8( ünlü olmak ve ortadan kaybolmak )

416 32 16
                                    

Alp odama çığırarak girmişti ben ise yerimden sıçramıştım alpe dönüp "neden bağırıyorsun Alp ne oldu " dedim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Alp odama çığırarak girmişti ben ise yerimden sıçramıştım alpe dönüp "neden bağırıyorsun Alp ne oldu " dedim .

Alp ise " abi sen ünlü müydün neden bize söylemedin " dedi bir kaç şey daha söylemişti bende ona ağzım açık bakıyordum .

Ben " Alp ne diyorsun Allah aşkına ne ünlüsü ünlü falan değilim ben " dedim .

Alp tam ağzını açmış bir şey diyecekken içeriye diğer aile bireyleri girdi Fuat bey " Alp bir şey mi oldu neden eşşek gibi anırıyorsun oğlum " dedi .

Alp ise " baba abim ünlüymüş "dedi
Tüm aileden Ha sesi çıktı elisa hariç o kıkır kıkır gülüyordu.

Yasemin hanım " ne diyorsun Alp açıkla şunu doğru düzgün Allah aşkına " dedi .

Alp ise " anne sana sürekli şarkılarını dinlediğim ama bir türlü göremediğim fazla neredeyse hiç fotoğrafı olmayan kızıl kehribar adında birinden bahsetmiştim hatırlıyorsun değilmi heh işte o abimmiş geçen gün yine sahneye çıkmiş ve çıkışta biri onun net fotoğrafını çekmiş ayrıca yorumlarda abimin dövmeci olduğunu falan söylemişler şu anda bir çok kişi onu stalklıyor ve bulmaya çalışıyor " dedi .

Bende dahil ev halkı şok olmuştu bende dahil .

Ben " Alp o fotoğrafı gösterirmisin bana " dedim Alp başını sallayıp telefonu bana uzattı bu gerçekten bendim .

Fuat bey " sorun bize anlatman gereken şeyler yokmu " dedi .

Ben ise yutkunmuştum ve başımla yavaşça onaylamıştım herkes salona geçmişti bende tekli koltuklardan birine oturmuştum .

Yasemin hanım " evet seni dinliyoruz oğluşum anlat bize " dedi.

Ben derin bir nefes aldım " ben küçükken kötü bir olay yaşadım ve bende travma olarak kaldı şu anda o olayı anlatmak istemiyorum ,  işee o olaydan sonra bende uykusuzluk problemleri başladı gün içinde neredeyse hiç uyuyamıyorum geceleri 2 yada 3 saat şanslıysam 4 saat işte bu olay 12 yada 13 yaşındayken öldü ben ise genellikle ders dışında boş olan müzik sınıfı biş olduğu için orda takılırdım oradaki müzik aletlerini incelerdim genellikle gitar dah çok dikkatimi çektiği için yine gitara bakıyordum gitarı elime alıp tingırdattım bı kere artık gitara ne kadar odaklandıysam gitar öğretmeni yani ılgaz abi ile tanıştım gitara ilgim olduğu için bana öğretti daha sonra başklarına çalmak istediğimi ve aynı zamanda da para kazanmak istediğimi söyledim .

Oda kendi barında çalmamı istedi hem gözünün önünde olacaktım ama benim bu kadar ünleneceğimi tahmin etmemişti .

Tabi daha sonrada dövmeciliğe başladım.

Ah birde son olarak okulların açılacağı gün 1 haftalığına yalnız kalmak istiyorum o yüzden ortalıktan kayboluyorum telefonu falan kapatıyorum ve bu 3 gün sonra olcak haberiniz olsun "  dedim.

Alp ise " oha ünlü bir abim var " dedi

Yasemin hanım " inanamıyorum sana sorun nasıl saklarsın bizden hem bu ortadan bir haftalığına kaybolma mevzusü da ne " dedi .

Ben ise " şey travmamla alakalı ama gerçekten bir şey olmuyor sadece yalnız kalmaya ihtiyaç duyuyorum ."dedim

Yasemin hanım derin bir nefes aldı " ah pekala yapabileceğim bir şey yok ama kendine dikkat et lütfen " dedi.

Bende ona gülümseyip kafamı salladım .

O sırada Fuat bey konuştu " sorin oğlüm bu arada senin okul kaydını Alp in okuluna aldırdım umarım senin için sorun olmaz " dedi .

Ben ise " yok bir sorun olmaz " dedim .

Ve tebessüm ettim . Ben " aklıma gelmişken hayvanlara falan alerjisi olan varmı hayvan sahiplenmeyi düşünüyorum " dedim

Yasemin hanım" yok oğluşum kimsenin alerjisi yok "   dedi.

Bende başımla onayladım biraz daha konuşup odama çıktım ve beste yazmaya karar verdim.

Bütün gecem beste yazmakla geçti .

Bir günüm daha böyle sonlandı .

Evet yeni bölüm geldi.
Biraz kısa oldu bölüm biliyorum
Sizce sorin bir hafta boyunca o süreçte yapıcak
Yada ünlü olduktan sonra onu neler bekliyor
Yorum yapıp oy vermeyi unutmayın




SORİN AHZER (DÜZENLENECEK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin