Goeie keuze.

5.5K 228 11
                                    

3 dagen later.
Elke nacht heb ik wel nagedacht over Amine. Wat als ik hem weer accepteer en hij het weer verpest of wat als hij mij niet meer wilt omdat ik met Zakaria heb gezoend. Ik ga het toch maar proberen en app Amine.
Ik: Hey
Amine: hoi.
Ik; kan ik met je praten?
Amine: oke
Ik: kom om 6 uur naar me huis
Amine: saff

Ik ga snel douchen en trek een legging en shirt aan. Om 6 uur belt Amine aan en doe open, ik laat hem naar binnen lopen en ga dan op de bank zitten. Amine gaat naast me zitten en het blijft even stil.
"Yasmina, hoe kon je met die jongen zoenen? Je weet dat ik alleen van jou hou en dan ga je zoenen met een ander." zegt Amine met tranen in z'n ogen. "Weet ik, heb er ook spijt van maar jij breekt me hart elk keer weer en nooit leer je ervan. Ik werd daar ook moe van en had er gewoon geen zin in. Elke keer zei je dat je het niet meer zou doen en elke keer verbrak je je belofte weer." "Ja, maar ik ben er laatste tijd niet meer bij. Me opa is erg ziek en hij gaat bijna dood dus ik deed nou eenmaal domme dingen." "Omg sorry, waarom heb je me dit niet verteld dan kon ik je helpen. Amine je moet weten dat je alles tegen me kan zeggen, je bent me mannetje." zeg ik snikkend. "Pff, het is moeilijk om daarover te praten man. Anders moet ik huilen en echte mannen huilen niet. Als je huilt ben je geen man." "Aahw kom hier Amine." zeg ik en geef Amine een knuffel. "Ik hou van je Yasmina, wollah je bent het liefste meisje die ik ken. Andere wijven zouden me allang hebben geloest. maar wij gaan trouwen, let maar op." "Hahaha ik hou ook van jou Amine." We gaan samen op de bank liggen en kijken tv. Om 23:00 komt Yassine thuis en ziet dat we samen op de bank liggen. "Aahw wat een lief koppeltje." Hij loopt nu onze kant op en pakt de afstandsbediening "Ewa rouhou tkowedou ik wil nu tv kijken." We lachen naar hem en lopen dan richting de trap. "Amine wakka fifa." "Aii isgoed. vind je niet erg toch mop?" "Nee ga maar ik was toch moe." "Isgoed slaaplekker schat." zegt Amine terwijl hij me een kus geeft. "Gaan we nog spelen of wat?" Zegt Yassine geiriteeerd. Ik loop naar boven en val dan in slaap met Amine weer in me gedachten.

Amine en YasminaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu