Ik word gebeld en zie 'Mannetje💏👫' staan. "Hey moppie." "Hey yass, kom je vandaag afspreken. Ik wil ff een 2 daagjes naar Belgie met je gaan, vind je dat goed?" "Jaa lijkt me leuk, ik ga het nog ff vragen aan me ma." "Oh isgoed, app me dan maar." "Oki, doei babe." "Dag prinsesje." Ik hang op en ren snel naar beneden. Me moeder ligt op de bank met me broertje en vraag aan me broertje of hij boven ff wat voor me wilt pakken zodat ik alleen ben met me moeder. "Mamaaa, mag ik alsje alsje alsjeblieft 2 daagjes met Amine naar Belgie? Ik ga geen gekke dingen doen en je kan me altijd bellen." smeek ik. "Uhm, ik weet niet hbiba. Ik weet niet of Amine te vertrouwen is." "Please mama, als je wilt kan je hem vandaag nog ontmoeten." "Ja isgoed, nodig hem maar uit." Ik kus me moeder en ren naar boven om Amine te appen.
Ik: Amine, het denk ik wel. Maar me moeder wil je eerst ontmoeten, vind je niet erg toch?
Amine: Oh isgoed, geen probleem. Ik kom rond 5 uur naar je huis.
Ik ren naar beneden en zeg tegen me moeder dat Amine om 5 uur komt. Het was nu al 3 uur dus ik ren snel naar de badkamer en ga douchen. Na het douchen trek ik zwarte broek aan met scheuren en een polo van Raulph Lauren. Ik ga naar beneden en wacht totdat Amine er is. Om 5 uur is hij er eindelijk en ik doe de deur open. "Hey mop." "Hey schat." zegt Amine terwijl hij me een kus op de wang geeft. We lopen samen de woonkamer in en Amine groet me moeder. Me moeder brengt allemaal lekkere dingen en we hebben het heel gezellig met ze drieën. We krijgen uiteindelijk toestemming om naar België te gaan en Amine zegt dat ik gelijk me koffer moet inpakken. Ik ren naar boven en stop alles wat ik nodig heb in een kleine koffer. Om 7 uur vertrekken we en ik neem afscheid van me broertje en moeder. We gaan daarna nog even langs het huis van Amine om zn spullen te halen en rijden dan richting Belgie.
Na 3/4 uur rijden zijn we eindelijk aangekomen in een hotel in Belgie. Amine parkeert de auto voor een hotel en we lopen samen naar binnen. Het hotel was super mooi en groot. We checken in en gaan naar de kamer. Ik plof neer op het bed en Amine komt naast me liggen. We praten over ditjes en datjes en pakken dan onze spullen uit. Ik ga douchen en trek dan een zwart jurkje aan die net boven me knieën komt en me Louboutin hakken. Amine trekt zwarte broek met lichte scheuren en een zwarte blouse en zn Louboutin. We lopen naar de auto en we gaan naar de bioscoop.Als we terug zijn in het hotel is het inmiddels al 01:00. We zijn erg moe en gaan slapen. Ik val in de armen van Amine in slaap.
De volgende ochtend word ik wakker en ik zie dat Amine nog slaapt. Wat was ie schattig als ie sliep. Ik geef 'm een kus en loop dan naar de badkamer. Ik ga douchen en wanneer ik klaar ben met douchen loop ik de badkamer uit en zie dat Amine al wakker is. "Goeiemorgen prinses." "Goeienmorgen schat." Ik geef 'm een kus en zeg dat ie moet douchen. Wanneer hij aan het douchen is kleed ik me om en trek een zwarte shirt van Yves Saint Laurent aan met een zwarte broek met scheuren en me zwart met witte strepen Adidas Superstars. Amine loopt de douche uit en zegt: "Zoo, jij ziet er mooi uit." Ik lach en geef hem een kus. Amine trekt een Phillip Plein shirt aan en een spijkerbroek met z'n Royaums en doet z'n Canada Goose petje op. We rijden naar de stad en gaan samen winkelen. Amine stond er steeds op om te betalen. We lopen winkel in en winkel uit. Ik heb 3 nieuwe broeken gekocht, een leren jasje, 2 Phillip Plein shirts, make-up van Mac en een Chanel en YSL parfum. Amine heeft een nieuwe Rayban bril gekocht, bruine Para jumper, Armani parfum, 2 nieuwe broeken en een Burberry blouse. Na het winkelen lopen we de v&d in en daar zien we een vriend van Amine. Hij komt bij ons zitten en stelt zichzelf voor: "Ewa Amine, wie is deze mooie dame?" "Is me vrouwtje man." "Aangenaam ik ben Oussama." zegt hij terwijl hij z'n hand uitsteekt. "Hooi, ik ben Yasmina." zeg ik en geef hem een hand. We bestellen ons eten en Amine en Oussama praten nog over hun leven. "Ik ga even naar de toilet." zegt Amine terwijl hij opstaat. Ik knik en zie via me ooghoeken dan Oussama naar me kijkt. "Is er iets?" Vraag ik. "Oh nee hoor, maar je bent zo mooi. Ik zou je als me meisje willen." zegt Oussama terwijl hij zijn hand op me lies zet en steeds dichterbij komt. "Wat probeer je te doen a hond?" hoor ik een stem zeggen. Ik draai me om en zie Amine staan. Oussama staat snel op en rent weg. "Ik pak jou nog wel." roept Amine naar hem. "Pff, ik ben zo blij dat je bent gekomen. Ik vond die Oussama echt eng." "Jaajaa, je hield hem ook niet tegen ofzo."zegt Amine. "Amine denk je nu serieus dat ik hem wou zoenen? Hahahaha hou op hoor." Amine lacht en geeft me een kus. We lopen nog wat rond in de stad en gaan daarna weer terug naar het hotel. Aangekomen in het hotel trek ik een kort broekje aan en een shirt en ga samen met Amine een film kijken. Halverwege de film val ik in de armen van Amine in slaap.
Lieve lezers, ik ben nu al een tijdje bezig met dit verhaal en ik zou graag willen weten wat jullie ervan vinden en of jullie nog tips hebben. xxx ❤️
JE LEEST
Amine en Yasmina
RandomDit verhaal gaat over een meisje Yasmina, ze is 17 jaar en is op dit moment alleen maar gefocust op school, familie en vrienden. Een vriendje is tijdverspilling volgens haar. Totdat er een nieuwe jongen Amine in haar klas komt, hij trekt gelijk haar...