Doei.

5.4K 239 9
                                    

"Yasmina, je moet het hem nu niet meer vergeven. Dit keer is hij te ver gegaan. Als je hem blijft vergeven gaat ie denken dat hij je alles kan flikken omdat je hem toch vergeeft."zegt Manal. "Ja, klopt maar weet je wat het is? Als hij naar me toe komt of hij appt me met iets liefs, dan vergeef ik het hem zo makkelijk." "jij blijft vanavond bij mij logeren ja? Zodat als hij je appt, ik je kan helpen met wat je moet zeggen." "Kom jij bij mij, me broertje en me ma zijn niet thuis en Yassine is er volgens mij ook niet." Manal knikt en pakt dan haar spullen.
Als we bij mij thuis zijn aangekomen, gaan we op de bank liggen, zetten: frenna ft BKO- bluetooth op en gaan dan helemaal los. Als het 03:00 is word ik gebeld door Amine. "Omg Manal, Amine belt. moet ik opnemen?" "Jaa, doe."
Telefoongesprek:
Ik: hallo?
Amine: hey yasmina, ik wou ff sorry zeggen van net. ik had het niet moeten doen.
Ik: amine ik denk dat het beter is als het nu echt klaar is tussen ons. We hebben altijd ruzie.
Amine: nee yasmina aub
Ik: ik heb je zoveel kansen gegeven en weer verpest je het. ik word er wel moe van hoor.
Amine: net wanneer je broer onze relatie accepteert wil je het uitmaken, raar van je hoor.
Ik: raar van mij? Jij bent degene die steeds fouten maakt en dan verwacht je van mij dat ik het je vergeef. volgens mij ben jij de rare hier. Nu is het definitief uit Amine, ik pik dit gedrag niet meer. succes in je leven, doei.

Zonder dat hij nog wat kan zeggen hang ik op en kijk Manal aan. "En heb ik het goed gedaan?" "Je deed het perfect schat, dit keer heb je hem echt op zn plek gezet." we zetten de tv aan en kijken een film. het enige waar ik die avond nog aan kan denken is Amine.

Amine en YasminaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu