19.rész

198 17 0
                                    



Midoriya és Bakugou fél órával a találkozó előtt átmentek Izuku szobájába,mert a fiú úgy döntött,hogy a saját stílusától eltérően öltözik fel.

Még Bakugou unott tekintettel ült az ágyon,addig Midoriya a szekrényben kutakodott.

-Nem tudom mire fel ez az öltözködés. Én is így megyek ahogy vagyok. Különben is,mi a fasznak megyünk egyáltalán? -Duzzogott.

-Kacchan,elfordulnál? -Kérdezte a választott ruhákkal a kezében.

-Nem.

Válaszolt unottan,mire Izuku szemöldökét ráncolva,nyugtalanul nézett rá.

-Ahj,jól van. -Sóhajtott,majd a fal felé fordult és tovább duzzogott magában.

-Oké,kész vagyok. -Szólalt meg pár perc után.

Bakugou továbbra is unott tekintettel ült,de mikor megfordult és meglátta,hogy hogyan van felöltözve,tekintete azonnal életre kelt.
Izuku egy igen feszülős,fekete, rövid ujjú pólót viselt,ami teljesen kiemelte feszes testét. És egy kissé buggyos,mégis feszülős fehér melegítőt.

-Na nem! Ugye nem gondolod komolyan,hogy így akarsz jönni? -Aggodalmaskodott.

-Miért? Mi a baj vele? -Törte le a mosolyát.

-Semmi...Baromira jól nézel ki! És pont ez a baj! -Nyomogatta szemei között a kezét.

-Szóval tetszik? -Lelkesedett újra.

-Most nem ez a lényeg! Legalább a felsőt cseréld le. -Mutogatott idegesen.

-Nem! -Feleselt vissza.

-Deku ne csináld ezt! Így tényleg ki fogsz tűnni. Nem akarom,hogy más is így lásson...

-Szóval ez a baj. Rendben,akkor felveszek egy pulcsit.

-Abban meg fogsz sülni.

Persze sokkal egyértelműbb lett volna,ha csak lecseréli a pólót,de nagyon boldog lett attól,hogy ez a stílus tetszik Bakugounak. Ezért döntött a pulcsi mellett.

5 órakor mind a négyen a megbeszélt helyen találkoztak.

-Na megérkeztek...-Szólalt fel Hiroto.

-Nem mint ha annyira örülnék neki!  Flegmázott Bakugou.

-Midoriya...Miért vagy pulcsiban? -Kérdezte Kirishima.

-Kicsit túlöltöztem...-Vakargatta a fejét.

Kirishima oldalra biccentette a fejét,mert nem értette mit akar ezzel mondani,de jobbnak látta,ha nem firtatja a helyzetet.

A helyszínre érve Izuku szemei felcsillantak.
Gyönyörű neon fény világította az egész helyet. Nem volt még annyira sötét,de ahhoz elég volt,hogy szépen látszódjanak a fények. Ahogy beléptek zene csapta meg füleiket. Midoriya nem győzte csodálni a helyet. Bakugounak azonban nem volt új,mert nem először jár itt. Ahogy beléptek azonnal a pulthoz indultak.

-Szia Rin! -Köszönt oda Hiroto lelkesen a pultos csajszinak,aki mosolyogva üdvözölte.

-És itt van a kedvenc vendégem! A főnök egyetlen fia,és barátai...-Nézett végig rajtuk.
-Mit innátok? -Kérdezte.

-Kevernél mindannyiunknak olyan különleges alkohol mentes koktélt? -kérdezte Hiroto.

-Persze! Amint kész,viszem! 
Mondta,miközben már nagyban készültek az italok.

Ezután a fiúk elfoglaltak egy Biliárd asztalt és elindult a nagy játék. Szegény Izuku nem sokat tudott a játék fortélyairól,de igyekezett felzárkózni a többiekhez. Körülbelül öt perc után megérkeztek az italok is. A fiúk nagyon jól érezték magukat,még Izuku is annak ellenére,hogy végig bénázott. De volt valami ami jobban zavarta. Az,hogy nagyon meleg volt a teremben,de ő ennek ellenére nem vette le a pulcsit. Húsz perc után már koncentrálni is alig tudott.

Mindvégig te voltál az.[ BakuDeku ]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora