Heey lieve lezers,
Ik heb van een paar jullie een berichtje gekregen met daarin dat jullie het leuk zouden vinden als ik een laaste deel zou schrijven met daarin de informatie hoe het verder gaat met de personages. Ik vind het wel een leuk idee, dus ik ben gelijk begonnen met schrijven.Yasmina en Amine zijn nog steeds gelukkig getrouwd. Ze wonen niet meer in Amsterdam maar zijn na hun tweede kind Dounia in Rotterdam gaan wonen. Dounia is nu 2 jaar en Jaouad is inmiddels al 6 jaar.
Yasmina's beste vriendin Manal, had 3 jaar een relatie met Oussama. Dat is uiteindelijk niks geworden. Er kwam een jongen Faycal bij Manal's vader haar hand vragen. Het bleek dat hij al een hele lange tijd verliefd op Manal was. Ze zaten vroeger bij elkaar in de klas. In de eerste instantie vond Manal het helemaal niet leuk om met Faycal te trouwen. Ze was nog helemaal in love met Oussama, Manal en Faycal hebben elkaar beter leren kennen en gaan volgend jaar in de zomer in shaa Allah trouwen.
Younes, woont nog bij zijn vader, stiefmoeder en stiefbroer, -zusje en -broertje. Hij is 16 jaar en is net als elke 16 jarige jongen alleen bezig met merk, shisha en meisjes. School gaat bij hem wel goed en gaat na de zomer over na 5havo.
And as last but not least: Yassine en Sarah. Ze zijn nog steeds gelukkig getrouwd en hebben een dochtertje gekregen, Youssra. Een super schattig meisje met licht bruine krulletjes en groen/bruine ogen van 1 jaar.
Ik hoop dat jullie dit leuk vonden, en ik wil iedereen nog bedanken voor de lieve reacties. Heb je nog vragen? Of wil je dat ik nog wat bijschrijf? Dan kan je me altijd een berichtje sturen! Lovee ❤️
JE LEEST
Amine en Yasmina
De TodoDit verhaal gaat over een meisje Yasmina, ze is 17 jaar en is op dit moment alleen maar gefocust op school, familie en vrienden. Een vriendje is tijdverspilling volgens haar. Totdat er een nieuwe jongen Amine in haar klas komt, hij trekt gelijk haar...