Betrapt.

5.4K 242 73
                                    

Yasmina's perspectief.
Het is vandaag zaterdag en ik heb vandaag met Zakaria afgesproken. Ik ga douchen en trek een grijze rok aan met een zwarte shirt waarop de tekst 'Princess' staat. Ik loop naar beneden en trek me zwarte Supercolors aan. Ik kijk op me telefoon en zie dat Zakaria me heeft geappt met dat ie voor de deur staat. Ik doe de deur dicht en stap in. Ik geef Zakaria een knuffel en we rijden dan samen naar een parkje. We gaan samen op een bankje zitten en praten over ditjes en datjes. Als er een stilte valt zie ik dat Zakaria steeds dichterbij komt, mijn lippen raken die van hem. Als we gestopt zijn draai ik me om en zie dat Amine achter ons staat. Hij kijkt ons met tranen in z'n ogen aan, loopt dan richting Zakaria en slaat hem met een vuist in zijn gezicht. Amine loopt boos weg en ik pak snel wat zakdoekjes uit me tas en help Zakaria. "Wie was dat?"vraagt Zakaria. "Me ex." "Je ex? Waarom word ie dan boos als hij jou met mij ziet?." "Pff, lang verhaal. ik vertel het je een andere keer wel, kan je me nu naar huis brengen?"
Zakaria en ik lopen richting de auto, en stappen in. Als we bij me huis zijn aangekomen en ik uit wil stappen trekt Zakaria me terug en begint me te zoenen. Ik trek me terug en loop zonder wat te zeggen weg. Wat moet ik nou doen? Door gaan met Zakaria of weer verder gaan met Amine?

Zet in de reacties wat jullie vinden. 💕💕

Amine en YasminaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu