmış bir şekilde geliyordu ' abişşşşşş çok yoyuldum ve acıktım yemeyk yiyelim ' dedi onun bu haline gülüdüm ve onu kucağıma oturttum .

ben ' çok mu yoruldun miniğim ' dedim elisa ise o iri gözlerini kırpıştırıp dudaklarını büzüp başını salladı tam ağzını açmış bana bir şey söyleyecekken arkamdan bir yere baktı ve ' aa mayi saçları varr abiş  ' dedi.

sesi fazla yüksek çıkmış olacakki bize doğru gelen adım sesleri duydum bende arkama baktığımda geçen dünki müşterim yani feza olduğunu gördüm . 

bize doğru gülümseyerek geliyordu ban bakınca bariz bir şekilde şaşırdığı belliydi .


yanımıza varınca ' merheba sorin bey ve prenses ' dedi elisa bu hitabı sevmiş olacakki elleriyle ağzını kapatıp kıkırdadı  ' sayada meyhaba maviş ' dedi ben ise ona şokla bakıyordum .

bende feza beye dönüp ' size de merhaba feza bey ' dedim .

feza bey ' sadece feza diyin lütfen ' dedi bende onu başımla onayladım ' aynı şekilde sorinde bana feza ' dedim ela gözlerine bakarak .

elisa bana seslendi 'abişş ben acıktım hadi yemek yiyelimm mavişş abi de bize katılsın lüytfen ' dedi .

ben ise fezaya baktım oda gözlerime bakarak kafasıyla onayladı ben  elisaya dönerek ' olur abim hadi örtüyü serip yiyecekleri çıkaralım .' dedim . elisa hevesla kafasını sallayıp ellerini çırptı.

örtüyü serip atıştırmalıkları yerleştirdim ve ' hadi gelin de yiyin ' dedim feza kucağında elisa ile geldi ve onu oturttu önümden geçtiği için kokusu burnuma  ulaştı . o çok güzel kokuyordu tarif edemiyordum derin bir nefes aldım ve bu düşünceleri arka plana attım ve elisaya atıştırmalık şeyler koydum tabağına ve sohbet ederek yemeye başladık.

yemek yedikten 1 saat sonra feza nın telefonu çalmış ve gitmesi gerekmişti ondan hemen sonra elisa kucağımda uyuya kalmıştı bu yüzden bende eve gitmiştim .

elisayı yatağına yatırdıktan sonra odama geçmiş ve duş almıştım takvime baktığımda 3 gün sonra okulların açıldığın görmüştüm ve ayrıca o güne benim hayatımın en karanlık günlerinden biri  yatağıma uzandım aklıma feza düştü biraz utangaç olması tatlı tatlı gülümsemesi ve en sonunda tarif edemediğim kokusu ...


 evettt bu bölüm böyleydi 

yorum ve oylarınızı bekliyorum 

kendinize iyi bakın umarım sınavlarım başlamadan bir yada iki bölüm daha atabilirim


SORİN AHZER (DÜZENLENECEK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin