Tuurlijk.

5.3K 263 16
                                    

5 dagen later.
Amine en ik zijn nog steeds gelukkig samen en vandaag gaan we shoppen in Amsterdam. Ik ga douchen en trek een blauw jurkje aan met me zwarte Superstars. Ik ga naar beneden eet snel een croissantje en ga dan wachten op Amine. Ik hoor de bel en ren gelijk naar de deur, ik groet Amine met een kus en ga dan in de auto zitten. We rijden naar Amsterdam en kopen wat kleren. Nadat we hebben geshopt rijden we naar Amine's huis en kletsen nog wat met Amine's moeder. "Schat we gaan vanavond uit eten, trek die mooie jurk aan die je net heb gekocht." zegt Amine. Ik knik en loop naar boven om me om te kleden. Ik trek een mooie zwarte jurk aan en doe me Louboutain hakken eronder aan. Ik stijl me haar en doe wat mascara en lippenstift op. Ik loop naar beneden en zie dat Amine ook al opgekleed is. "Waaauw, masha'allah je bent echt een heel mooi meisje." zegt de moeder van Amine. "Aahw shokran gelti." Amine heeft een witte blouse aan met een zwarte broek en zijn Royaums. Ik geef Amine een kus en we lopen samen naar de auto.
We zijn bij een heel chic restaurant aangekomen, we worden naar ons tafel begeleid door een ober en gaan dan zitten. Er zitten allemaal roze blaadjes op de grond en er zijn kaarsen aan gedaan. "Wow Amine, alles is hier duur, snackbar was ook goed geweest hoor." "hahaha, alles voor m'n vrouwtje." We bestellen wat en gaan dan gezellig praten over van alles. Als we klaar zijn met eten en ik op wil staan houd Amine me tegen. "Wacht Yasmina, ik wil je wat vragen. Jij bent de liefde van me leven, vanaf dag 1 wist ik al dat jij de ware voor mij bent. Ik wil dat je me vrouw word en de moeder van mijn kinderen. Yasmina, wil je met me trouwen?"zegt Amine terwijl hij op zn knieën gaat en een doosje met een prachtige ring erbij pakt. "Omg ja Amine tuurlijk wil ik met je trouwen."zeg ik met tranen in me ogen en geef Amine een knuffel. Ondertussen is iedereen van het restaurant om ons heen gaan staan en klappen ze voor ons.

Amine en YasminaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu