Nie všetko je také, ako sa na prvý pohľad zdá. Minulosť mojej rodiny sa skladá iba z problémov, ktoré vytvorili. Hlavne teda jedna osoba mojej rodiny. Niklaus Mikaelson
Ako malej mi mamina rozprávala príbehy o kráľovi New Orleans. O tom, ako obetoval všetko preto, aby zachránil svoju malú princeznú. Tie príbehy som mala rada. Myslela som si, že sú to iba legendy, alebo príbehy na dobrú noc. A príbehy, ktoré milujete chcete počúvať každý večer.
Počúvala som ich každý večer a bolo jedno kto ma strážil. Či som strávila prázdniny u maminej rodiny, teda jej strýka Kola, tety Rebeky alebo tety Freyi. A čím väčšia som bola, tým viac času som tam trávila aj iné dni okrem veľkých prázdnin.
Prázdniny boli u nich úžasné. Teda chýbala mi mamka, ktorá pomáhala v MF Caroline a Lizzie.
Ja.... niekedy som mala pocit, že je radšej, keď ma nemá na očiach, lebo som jej pripomínala môjho ocka, alebo hlavne jej minulosť.
Po ockovi som zdedila asi iba oči, ale pre ňu to muselo byť veľa. Mať pred očami niekoho, kto vám pripomína vašu milovanú osobu, nie je ľahké. Otec sa mi aspoň zjavoval v snoch, keď mi bolo smutno, ale mamka sa nezvykla ozvať celé dva mesiace.
Mne to až tak nevadilo, celá rodina sa mi to snažila vynahradiť, ako sa len dalo.
Našťastie som bola Mikaelsonová, teda aspoň z časti z tej druhej som po ocovi zdedila schopnosti fénixa, aj keď pri schopnostiach, ktoré mám od mamky to veľmi nevyužívam. Nič z toho som ešte neaktivovala, teda okrem mágie, ktorá sa pri mne vždy objavovala v tých najnevhodnejších chvíľach.
Práve teraz sú prázdniny a ja samozrejme trávim čas v NO, bez mamky, ale s rodinou. Ale niečo so mnou nie je v poriadku, niečo sa blíži, len sa bojím, že to nebude dobré.... ako vždy pri Mikaelsonovcoch...
Nik Hailey Marshall / Mikaelson
----------
Ahojte!
Takže som rada, že vás toto zaujalo. Dúfam, že vám tento prológ napovedal o kom bude príbeh a ak nie tak príbeh sa bude týkať Niklausovej vnučky (prosím neukameňujte ma za to!)
Ak nechcete tak tento príbeh nemusíte čítať ja som dala na papier iba to čo sa mi v hlave vynáralo od nového roka.
A tým ktorý sa rozhodnú tento môj výmysel čítať prajem príjemné čítanie
Vaša An:)
YOU ARE READING
Minulosti, pomôcť viem (TO ff)
VampireVšetky postavy, okrem Niki, patria tvorcom TVD a TO! FF na TO a TVD. Prosím, berte ohľad na to, že som Legacies v živote nevidela, lebo mu neviem prísť na chuť, a hlavne som fanatikom do TO takže nejak tak. Tento nápad mám už pár mesiacov v hlave...