Érzékeny tartalom!!-Bakugou! Hé Bakugou! -Szólongatta Kirishima aggódva.
-Mi történt?-Deku....Deku...-Nyögte ki,akadozva.
Bakugou nem volt a helyzet magaslatán,ezért Hiroto közbelépett. Felemelte a karját és ököllel arcon vágta,amitől seggre esett,kezét az arcához kapta.
-Szedd már össze magad!! -Ordított rá Hiroto.
-Ha valami történt borsó szem hercegnővel akkor nem az a megoldás,hogy tehetetlenül pánikba esel....-Ez egy kicsit erős volt Hiroto!! -Aggódott Kirishima.
-Nem! Igaza van! -Állt fel Bakugou.
Ezután elmondta mi történt, és megkérte őket,hogy szóljanak a hősöknek.
-És veled mi lesz? -Kérdezte tőle Kirishima.
-Utánuk megyek!!
-Mi? Várj Bakugou....Egyedül veszé- Kiabált utána,de a szőke nem hallgatott rá. Szemük előtt rohant el.
####################
Rég láttalak Midoriya Izuku!! -Lépett hozzá közelebb.
-Takuma!! -Lepődött meg.
-Hogy lehetséges ez? -Kérdezte.-Hmm...Nos...Hol is kezdjem...Áh talán ott,hogy egy zseni vagyok,hozzátok hamis hősökhöz képest!
-Tessék? -Izuku döhös pillantást vetett rá!
-Tudod...az én erőm,az hogy klónokat hozok létre,amiket úgy formálok ahogy azt én akarom!
-Ezek szerint....végig te szórakoztál velünk?
-Nagyon lassú a felfogásod!
-Miért? Kérdezte Izuku.
Takuma csak önelégülten mosolygott.
-Akit a kórházban elkaptak egy klón volt. Ezért tudtam kihasználni,hogy védtelenek vagytok!
Fél évvel ezelőtt is sok áldozatom volt! Mielőtt Bakugout megismertem! Tudtad,hogy az igazi célom nem ő volt? Ő csak egy csali,hogy elkapjuk a hozzá legközelebb álló személyt!! Az pedig,te vagy!-Mi? -Izuku Haragja megemelkedett,de mikor aktiválta erejét,nagy erősségű áram rázta meg,amitől fájdalmai voltak.
-Oh,elfelejtettem szólni? Azok a bilincsek érzékelik ha az erődet használod,és akkor elektromosságot küld a testedbe!
-Szóval,mint ahogy említettem--Várj...Mit értesz az alatt,hogy "elkapjuk„ van más is rajtad kívűl? És miért én? -kérdezte akadozva.
-Így van! Fél évvel ezelőtt feltűnt egy igen ronda férfi. Azt ajánlotta,hogy be vesz a gonoszok ligájába,ha elég rátermett vagyok. Ezért adott egy feladatot. Mégpedig,hogy kapjanak el téged!!
Izuku szemei kikerekedtek.
-All For One!! -Mondta rémült hanggal.-Oh úgy látom ismered! Bár engem kicsit sem érdekel az öreg!! Igaz,hogy az lett volna a feladatom,hogy téged elfogjalak,de Bakugouval jót szórakoztam! Szóval nem érdekeltél mid addig még meg nem jelentél!!! Ekkor világos lett!! Tudtam,hogy el akarlak törölni!! Nem akartalak Bakugou közelében látni!! Ezért saját tervel álltam elő!!
Ekkor közelebb lépett a fiúhoz,és állánál megszorítva emelte maga felé tekintetét.
-Ki foglak nyírni!!-Izuku szemöldökét ráncolva,komoly tekintettel nézett rá.
-Nem tudom mitől lettél ilyen...De senki nem születik gonosznak! Az amit elmondtál,mind az érzelmeid miatt van. Azért nem kedvelsz engem,mert Kacchan engem szeret,és nem téged. Te szereted őt. De ő gyűlölni fog téged,ha ezen úton haladsz! De megváltozhatsz,még nem késő feladni magad Takuma-De mielőtt be fejezhette volna a mondatod,Takuma arcon vágta,ezután megmarkolta és közelebb hajolt.
-Te most komolyan arról papolsz nekem,hogy változzak meg?
Újból megverte,ezúttal ököllel,ezután dühében leszaggatta róla a pólót,és bele vágott a hasába,majd hátra lépett és nagy levegőt vett,haját hátra igazította.Deku egy nagy hosszas levegőt vett,majd fájdalmas és haragos arckifejezéssel felnézett.
Takuma,őt nézve elmosolyodott.
-Az a szerencséd,hogy ilyen vonzó vagy!!
Közelebb hajolt és a fülébe suttogott.
-Imádom a megtört arckifejezéseket!-Huh-Nevetett Izuku!
-Nem tudsz megtörni!! -Leplezte félelmét.-Derítsük ki! -Ezután közeledni kezdett ajkai felé,de a fiú oldalra csapta fejét. Takuma ekkor állánál megragadva húzta vissza,majd erőteljesen megcsókolta. Izuku ellenkezni próbált,de nem tudott kiszabadulni erős szorításából,még nem ráharapott a nyelvére,aki erre meghátrált.
-Te kis...-Mérgelődött,majd tenyerét arcába nyomta,így oldalra fordította fejét,hogy szabaddá tegye a nyakát,de amint közeledni kezdett meglátta a heget,amit Bakugou hagyott. Arcára azonnal kivetődött minden érzelme amit akkor átélt. Hatalmas düh uralkodott el rajta.
-Te...Mit tettél? -Kérdezte.
Izuku önelégülten mosolygott.
-Te rohadék!! -Szorította meg a nyakát.
-Megtettétek? Bakugou lefeküdt veled? Válaszolj!!! -Faggatta.-Semmi...közöd...hozzá! -Nyögte ki Izuku.
Takuma ekkor előhúzott egy kést,és az oldalába döfte,amitől a fiú felkiáltott. Látva,hogy mennyire szenved forgatni kezdte benne a kést,hogy még nagyobb fájdalmat okozzon neki.
-Huh,úgy néz ki ez sem elég! -Mondta,a kést benne hagyta Deku oldalába,és előhúzott egy távirányítót. Mikor megnyomott rajta egy gombot Izuku nagy elektromos feszültséget kapott a testébe. A végén szaporán kezdte venni a levegőt.
-Ez az,szenvedj csak! -Közben közel hajolt hozzá,szorosan megmarkolta az állát,a késsel pedig lassan,de erősen végigvágott arcán. A lefolyó vért pedig lenyalta róla.###################
12 órával később!
Bakugou mindenhol kereste őket mire rájött,hogy felesleges köröket tesz,hiszen fogalma sem volt merre lehetnek. Teljesen tanácstalan volt. Még az sem tudta megnyugtatni,hogy a legtöbb elérhető hős és a barátai is Izukut keresik. Ráadásul közeleg az este. Egyszer csak megállt,hogy levegőhöz jusson. Ekkor a távolból egy hatalmas robbanásra lett figyelmes.
-Izuku...-Tág szemekkel fordul vissza,majd nagy sebességgel elindult a robbanás irányába. Aggódott,rettegett,hogy történt vele valami.
################
5 perccel ezelőtt.Izuku teste tele volt vágásokkal,rengeteg vért vesztett. Ráadásul annyi elektromos áramütést kapott,hogy egy átlagos ember már bele halt volna. Nem volt magánál...
-Na...Naaa...Ennyi volt? -Csapkodta az arcát Takuma.
-Ka-
-Mi? Nem hallom! Mondtál valamit? Gúnyolódott Takuma.
-Kacch-an...-Mondja ki nyöszörögve.
Takuma nevetett.
-Ő nem fog tudni téged megmenteni!! Mert megöllek mire ide ér,az után pedig-
Ekkor közelebb hajolt és a fülébe suttogott.
-Megölöm őt is!!Izuku szemei tágra nyíltak. Levegőt kapkodva vette. Haragja nőtt és nőtt,még nem az ereje magától aktiválódott. Az elemromosság folyamatosan aktív volt,de mint ha nem érzett volna mást csak düht. Tombolni kezdett.
Takuma megrémült tőle,fogalma sem volt hogy állíthatná le,mikor hátrálni kezdett a fekete ostor átlyukasztotta a gyomrát és a falnak repítette. Ezután egy hatalmas robbanás keletkezett a feszültség miatt.
ESTÁS LEYENDO
Mindvégig te voltál az.[ BakuDeku ]
RomanceFigyelem: 18+ ‼️ Bakugou Katsuki és Midoriya Izuku gyerekkori barátok. Azonban a Szőke nem így látja,ő mindig is félelembe tartotta a fiút, Izuku ettől függetlenül soha nem tudta utálni őt. Egy nap a fiú rájön Bakugou titkára. Egy olyan titokra, ame...