De volgende ochtend word ik wakker, ik heb geen zin om naar school te gaan want het word vandaag 32 graden dan kan ik me sowieso niet concentreren. Ik loop naar beneden in me pyjama en geef me moeder een kus. Ik maak een ontbijt voor me broertje, moeder en ik en ga dan gezellig ontbijten met ze 3en. "Wat ga je vandaag doen schat?" Vraagt me moeder. "Ik ga naar de stad met Amine denk ik." "Mag ik mee?"vraagt me broertje Younes lief. Ik knik en zeg dat hij zich moet gaan omkleden. Ik ruim de ontbijt tafel op en ga dan naar boven om te douchen. Na het douchen trek ik een strak zwart jurkje aan tot me knieën. Ik doe wat mascara op en wat argan olie in me haar. Ik loop naar beneden en zie dat me broertje al klaar staat. Hij heeft een korte spijkerbroek aan met een zwarte polo van Raulph Lauren. We lopen naar buiten en Amine staat voor de deur met z'n Audi. Amine stelt zich voor aan Younes en we stappen dan de auto in richting Rotterdam. Als we in Rotterdam zijn aangekomen kopen we wat nieuwe kleren en gaan dan in de MacDonalds eten. Ik ga even naar de toilet om me make-up bij te werken. Als ik terug loop zie ik Amine met Younes lachen. Ze zagen er zo schattig uit, ik lach naar ze en ga dan op me plek zitten. Na het eten lopen we naar een speeltuin waar Younes met z'n vrienden aan het spelen is. Amine en ik gaan op een bankje zitten, Amine geeft me ineens een kus en ik kijk hem raar aan. "Waarom zoen je me opeens haha?"vraag ik. "Ik heb na al die weken je lippen niet geproefd en daar had ik nu wel zin in, vind je het erg dan?" "Nee hoor." zeg ik en geef Amine een kus. Om 7 uur brengen we Younes naar huis en vertrekken dan richting Amine's huis. Ik groet zijn moeder en zijn broer en Amine en ik gaan dan naar boven. Ik lig op z'n borstkast en we kijken samen een film.
De volgende ochtend word ik wakker en zie dat Amine nog aan het slapen is. Ik loop naar de badkamer en was me gezicht. Ik loop naar beneden en help Amine's moeder met het ontbijt. "Kan je Amine even wakker maken? We gaan nu ontbijten." zegt de moeder van Amine. Ik knik en loop naar boven. Ik zie dat Amine al wakker is en op zijn telefoon zit. "Kom we gaan ontbijten." zeg ik en geef Amine een kus. We lopen samen naar beneden en genieten van de lekkere msemen.
JE LEEST
Amine en Yasmina
RandomDit verhaal gaat over een meisje Yasmina, ze is 17 jaar en is op dit moment alleen maar gefocust op school, familie en vrienden. Een vriendje is tijdverspilling volgens haar. Totdat er een nieuwe jongen Amine in haar klas komt, hij trekt gelijk haar...