Klap.

5.3K 241 6
                                    

Yassine's perspectief.

Hoe durft die kanker flikker met mijn zusje te gaan. Het gaat bij mij er niet om dat hij een vriend van me is, als hij goeie jongen was had ik het gewoon toegelaten. Maar ik ken Amine langer dan vandaag en hij is geen trouwmateriaal man. allday lounge, meisjes fixen, het met ze doen en dan weggooien. ik wil niet dat dat met mijn zusje gebeurd man. Ik loop naar beneden en zie Yasmina op de bank liggen met een deken. ik zie dat ze heeft gehuild en ga naast dr zitten. "Ey ik wil even praten. Je moet mij nu niet de schuld geven want ik doe alleen wat het beste is voor jou. Ik wil niet dat Amine je verliefd maakt en je hart dan breekt." "Maar Yassine, je snapt het niet. Amine is veranderd wollah. Ik wist eerst ook dat hij een slechte jongen was, maar afgelopen jaar is hij zo veranderd qua gedrag. Alsjeblieft aller liefste leukste broer geef hem aub nog een kans. praat desnoods alleen met hem." ik besluit om wel met hem te praten en app hem.

Ik: ey kom 7 uur naar me huis.
Amine: saff sgoed.

Om 7 uur hoor ik de bel gaan, ik doe open en laat Amine naar binnen lopen. We gaan in de woonkamer zitten, ik heb Yasmina naar Manal gestuurd zodat ze Amine niet zou zien. "Ey, luister. Je mag elk meisje van mij hebben, maar niet me zusje man. Ik wil niet dat je dr neukt en daarna weggooit. En ja ik heb gehoord dat je bent veranderd, maar ik zeg je eerlijk ik geloof het niet. je hele leven lang ben je zo een slechte jongen en dat ze3ma binnen 1 jaar veranderen? Ga ga." "Tuurlijk kan dat wel als ik motivatie heb kan dan gewoon. En Yasmina is me motivatie. Broer, ik zeg je nu eerlijk ik kan niet zonder je zusje wollah. En ookal laat je dit niet toe, ik blijf van dr houden en voor dr vechten." zegt Amine. Ik begin boos te worden en sla Amine met me vuist in z'n gezicht. Ik zie dat hij terug wilt slaan, maar hij houdt zich in. Hij heeft een bloedneus en een wondje onder z'n oog. Ik weet niet wat ik moet doen en besluit dan me auto te pakkenen even weg te gaan, me moeder is toch thuis ze helpt hem wel.

Amine en YasminaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu