16. Kapitola

35 5 0
                                    

Upozornenie: Je to strašne krátka časť !! Vysvetlenie dole!

Odišla som z bytu s reťazami v ruksaku. Bála som sa toho, že sa niečo pokazí.

S reťazami som nasadla do auta, lebo môj pobyt sa v tomto meste skončil. K večeru som sa dostala do Mystic Falls. Povedala by som, že konečne , lebo 6 hodinová cesta je dosť dlhá.

Zobrala som si do ruky mobil a vytočila Caroline.

"Áno Niki?" zodvihla mi Caroline.

"Ahoj, som už v meste. Tak či by si nechcela ísť vonka?" spýtala som sa jej. Lebo som jej chcela povedať o tom falošnom mesačnom kameni a hlavne o pláne, čo som s ním chcela urobiť.

"Prepáč, ale teraz nemám čas. " povedala a zložila mi.

Nevadí, tak ten plán začnem bez nej. V aute som pod sedačky skryla tašku s reťazami, zamkla som auto a rozišla som sa k hrobke. Musela som to urobiť rýchlo a hlavne nenápadne.

Odtlačila som kameň na hrobke. V nej sa nachádzala Kathrine.

"Ahoj KittyKat." pozdravila som ju s úsmevom.

"Kto si?" spýtala sa ma chrapľavo.

"To ťa nemusí zaujímať. Ja chcem iba to čo máš pri sebe." povedala som jej a zlomila som jej väz. 

-Hah, ako dlho sa schovávaš pred pôvodnými. To máš za môjho starého otca. - pomyslela som si škodoradostne. 

Rýchlo som na chvíľu odstránila bariéru. Vymenila mesačný kameň za ten falošný, Kathrine som zobrala spomienky na mňa a do hlavy jej vtlačila niečo o tom, že mala iba halucinácie, v ktorých  pri nej niekto bol . Vyšla som z hrobky a znovu vzkriesila bariéru. Otočila som sa a odišla  do mesta.

V meste som kúpila prvú zlatý náramok, ktorý mi prišiel pod ruku. A rozišla som sa k sebe do bytu.

V byte som na posteľ rozprestrela reťaze. A vedľa toho retiazku.

Do ruky som zobrala papier a ceruzku. Vytvorila som si predlohu kúzla, ktoré mala teta Freya uložené v grimoári. Štvalo ma , že som si na presné znenie kúzla nevedela spomenúť. Takže som kúzlo mala napísané až na piatykrát. dúfam, že správne. 

-Nie vždy sa všetko vyjde na prvýkrát.- Pomyslela som si s úsmevom.

Do ruky som si zobrala popol, z ktorého som si vytvorila dva kruhy. Do jedného som dala reťaz a do druhého náramok. Tieto kruhy sa nachádzali v štvorci, na každý roh som ešte položila zapálenú sviečku a začala som čarovať.

V izbe sa objavil vietor. Vonku začali blikať pouličné lampy. Cítila som, ako kúzlo zo mňa žmýka aj tú poslednú energiu. Ale kúzlo som neprerušila. Do úst mi stiekla krv, ktorá sa mi medzitým pustila z nosa. K tomu všetkému som ešte cítila ako sa mi z očí tiež pustila krv. 

Zahmlelo sa mi pred očami. Potom si už pamätám, len zatvorenie očí a náraz do niečoho tvrdého.

Jedno som, ale vedela, kúzlo sa mi podarilo.  

-------

Ahojte! 

Ako som vám napísala hore, táto časť je krátka ako ste si už mohli všimnúť. A je to z toho dôvodu, že bez tejto by som nevedela pokračovať. Už od minulého týždňa rozmýšľam nad tým ako budem pokračovať. A teraz ma niečo napadlo. 

Prosím Vás, tento príbeh píšem ako moju zábavku vo voľnom čase. A zistila som jednu vec. A to takú, že si musím základný príbeh kus pozmeniť, aby som to vedela tu zakomponovať. Mohli ste si to všimnúť zatiaľ hlavne v tejto kapitole. Nebojte sa, nebudú to veľké zmeny. Všetko nechám tak ako je len niektoré udalosti sa tu stanú skôr,  ako čo je dané v seriály. 

Budem Vám rada, ak mi napíšete váš názor na tento príbeh. Ďakujem Vám za každú jednu hviezdičku a read čo tomuto príbehu dávate. 

Vaša An:)


Minulosti, pomôcť viem (TO ff)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora