Először is,köszönöm a sok pozitív vissza jelzést,nagyon jól estek!!😊
Mindenképp szerettem volna még BakuDeku-rol írni,mert imádom őket!
Lényegében ez a sztori az előzőhöz hasonló. 18+ jelenettel. Szóval csak óvatosan az olvasásával!!Midoriya Izuku. Egy teljesen átlagos gyerek volt,mind addig míg meg nem örökölte a One For All-t,nem mástól,mint az első számú hőstől,All Might-tól. Azóta megváltozott az élete. Felvették a híres hősakadémiába,az UA-be,ahol kitanulhatja újdonsült erejét. Mindeközben azonban új barátokra is talált. Az UA-be járás előtt,folyamatos zaklatás áldozata volt,amiért neki nem adatott meg az ami a többieknek megvolt. De ő ennek ellenére sem adta fel az álmát,hogy ő lesz a legnagyobb hős a világon. Vagy legalábbis csak hős legyen belőle. All Might mindvégig mellette áll,és segíteni fogja az útján. A fiatal fiú felnézett rá,kis kora óta ő volt a legnagyobb rajongója.
Pontosabban az egyik legnagyobb...
Itt kezdődik minden,vagyis ez már réges-régen elkezdődött. Izukunak volt egy barátja,még gyerekkorában,aki szintén felnézett All Might-ra. Sokat játszottak együtt,pontosabban ez Bakugou Katsukinak volt játék,Midoriya Izuku inkább áldozat volt. A fiú volt a legnagyobb zaklatója oviban,általános iskolában,és még az UA-ben is. A sok év zaklatása ellenére Izuku nem tudta megutálni Bakugou-t. Hiszen felnézett rá. Talán még All Might-nál is jobban. Mindent tudott róla,persze hogy ne tudna,hiszen gyerek kora óta ismeri.De soha nem gondolta volna azt,amit egy nap a saját két szemével látott....
Ahol elkezdődött élete legszebb,legproblémásabb,legjobb de egyben a legrosszabb időszaka is.
Napjainkban:
Hangos óra csengés rázta fel mély állmából Midoriya Izukut. Aki gyönyörű napkeltére ébredve,frissen kimászott az ágyból,majd az ablakhoz vette az irányt, ahol friss tavaszi szellő lobogtatta haját.
Na persze,jó is lett volna.... Igazából,a hangos csengésre úgy felriadt,hogy miközben félhomályba a telefont kereste,lebukfencezett az ágyról,haja égnek állt,miután sikerült felkelnie a földről. Közben beletörődöm képet vágva kinyomta a csengőhangot.
-Miért kell nekem minden nap így ébrednem?
-Nem lehetne egyszer csengés előtt,csak egyszer...? -Duzzogott,majd elindult rendbe tenni magát.Az után kezdődhetett egy újabb tanítási nap.Az osztály terembe belépve azonnal üdvözölte barátait.
-Már mindenki itt van? -Kérdezte,miközben körbenézett. Az egész osztályt végigszemlélte,egy valakin azonban tovább tartotta tekintetét.
-Midoriya,miért késtél ennyit,ez nem vall rád?!
Törte meg bambulását,Iida miközben a kezét csóválta.-Ehe...Igen,tudom,sajnálom,el aludtam...
Vakargatta fejét.-Ugyan már Iida-Kun,nem késett,csak kicsit később jött,az órák még nem is kezdődtek el.
-Nyugtatgatta,mosolyogva Uraraka.-Nekem kell figyelnem az osztályra, és ha valaki nem tartja be a szabályokat,annak figyelmeztetés jár. A barátok sem kivételek. Megértetted Midoriya?
-Csapkodott kezeivel.Izuku továbbra is a fejét vakargatta.
Uraraka mosolygott.Tisztes távolból a már megszokott módon,oldalra pillantva,nézte és hallgatta a jelenetet Bakugou.
YOU ARE READING
Mindvégig te voltál az.[ BakuDeku ]
RomanceFigyelem: 18+ ‼️ Bakugou Katsuki és Midoriya Izuku gyerekkori barátok. Azonban a Szőke nem így látja,ő mindig is félelembe tartotta a fiút, Izuku ettől függetlenül soha nem tudta utálni őt. Egy nap a fiú rájön Bakugou titkára. Egy olyan titokra, ame...