Zobrala som Tylera a odišla som s ním do lesa ho dať tej mrche.
"Niki, idem s tebou. Nenechám ťa s nimi samú." povedala mi Bonnie a chcela sa pridať k nám.
"Bonnie, ja viem, že mi chceš pomôcť, ale teraz musíš ostať v bezpečí ty. Takže nechaj toto na mňa. Napíšem ešte Stefanovi takže neboj sa, nebudem sama." usmiala som sa na ňu a videla som v jej očiach nesúhlas.
" Idem s vami. Nenechám ťa v tom samú." povedala mi a rozišla sa hlbšie do lesa.
" Nejdeš nikam s nami." zastavila som ju hneď v kroku,: " mne sa nič nemôže stať. Ale ty by si mohla prísť o život. Takže nerob hlúposti a choď domov. Zavolám ti, keď bude všetko v poriadku." povedala som jej a na jej námietky som už nepočúvala.
" Bonnie, neviem prečo, ale podľa mňa má Niki pravdu. Choď domov. Na dneska bolo už dosť krvi." povedal jej aj Tyler vysilene.
Otočila som sa od nej a chcela som ísť hlbšie do lesa, ale predomnou sa zjavil Damon.
" Bonnie, toto od teba nebolo pekné. " pozrel sa na ňu a potom pohľad presunul na mňa "Niki, toto nie sú tvoje problémy. Takže sa nestaraj do toho." pošepkal mi do tváre.
" No prepáč? Uniesli Caroline, to znamená, že je to môj problém, lebo som si sľúbila, že ju ochránim. A čo som urobila? Samozrejme, že som zlyhala. Takže teraz, ma nechaj napraviť moju chybu." Povedala som mu smutne a po chvíli som pohľad z jeho očí sklopila na svoje topánky.
" Nebola to tvoja chyba." povedal mi Damon a dvoma prstami mi zodvihol bradu, aby som sa mu pozerala do očí, : " Tak a teraz poďme zachrániť Caroline. Spolu." dokončil a dal mi pusu na čelo.
Iba som sa usmiala, otočila som sa na Bonnie a kývla som jej hlavou. Usmiala sa na mňa a odišla domov." Poďme." rozišli sme sa k nim.
Po ceste som napísala Stefanovi správu.
Potrebujeme ťa v lese. Damon uniesol Tylera a vlci zasa Caroline.
Idem.
" Fajn, takže Stefan príde za nami. " povedala som Damonovi.
" Ste blázni, ak si myslíte, že dvaja upíri a človek porazia svorku vlkodlakov. A ešte v deň splnu. " povedal nám Tyler.
Zastala som. Vôbec som si neuvedomila, že dneska je spln, ktorý mojim priateľom môže ublížiť. No budem ' čerpať moc' zo splnu. Pozrela som sa na Damona, : " Ak by išlo do tuhého. Vypadnete z tade." povedala som mu.
" Nenechám ťa samú." povedal mi Damon zamračene.
" Damon, dneska je spln. Môžem čerpať moc z neho. " povedala som mu pre vysvetlenie.
" No a? Určite ťa nenecháme samú." povedal mi a prevrátil očami.
Iba som nad ním pokrútila hlavou. Tak ale nemôžete povedať, že som ich nevarovala." Prejdeme si plán. Ja, Damon a Stefan zastavíme vlkodlakov a Tyler pôjdeš zachrániť Caroline." rozhodla som za nich.
"No moment. Ja vám mám pomáhať, keď ste ma uniesli? Zabudnite." povedal nám rozhodne Tyler.
" Máme zabudnúť? Naozaj?" prišla som bližšie k nemu a spôsobila som mu bolesť hlavy, " Takže bude to takto, pomôžeš nám a ja ti dneska neublížim. Tyler, dneska mám moc o ktorej si nevieš ani predstaviť, ak neurobíš to, čo ti vravím, veľmi to oľutuješ. " zavrčala som naňho.
" A čo mi urobíš? Bolesť hlavy ma nezastaví myslieť si to, čo si myslím o tomto tvojom pláne." povedal mi cez stisnuté zuby, lebo nevedel bez prejavu znášať bolesť. Prepustila som ho z mojej mágie.
YOU ARE READING
Minulosti, pomôcť viem (TO ff)
VampireVšetky postavy, okrem Niki, patria tvorcom TVD a TO! FF na TO a TVD. Prosím, berte ohľad na to, že som Legacies v živote nevidela, lebo mu neviem prísť na chuť, a hlavne som fanatikom do TO takže nejak tak. Tento nápad mám už pár mesiacov v hlave...