Weer een gebroken hart.

5.7K 244 12
                                    

Is hij de vriend waar me broer naartoe ging? Kennen ze elkaar? Ik zag dat Amine en Manal ook verbaasd waren. Ik gaf Amine netjes een hand en deed net alsof ik hem niet kende, Manal deed hetzelfde. Het liefst zou ik hem dood willen knuffelen maarja als me broer zou weten dat ik iets met z'n vriend heb ben ik letterlijk dood. Ik gaf me broer de pinpas en Manal en ik liepen weg. Toen ik me omdraaide zag ik dat Amine een luchtkus gaf. Ik lachte en liep door.

Toen ik thuis kwam was me broer er niet. Ik belde Amine en we spraken over wat er vandaag was gebeurd.
Y: Ben je het van plan tegen me broer te zeggen?
A: Ik weet niet schat. Wat wil jij?
Y: Ik wil het wel vertelllen, maar pas later.
A: Is goed dan doen we dat. Maar ik spreek je straks mop. Ik ga nu ff me broertje brengen naar werk.
Y: Is goed, app me daarna maar. doeg
Ik hang op en val daarna gelijk in slaap.

De volgende ochtend sta ik op en ga douchen. Ik trek een spijkerbroek aan met een zwart shirt met de tekst "Queen." Ik doe me lerenjasje aan en me witte Superstars. Ik pak me Louis Vuitton tas en ga naar de bushalte.

Ik ben al 20 minuten te laat en besluit dan in de aula te gaan zitten omdat ik toch nog maar 20 minuten les had. Ik zie Anouar mijn kant oplopen en had totaal geen zin in hem. "Ewa Yasminaa, heb je nog iets met Amine?" Ik knik en kijk de andere kant op. Hij merkte dat ik geen zin heb om met hem te praten en hij loopt weg.
Aan het einde van de schooldag besluit ik naar Amsterdam te gaan om Amine te verassen. Ik pak de trein richting Amsterdam en ga dan met de tram naar zijn huis. Ik loop naar zijn huis en bel aan. Niemand is thuis dus ik besluit maar even naar de stad van Amsterdam te gaan. Ik had erg honger dus ik liep de Mac Donalds in. Ik bestel een Macflurry en ga ergens zitten. Als ik richting de ingang kijk zie ik een jongen en meisje binnen lopen. De jongen draait zich om zodat ik zijn gezicht kan zien. Omg, dat is Amine? Wat doet hij hier? Oh wacht misschien is het gewoon een klasgenoot. Ik blijf ze in de gaten houden en wanneer ze ergens gaan zitten zie ik dat het meisje voorover buigt. Ze geeft Amine een kus. Me hart is nu gewoon in 1000 stukjes gebroken. Ik was zo boos, ik loop snel terug naar het station en pak daar de trein naar huis. Wanneer ik eindelijk thuis ben ren ik snel naar me kamer en ga op me bed liggen. Ik laat duizenden tranen vallen en kan het nog steeds niet beseffen. Ik wist dat hij ooit wel vreemd zou gaan, en die dag is vandaag. Ik kijk op me telefoon en zie dat ik een app heb van Amine.
Amine: ik mis je, ik wil bij je zijn.
Ik negeer het en blokkeer hem op app. Het is nu klaar, ik kan hem dit niet vergeven. In deze relatie is zoveel gebeurd en ik kan het hem niet nog een keer vergeven. 😔💔

Amine en YasminaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu