Amine's perspectief.
Ik lig op de bank en wacht op Yassine. Ik hoor de bel en ren gelijk naar de voordeur, ik doe open en zie Yassine voor de deur staan. "Ewa broer." zeg ik. "Ewaa." Ik loop naar binnen en ga op de bank liggen. Ik besluit niet gelijk het nieuws te vertellen, dus ik doe wat muziek op en praat over zaken. ik zet het liedje: Sevn- mrowen op.
"Ik zweer me life die is mrowen, ben met me jongens in de wijk je ziet me zoeken. Ik kan niet stressen om die wijfen ik heb boetes." "Ik heb boetes en bitches en bitches betalen de boetes somsss." Hoor ik Yassine mee rappen.Ik heb honger gekregen dus rijd met Yassine naar de snackbar. We bestellen twee patatjes en 6 redbulls en rijden dan weer richting mn oss. Na het eten besluit ik Yassine het maar te vertellen. "Ey man, ik moet je wat vertellen." "Wats er? Heb je shi chickie gefixt wella?" zegt hij lachend. "Jaaman, ik ga nu al een tijdje met je zusje maar ik ben serieus met dr wollah. Ze heeft me veranderd, ik wil binnenkort zelfs d'r hand vragen." Ik zie dat de lach gelijk verdwijnt van zijn gezicht. "Je maakt grap?" "Nee ik ben serieus broer." "Kanker flikker." voor ik nog iets kan zeggen voel ik zn vuist mijn gezicht raken. Hij loopt weg en rijdt weg met zijn vespa. "KANKER!" Roep ik terwijl ik me vuist tegen de muur aan sla. Ik app Yasmina met wat er is gebeurd en val dan in slaap.
Yasmina's perspectief.
Ik lees Amine's berichtje en begin te huilen. Als ik de deur open hoor gaan veeg ik snel me tranen weg en ga recht op zitten. Yassine loopt de woonkamer binnen en kijkt me met een dodelijke blik aan. "Luister dan, als jij nog een keer met die flikker Amine praat ga je zien begrepen?" Ik knik en kijk me moeder aan. "Waarom laat je haar niet? Amine is een goeie jongen." zegt me moeder. "Hmm, dus jij wist er ook van. Ik ken hem mama, hij is geen goeie jongen. Hij gebruikt meisjes en gooit ze daarna weg." "Nee, hij is veranderd, geef hem nog een kans. aub Yassine." zeg ik. "jij moet vooral je bek houden." zegt Yassine en loopt naar boven. Ik ga op de bank liggen en val huilend in slaap.
JE LEEST
Amine en Yasmina
De TodoDit verhaal gaat over een meisje Yasmina, ze is 17 jaar en is op dit moment alleen maar gefocust op school, familie en vrienden. Een vriendje is tijdverspilling volgens haar. Totdat er een nieuwe jongen Amine in haar klas komt, hij trekt gelijk haar...