Dünyada Ki Cennet

719 70 80
                                    

Alfa binadan çıkıp boş bahçeye adımladığında derin bir nefes aldı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Alfa binadan çıkıp boş bahçeye adımladığında derin bir nefes aldı. Gözlerini kapatıp kafasını gökyüzüne kaldırdı ve güldü. Dışardan onu görenler deli olduğunu düşünüyor olabilirdi. Fakat bugün Seokjin'e kavuşuyordu. O yüzden kimin ne dediğinin bi önemi yoktu.

Son sınavından az önce çıkmıştı. Bir haftalık çilesi beş dakika önce bitmişti. Şimdi eve gidip hızlıca bir duş alıp Seokjin'in yanına gidecekti.

Yüz yüze görüşemeseler de Seokjin her gece Namjoon'u arıyordu. Namjoon bu süreçte stresli olduğu için her şeyden dert yanıyor, telefonun ucunda ki omega ise yüzünde ki aptal sırıtışla onu dinliyordu. Çünkü dışarda ki o sert görüntüsünün altından mızmız bir çocuk çıkması onu eğlendirmişti.

Daha sonra ise Narea Namjoon'a iyi geceler diliyor ardından Seokjin de ona iyi şanslar dileyerek kapatıyordu. Fakat Namjoon artık dayanamıyordu. Acilen gidip omegaya sarılması ve kafasını boynuna gömerek tüm günü orda geçirmesi gerekiyordu.

Dün gece telefon konuşmalarını sonlanırken Namjoon araya, onu arkadaşlarıyla tanıştırmak istediğini sıkıştırmıştı. Seokjin bunun onun için önemli olduğunu biliyordu. Her ne kadar insanlarla iletişime geçmek veya kalabalık ortamlardan hoşlanmıyor olsa da Namjoon için kabul etti.

Omegaya göre, Namjoon'un yaptıklarının yanında bu bir hiçti.

Bu süreçte ne Seokjin ne de annesi bir iş bulamamıştı. Ellerinde ki para git gide azalırken Seokjin telaşlanmadan edemiyordu. Çünkü Narea'nın ihtiyaçları vardı. Kendisini geçmişti, kızının güzel beslenmesi gerekiyordu. En yakın zamanda bu iş problemini çözmesi gerekiyordu.

Namjoon arabasını evin hemen önüne park ettikten sonra hızlıca inmiş ve evin kapısına ilerlemişti. Elinde Narea'nın en sevdiği çikolatalı çöreklerden vardı. Diğer elinde ise yine küçük kıza aldığı bir oyuncak. İki gün önce yorgun bir şekilde eve dönerken bir dükkanda görmüştü bu bebeği. Bir özelliği yoktu fakat Narea için almak istemişti. Küçük kız gibi iki yanda örülü saçları vardı bu bebeğin de. Namjoon bu benzerlikle yorgunca gülümsemişti dükkanın önünde.

Seokjin'e bir şey almamıştı çünkü zaten en büyük hediye kendisiydi.

"Appa, kapıyı açabilir miyim?" Namjoon kapının arkasından gelen ses ile gülümsedi. Daha sonra zar zor Seokjin'in sesini duymuştu.

"Kim olduğunu öğrenmelisin. "

"Kim o?"

"Gamzeli?" Dedi Namjoon kaşlarını kaldırarak.

"Gamzeli geldi appa, gamzeli geldi!"

Gamzeli, cevabından sonra küçük olan hızlıca kapıyı açmış ve dizlerinin üstüne eğilmiş onu bekleyen Namjoon'a sıkıca sarılmıştı. Bir haftadır o da Namjoon'u çok özlemişti.

Dark Paradise  || NamjinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin