12.kapitola

38 5 0
                                    


"Prosím?" zodvihla som večer mobil, keď mi zazvonil.

"Ahoj Niki. Ako sa máš? Všetko je v poriadku?" spýtala sa ma teta Freya.

"Ahoj! Jasné, že je. Len kus v Mystic Falls zamiešam karty pokiaľ tu budem. A vy ako?" spýtala som sa jej.

"Niki, zachráň ma! Moja sestra sa zbláznila!" kričal na mňa strýko Kol.

"Kol okamžite mi vráť mobil!" počula som z diaľky.

"Strýko Kol, musíš vydržať. Veď si veľký chlap." povedala som mu so smiechom.

"To som." počula som jeho pyšný hlas.

Zakrútila som iba hlavou.

"A už si si našla nejaký byt?" spýtal sa ma strýko.

"Niečo sa rysuje, ale idem kúpiť dom. Bude to lepšie, keď sa zjaví strýko Elijah a starý otec. Bude im lepšie, že tu budú mať vlastné bývanie." povedala som mu.

"Okej, tak to ti ešte pošlem peniaze pre istotu. A kúp si aj auto. Ak by si musela rýchlo zdrhnúť." poúčal ma strýko Kol. "A ako vyzerá ten dom?" spýtal sa ma.

"Zajtra idem zo školy na jeho obhliadku. Dala som si podmienku, že musí mať minimálne 8-9 izieb pre každého zo súrodencov. K tomu ešte atelier, hudobná miestnosť, knižnica a neviem čo ešte budú chcieť urobiť, nechám to na nich." povedala som mu do telefónu.

"Dobre, a kto ti s ním pomáhal?"

"Budeš sa smiať. Tyler." pousmiala som sa.

"Lockwood!" skríkol na mňa.

"No predstav si. Pomáhal vnučke niekoho, kto ho premení na monštrum. Neviem sa dočkať, keď sa objavia. A inak s Caroline som sa skamarátila,.... asi, je milá." povedala som mu.

"Však, tvoj starý otec ju mal rád z toho dôvodu, že sa ho nebála." povedal mi so smiechom strýko Kol.

"Tak na toto sa strašne teším." povedala som mu a usmiala som sa nad ich predstavou.

"Lovestory v priamom prenose, čo?"

"Hej s pukancami v ruke..... Chýbate mi." povedala som mu so smútkom v hlase.

"Aj ty nám, ani nevieš ako. Vydrž to, keď sa to bude dať, vrátime ťa späť..... Teda, keď zistíme ako na to." povedal mi strýko Kol.

"Musím už ísť, ľúbim vás." povedala som mu.

"Aj mi teba, na to nikdy nezabudni." povedal a zložil.

Ja som sa prezliekla a išla som spať.

Ráno, mi zazvonil budík. Hodila som po ňom vankúš. Po pár minútach som vyliezla z postele, obliekla sa, a vyrazila do školy.

Prišla som do školy a rozišla som sa ku skrinke, aby som si odložila veci.

Otvorila som skrinku, vytiahla som si zošit s učebnicou na hodinu a chcela som ju zatvoriť. Náhle som, ale započula zaujímavý rozhovor.

"Stefan, Kathrine môže byť hocikde." povedala nešťastne Elena Stefanovi, ktorý stál pri skrinkách.

Nechala som svoju skrinku otvorenú a hrala som sa na to, že v nej niečo neviem nájsť.

"Viem to, a viem hlavne to, že ťa budem chrániť nech sa deje čokoľvek. Veríš mi?" spýtal sa jej Stefan.

'Keby si len vedel, Stefan, že Elenu nikto pred pôvodnými nezachráni.....Takže Kathrine, to len bude zábava.' pomyslela a uškrnula som sa.

Minulosti, pomôcť viem (TO ff)Where stories live. Discover now