Meer dan vrienden

9.8K 301 25
                                    

Wanneer ik klaar ben met me huiswerk, pak ik me telefoon en zie dat ik 70 apps heb. 65 van een groep waar ik in zit, 2 van Amine en 3 van Anouar.
Ik open als eerst het gesprek met Amine.
Amine: Alles goed?
Amine: Vind je het goed als ik je morgen ophaal met me vespa?
Ik krijg een glimlach op me gezicht en antwoord op hem. Ik klik het gesprek weg en druk dan op het gesprek met Anouar.
Anouar: Hey schat
Anouar: Het is me nooit echt opgevallen, maar wauw wat ben jij lekker
Anouar: Kom je morgen weer met me meerijden naar school?
Ik: Nee sorry heb al met iemand afgesproken.
Voor derest van de avond blijf ik de hele tijd met Amine appen, ik voelde me zo anders als ik met hem praat. ik krijg een gevoel die ik bij andere jongens niet heb. Om 23:00 ga ik slapen en wens Amine weltrusten.

De volgende ochtend werd ik wakker en keek uit het raam. Vandaag werd het 22 graden en de zon zou de hele dag schijnen. Ik ging douchen en trok daarna een grijze jurkje aan tot aan me knieën waarin je me figuur goed zag. Ik liep snel naar beneden en trok me witte Adidas Supercolor aan. Toen ik me opdraaide zag ik dat me moeder lachend naar me keek. "Hayhay, voor wie zie je er zo mooi uit?" "Hahaha voor niemand." zeg ik terwijl ik me moeder een kus op dr voorhoofd geef. "Mama ik moet nu gaan anders kom ik telaat." Ik loop de deur uit en zie Amine al bij de hoek van dr straat staan. "Waauw, jij ziet er mooi uit!" zegt Amine terwijl hij me een knuffel geeft. "Dankjewel mop, jij ook." Ik spring achterop en rijden dan samen naar school. Ik zie dat alle meisjes van school ons vies aankijken. Ik stap van zn scooter af en hij parkeert zn scooter ergens. Daarna lopen we samen naar ons lokaal toe en gaan dan achterin zitten. "Zozo, nieuw koppeltje he?" zegt Oumaima lachend. "Nee haha, maar komt nog wel hoop ik." zegt Amine en kijkt me aan. Ik lach naar hem en gaan dan op onze plaatst zitten. Na 2 lesuren is het pauze en Amine en ik lopen naar de aula. "Zoo Amine, net 2 dagen op school en je fixt Yasmina gelijk? Doe je goed broer." zegt Mo en klopt op Amines schouder. "Yasmina, kom is." Ik pak me tas van de tafel en loop met Amine mee naar een hoek waar het heel rustig is. "Wat is er?"vraag ik. "Niks, ik wou alleen met je zijn." zegt Amine terwijl hij steeds dichterbij me komt en me begint te zoenen. Wow wat kan hij goed zoenen denk ik bij mezelf. De bel gaat en we lopen naar het lokaal. Aan het einde van de dag brengt Amine me weer naar huis. "Yass, ik kom je morgen weer ophalen oke?" Ik knik en Amine buigt zich voorover om me een knuffel te geven en knijpt dan in me bil. Ik begin rood te worden en loop snel naar huis toe. Wanneer ik thuis ben zie ik me broertje Youssef op de bank tv aan het kijken is. Ik geef 'm een kusje op zn wang en loop dan naar me kamer. Ik ga op me bed liggen en moet steeds denken aan wat er vandaag is gebeurt, het is zo anders met Amine. Normaal denk ik nooit aan jongens of aan relaties en nu ben ik opeens in een klap verliefd. Ik hoor me telefoon afgaan en zie dat Amine me belt.
Ik: hey
Amine: hey schat, ik moet je wat vertellen.
Ik: nou vertel!
Amine: Toen ik je voor het eerst zag was ik al helemaal verliefd op je, liefde op het eerste gezicht. En ik ben echt blij dat ik je heb ontmoet, maar ik wil meer snapje. Meer dan alleen vrienden, dus Yasmina wil je me vriendin zijn?
Ik kon het niet geloven! Hij wilt me vriendje worden.
Ik: Jaa tuurlijk, ik vind je ook super leuk.
Amine: Hahaha yes! Maar ik moet nu ff ophangen schat, ik app je vanavond wel.
Ik; isgoed mop.
Ik hang op en plof neer op me bed. Ik was zo blij, het enige waar ik nu aan kon denken was Amine.

Amine en YasminaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu